Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Komkommer: de redactie heeft zeer dringend jouw hulp en advies nodig in dit topic. Kom er maar in! ;)

letselschade-f33/testtopic-t190674.html

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Lees maar, de enige letselschade die mijn mede forum leden kunnen oplopen is buikpijn van 't lachen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Ach, een cursus lachtherapie helpt er goed tegen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

:P ik zie een Cursus met Lachgas Therapie niet zitten, genoeg ellende gehoord over dit vrij verkoopbare! :roll:

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Ik bedoel dit:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lachtherapie
Daar komt wel gas aan te pas komt, maar dan in de vorm van zuurstof.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

@Erthanax: De maker, Kakhiel, heeft een aantal leuke andere dingen of Feestboek gezet, maar wil er wel aan verdienen.
(Het testtopic is schoongeveegd)

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat telefoongesprek staat nog ergens in zijn twitteraccount, zag ik nog. Volgens mij stond het destijds in HP/De Tijd.
Dat iemand aan zijn geestelijke arbeid wil verdienen, vind ik heel begrijpelijk.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
20 mei 2019 09:15
Nu we het toch over het OV hebben... Wie geïnteresseerd is in de geschiedenis van het OV, kan ik het boek Berigt aan de heeren reizigers van harte aanbevelen (alleen tweedehands verkrijgbaar).
Het heeft even geduurd, maar ik heb er eentje voor 5 euro op de kop weten te tikken. Ik zag hem al die tijd al staan op mp, maar de tijd verlaagt de prijzen, en ik kom maar om de paar weken in die richting, en hoeveel mensen zoeken specifiek dit boek? Ik was dus niet zo heel bang dat ik er naast zou vissen. Vanmiddag was het dus raak...

Nog nooit gelezen. Maar ook al zou het gelezen zijn, voor mijn gevoel zullen de letters niet zo snel verslijten... :lol:

Hij heeft inderdaad 742 bladzijden (inclusief register), en er zit nog een cd/dvd/weet-ik-het bij. Uren leesplezier dus.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Dat is een koopje. Die Bolle verkoopt het boek met CD-ROM voor € 23,75

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Dat is een koopje. Die Bolle verkoopt het boek met CD-ROM voor € 23,75

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

:mrgreen: Leuk boek, :mrgreen: en Ik spoor niet, :mrgreen: Witte Angora wel! :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Wist ik, van Bolletje, en dat het een koopje is. Ik had ook nooit gedacht dat ze een bod van 5 euro zouden accepteren. Maar jawel, binnen 2 minuten. Volgens mij waren ze al lang blij dat ze er van af waren, daar durfde ik wel op te speculeren. Zowel door te wachten als met het bod.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Heel goed gedaan, WA!
Er zijn veel exemplaren cadeau gedaan. Dan is elke euro pure winst :wink:. Het is écht een prachtig uitgevoerd boek en ook aan de feitelijke inhoud is extreem veel aandacht besteed. Het is echt de bijbel (zeg maar de Statenvertaling) van de geschiedenis van het openbaar vervoer. Heel veel lees plezier!

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dank je, Erthanax! Het ziet er inderdaad ongelooflijk goed uit. Dat zag ik direct al toen ik het opensloeg. Daar gaan vele uurtjes studie in zitten. Misschien dat ik er na de komende verhuizing (hopelijk binnen een maand of drie) op een of andere manier hobbymatig wat mee kan gaan doen. Het borrelt in ieder geval wel wat ideetjes, iets met modelbouw en zo, al heb ik dat in geen eeuwigheid meer gedaan...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Voor wie het betreft :
morgen een gezellige fijne vaderdag gewenst !
Lekker ontbijtje op bed , kruimels en zooi op het dekbed ( :( ) en leuke cadeautjes en knuffels ....

Mijn vader is al lang geleden overleden en onze band was sterk , ik koester de herinneringen...

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het kopen niet echt, maar insmeren wel.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Tuurlijk helpt dat , de winkelier moet toch ook wat verdienen. :roll:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Als je dan niet ligt maar wel zit of loopt in de zon moet je smeren, iedere 30 min met factor 30.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

breien schreef:
16 jun 2019 17:23
De zon schijnt hier volop en ik wandelde heerlijk langs de zee.
Mijn zonnebrandcreme heb ik gewoon in het hotrl achtergelaten. Wel meegenomen op vakantie.
Juist in de buurt van water moet je regelmatig smeren, je verbrandt daar sneller omdat het water de uv-stralen weerkaatst ☀️

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Even voor de goede orde: Wie denkt dat een van "onze" regelmatige vragenstellers een trol is, moet eens kijken in het Rabobankadviesrapporttopic (ja, dat is echt één woord :D); daar is te lezen hoe een échte trol reageert.

Plaats reactie