Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb het idee dat internet steeds laagdrempeliger wordt en daarmee de verruwing toeslaat.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een zonverbrande, breiende trol in de huiskamer? Het moet niet gekker worden!

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Vandaag bij mijn vader geweest. Normaal ga ik met de trein, deze keer met de auto.

Zoals gewoonlijk krijg ik 'een stuk chocola mee voor onderwe... o nee, dat gaat niet, chocola eten als je rijdt.'

Nee pa, ik ga onder het rijden geen chocola eten.

'En je gaat ook niet bellen onder het rijden'

Nee pa, ik ga onder het rijden niet bellen met een stuk chocola.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

:( Hebben samen Vaderdag en Moederdag doorgebracht , net als elke dag .Helaas .

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

gosewijn schreef:
16 jun 2019 23:02
:( Hebben samen Vaderdag en Moederdag doorgebracht , net als elke dag .Helaas .
Dat klinkt niet vrolijk Gosewijn. Een 🌺 voor u, om de dag te plukken 😉

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het zijn typisch van die dagen dat een latent verdriet weer even heel actueel kan worden. Sterkte Gosewijn!

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

gosewijn schreef:
16 jun 2019 23:02
:( Hebben samen Vaderdag en Moederdag doorgebracht , net als elke dag .Helaas .
Lastig is dat, gosewijn. Als het aan mij lag had ik er een stuk of 10 gehad. En als er een 11e of een 12e kwam, waren die net zo welkom. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik probeer me maar te richten op de dingen die ik wel heb, maar af en toe is het gemis er zeker wel.

Laatst in de supermarkt, daar staat een tafel, met een paar kranten, en er lag een puzzel op. Ouderen kunnen daar een kop koffie drinken, een beetje kletsen etcetera. Zit ik aan die tafel koffie te drinken, komt er een kleine meid van een jaar of 4, vraagt wat ik daar aan het doen ben. Dus ik leg uit waar dat voor is. 'Ooooo wat zielig dat u alleen woont'. En dat hakt er wel even in ja.

En nee, ik wil geen relatie meer. Daarvoor heb ik teveel achter de rug. Geef mij maar gewoon mijn rust, en na de verhuizing een andere kat. Een kat die zo blij is dat ik weer thuis ben dat ze mijn vloerkleed kapot krabt, ondanks dat ze krabpalen heeft. Net als Aicha indertijd. Daar voel ik me het meest 'senang' bij.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Je hebt een oud account afgestoft wil je zeggen... ;)

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

breien schreef:
16 jun 2019 20:04
Ik ben een trol in de huiskamer.
Welkom, een Trol is volgens Wikipedia een leuk en grappig poppetje uit Noorwegen met een leuk
mythologisch verhaal erachter! :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een trol is verre van grappig, het is in Noorse (niet Noordse) mythologie een reus. Daarom is ook een reusachtig Noors olieplatform zo genoemd, Troll A.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
17 jun 2019 09:00
gosewijn schreef:
16 jun 2019 23:02
:( Hebben samen Vaderdag en Moederdag doorgebracht , net als elke dag .Helaas .
Lastig is dat, gosewijn. Als het aan mij lag had ik er een stuk of 10 gehad. En als er een 11e of een 12e kwam, waren die net zo welkom. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik probeer me maar te richten op de dingen die ik wel heb, maar af en toe is het gemis er zeker wel.

Laatst in de supermarkt, daar staat een tafel, met een paar kranten, en er lag een puzzel op. Ouderen kunnen daar een kop koffie drinken, een beetje kletsen etcetera. Zit ik aan die tafel koffie te drinken, komt er een kleine meid van een jaar of 4, vraagt wat ik daar aan het doen ben. Dus ik leg uit waar dat voor is. 'Ooooo wat zielig dat u alleen woont'. En dat hakt er wel even in ja.

En nee, ik wil geen relatie meer. Daarvoor heb ik teveel achter de rug. Geef mij maar gewoon mijn rust, en na de verhuizing een andere kat. Een kat die zo blij is dat ik weer thuis ben dat ze mijn vloerkleed kapot krabt, ondanks dat ze krabpalen heeft. Net als Aicha indertijd. Daar voel ik me het meest 'senang' bij.

Maar het is toch helemaal niet zielig dat u alleen woont? U bent er juist blij mee.
En een huisdier kan inderdaad ook veel plezier geven.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk, Lowieze, dat je er geen fluit van begrijpt. Geeft niet, wees er blij om dat je het niet kunt begrijpen. Je hebt geen idee wat je bespaard is gebleven.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
17 jun 2019 10:22
Ik denk, Lowieze, dat je er geen fluit van begrijpt. Geeft niet, wees er blij om dat je het niet kunt begrijpen. Je hebt geen idee wat je bespaard is gebleven.
Ik denk dat ik meer begrijp dan u denkt. Ieder huisje heeft namelijk zijn kruisje. Ook ik heb het nodige meegemaakt. Mijn motto is daarom ook: pluk de dag, wie weet of er een morgen is.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze, hou er alsjeblieft over op. Nergens heb ik gezegd dat ik blij ben dat ik alleen woon. Dat maak jij ervan. Ik heb iets heel anders gezegd, maar dat snap je niet. Geeft niet, nogmaals, je hebt geen idee wat je bespaard is gebleven. En jouw motto kan me gestolen worden. Ik heb ook helemaal geen behoefte aan een 'morgen'. 'Morgen' boeit me niet. Eerst maar 'vandaag' zien te overleven.

Hou er alsjeblieft verder over op, wil je?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Gezien de vele Vechtscheidingen die voor toeschouwers leuk zijn als de serviezen vliegende schotels worden......
En de Blokker of Action de volgende dag geplunderd worden om de schade te herstellen!

Ja, beter een eenzame zielig gevonden Witte Angora Kater dan een slechte relatie!
Een Radar relatie is als je wilt, en niets mis mee!
Alleen denken kinderen vaak wat ouders zeggen, tot ze ouder worden!

Ik zoek alleen nog een nieuwe gebruikersnaam voor na de verhuizing!
Daar is huidige niet leverbaar dus krijg ik glasvezel met nieuw IP nummer!
Welke zal ik nu weer eens nemen, want als je zomaar een andere neemt zien ze 2 namen op 1 IP adres en dat mag niet.
Zomaar afstoffen is dus verboden!

Maar graag nu wel serieuze reacties graag!
De vaak hier langs komende Komkommer salade kan niet!
Een Komkommer kan wel zo gemaakt worden maar Komkommertijd is zomertijd met weinig nieuws!

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Helaas het zij zo, altijd voor ze klaar gestaan , maar doet wel pijn.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
17 jun 2019 10:54
Lowieze, hou er alsjeblieft over op. Nergens heb ik gezegd dat ik blij ben dat ik alleen woon. Dat maak jij ervan. Ik heb iets heel anders gezegd, maar dat snap je niet. Geeft niet, nogmaals, je hebt geen idee wat je bespaard is gebleven. En jouw motto kan me gestolen worden. Ik heb ook helemaal geen behoefte aan een 'morgen'. 'Morgen' boeit me niet. Eerst maar 'vandaag' zien te overleven.

Hou er alsjeblieft verder over op, wil je?
Ja hoor, dat wil ik natuurlijk wel. Maar u bent er zelf over begonnen hè, op een openbaar forum.
Sterkte hoor, u heeft dat blijkbaar nodig.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

gosewijn schreef:
17 jun 2019 11:23
Helaas het zij zo, altijd voor ze klaar gestaan , maar doet wel pijn.
Sterkte, gosewijn.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Komkommertijd schreef:
17 jun 2019 10:56

Ik zoek alleen nog een nieuwe gebruikersnaam voor na de verhuizing!

Maar graag nu wel serieuze reacties graag!
De vaak hier langs komende Komkommer salade kan niet!
Een Komkommer kan wel zo gemaakt worden maar Komkommertijd is zomertijd met weinig nieuws!
:arrow: Kwamkwammertijd ?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Mijn moedertje zei het altijd al :
" het leven is een pijp kaneel , je zuigt eraan en krijgt je deel " .....

Vaak is de rustigste periode in het leven vd ouders de basisschoolleeftijd van de kinderen.
Daarna komt de soms heel moeilijke pubertijd en dan vliegen ze uit....
Zorgen heb je om je kinderen altijd totdat jij je ogen sluit.

Plaats reactie