Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Dorfje
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 mei 2017 00:21

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dorfje »

De laatste pagina's van dit topic zijn (bijna) allemaal off topic en niet waar de huiskamer voor bedoeld is.
Willen/kunnen jullie a.u.b. on topic blijven en stoppen met dat geruzie?

Ook in andere topics ontspoort het de laatste tijd telkens weer. Jammer.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Je hebt gelijk, Dorje. Hier is de huiskamer niet voor bedoeld. Mensen mogen van elkaar denken wat ze willen, maar soms moet het bij denken blijven.

Ik ga eens verder met de afwas.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

U kunt niet alle topics goed hebben doorgelezen want die zijn verwijderd!
U geeft uw mond gewoon een duw en dan wordt het:
U wilt niet herleid worden naar een connectie met Portugal of omstreken.
U besteld onderdelen voor een auto (kunnen ook voor boot gebruikt worden)
U verscheept goederen vanuit het buitenland.


Allemaal beweringen die grote nonsens zijn, en de humor om te begrijpen heb ik niet. Als u nu niks zinnigs kan zeggen of wat op waarheid berust, reageer dan niet. U stookt het vuurtje steeds weer op. Geef mij de link waar het staat dan, kom op.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kun je in de huiskamer eigenlijk wel off topic zijn? Of zit je verkeerd in de huiskamer als je on topic bent, dan ben je in het verkeerde topic?

Ik snap het zelf niet meer!

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Obelix1 schreef:
08 jul 2019 14:44
U kunt niet alle topics goed hebben doorgelezen want die zijn verwijderd!
U geeft uw mond gewoon een duw en dan wordt het:
U wilt niet herleid worden naar een connectie met Portugal of omstreken.
U besteld onderdelen voor een auto (kunnen ook voor boot gebruikt worden)
U verscheept goederen vanuit het buitenland.


Allemaal beweringen die grote nonsens zijn, en de humor om te begrijpen heb ik niet. Als u nu niks zinnigs kan zeggen of wat op waarheid berust, reageer dan niet. U stookt het vuurtje steeds weer op. Geef mij de link waar het staat dan, kom op.
Ik snapte hem wel, maar wilde er niet op reageren om dit topic ook niet te laten ontsporen. Maar dankzij uw reaktie doe ik het wel. U laat namelijk een grote glimlach op mijn gezicht verschijnen, dank daarvoor.

Een beetje humor mag altijd tussendoor. Wij weten inderdaad niet of het waar is, maar stel je voor dat u echt bent wie fonsflons denkt dat u bent. Dan moet ik in december gaan oppassen.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

He ja, Neo in de zak van zwarte piet. Beginnen we nu al over de vraag wie de zwarte piet is. Want zwarte piet, dat mag niet. En een gekleurde piet is niet volgens de traditie.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En ik ga even rusten....dit gedoe vind ik forum onwaardig.....
Doe gewoon mee als lid of gebruik desnoods die ' stomme vijandenlijst ' of laat het gewoon los .
Blijven hangen in wrok of wraak kost bakken met negatieve energie en levert per saldo helemaal niets op, behalve een hoge bloeddruk en een slechte nachtrust......
We zijn toch geen primitieve holbewoners die elkaar met bijl en speer willen afmaken?
We zijn en blijven een stelletje anonieme forummers , toch?

# doeslief :D


Theo.....in deze huiskamer kun je vlg mij niet on -- of off topic zijn .
De onderwerpen vliegen alle kanten op :lol:

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Tour de France op NPO1. Altijd weer mooie beelden, zelfs van het wat saaie Noord-Franse landschap.

bobdetuinkabouter
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 okt 2017 23:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door bobdetuinkabouter »

Dat is de kast flons.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar Obelix wacht nog op de bevestiging van de moderatie dat hij zijn abonnement heeft opgezegd. Tot die tijd is hij verplicht hier te blijven.

Dorfje
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 mei 2017 00:21

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dorfje »

@Theo, je kunt hier zeker off topic zijn! De laatste berichten zijn niet bepaald interessant, nuttig of grappig. 😉
Nieuw: de Huiskamer!

Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.

Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Heel ander onderwerp dan. Met het oog op de komende verhuizing heb ik vanmorgen bij de Lidl een wastafelonderkast gekocht. Niet duur, 20 euro, en best wel zwaar. Dus ik denk wel redelijke kwaliteit.

Sja, kleiner wonen betekent aanpassingen, en in dit kastje kan ik de handdoeken en alles kwijt die nu op en in een redelijk groot Ikea-rek liggen en staan. Ben er best wel content mee eigenlijk.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zal ik die tip van de Tour de France nog een keer geven?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

witte angora schreef:
08 jul 2019 15:22
Heel ander onderwerp dan. Met het oog op de komende verhuizing heb ik vanmorgen bij de Lidl een wastafelonderkast gekocht. Niet duur, 20 euro, en best wel zwaar. Dus ik denk wel redelijke kwaliteit.

Sja, kleiner wonen betekent aanpassingen, en in dit kastje kan ik de handdoeken en alles kwijt die nu op en in een redelijk groot Ikea-rek liggen en staan. Ben er best wel content mee eigenlijk.
Overigens is het kastje ook te koop bij Ikea, Kwantum en Leen Bakker. Hopelijk heeft de moderatie een middagdipje en ziet niet dat u reclame aan het maken bent.

Overigens, het gewicht heeft niets met de kwaliteit te maken. Wel de verbindingen en of het hout rondom is afgewerkt. Dit ivm vocht. Maar handig zijn ze wel die kastjes.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@dorfje

U bepaalt niet wat interessant, nuttig of grappig is.

Dat zijn uw bijdragen overigens volgens mij ook niet.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik heb de tip over de tour meegekregen. Ik herkende net Reims aan zijn torens van de kathedraal en toen gaf de verslaggever me gelijk.! Leuk, vaak hooibalen in die buurt geladen!

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb een diepe lade onder mijn wastafel, ook heel handig.

Maar dat kastje is een koopje. Moet je nu die grepen los kopen?

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Goede reactie van moederslief ik waardeer het.

Neo. het was je al vergeven maar de reactie`s , niet van jou , moest ik even beantwoorden.

Fonflons is een leuke grappenmaker met veel humor, en waarschijnlijk een goede muzikant. Als hij wilt kan ik voor hem regelen om in een super band een plekje te krijgen. Geen paarden want er zijn geen stallen.

Komkom,stofz., kruimeld. Jij brengt altijd leven in de brouwerij en de dubbelzinnigheden vind ik kei leuk. You make my day.

Begrijpelijk dat moneyman en WA zich afzonderlijk hebben gehouden, bedankt voor respect.

Verder wacht ik de aanvraag van de moderator af, en ga wat opruimen en afwassen...daarna de koelkast plunderen.

Het gaan jullie allemaal goed, zoals al eerder gezegd ben ik niet zo forumachtig . Ik woon in Africa maar in een heel klein land. Dakar daar kom ik af en toe
https://www.cruisewinkel.nl/cruises/hav ... l-210.html

En jongens, vergeet die wasmachine praktijken..dan ga je hier toch niet zitten prullen.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:
08 jul 2019 15:24
witte angora schreef:
08 jul 2019 15:22
Heel ander onderwerp dan. Met het oog op de komende verhuizing heb ik vanmorgen bij de Lidl een wastafelonderkast gekocht. Niet duur, 20 euro, en best wel zwaar. Dus ik denk wel redelijke kwaliteit.

Sja, kleiner wonen betekent aanpassingen, en in dit kastje kan ik de handdoeken en alles kwijt die nu op en in een redelijk groot Ikea-rek liggen en staan. Ben er best wel content mee eigenlijk.
Overigens is het kastje ook te koop bij Ikea, Kwantum en Leen Bakker.
Dat zijn andere kastjes voor andere prijzen.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Theo: Hooi? Balen! Liever champagne.

Plaats reactie