Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »


Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ziet er allebei lekker uit.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Opvallend, die W in beeld. In dit stukje van Ewoud Sanders staat aan het eind een duidelijke referentie aan de P.
In het boek Ons kent ons met de foto's van Roel Bazen staat een voorwoord (met foto) van Prof. Dr. Ir. P. Akkermans.

Misschien is de W een keer, al dan niet per ongeluk gebruikt, of is die later bewust aangepast. Leuk onderwerp voor een literair-historische scriptie.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb het gelezen, maar ga er geen dubbeltje om verwedden. In ieder geval een schitterende sketch.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het blijft een klassieker, met welke voorletter dan ook.
Mijn favoriet is denk ik O. den Besten, oud-leraar Duits, die zich in het plantsoen loopt op te winden over die schaamteloos bloeiende narsssisssen.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Obelix, hoe goed was mijn gok van RotG? Lijkt me overeen te komen met uw uitleg, dat u in een klein land in Afrika woont en weleens in Dakar komt.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik vind het heel moeilijk kiezen wie mijn favoriet is.

Ze waren van wereldklasse.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

RotG Wat is dat? Waar ligt het?

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 19:27
fonsflons schreef:
08 jul 2019 19:17
Hanschen Klein. Zomaar een gok
Nee, dit is Hansje niet. Hele andere schrijfstijl. Alleen het boos met de beentjes stampvoeten is gelijk.

En waar Hansje woont, dat weten we.

En met het aanhalen van Kruimeldiefjes valt Obelix wel helemaal door de mand.
Nee hoor staat gewoon hier op het forum, even de zoekfunctie en alles komt aan het licht. De enige die door de mand viel was Stofzuiger zelf. Of heeft u een andere uitleg lady1234 vertel eens waarom val ik door de mand? Suri,Curi, Cabo...hadoe.

gebruikers jullie op de hoogte stellen van de nieuwe accounts van deze trol. En ondertussen post de gebruiker stofzuiger vrolijk door als "kruimeldief" - Jullie zijn dus erg inconsequent. Wij verwijderen absoluut niet per definitie kritiek op onze uitzendingen, zoals in vele forumtopics ...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De martelclass van Jürgen Baumwolle
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 08 jul 2019 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Het zijn steeds de subtiele opmerkingen van Lady1234 zonder enige uitleg die mij verbazen, ik val door de mand.

Welke mand? leg dat eens gemotiveerd uit Lady1234, ik snap niet wat u bedoelt.

Ik hoor het graag,
Vr.grt. Obelix Mandjes.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Obelix zit 40 jaren bij de Amro.....
Atlas 1302 zat bij de ..... en heeft nooit op Portugal....
dus dat klopt niet.

Wel is dit mijn 4e gebruikersnaam... 3 vervallen en 1x omdat kleinkinderen als Kruimeldiefjes met zelfde IP adres gingen en zowel mijn Stofzuiger als de Kruimeldiefjes zonder stroom kwamen....
Dan maar Komkommertijd en de beide eerdere weg gedaan.....

Ja, je moet nooit je computer onbeveiligd achterlaten... weet ik nu!

Ook vraag ik me wel af waarom hij niet plaatselijk actief is...
Ik ben eigenlijk wel blij meet Obelix1, beter als de eenmalige vragen stellers die hier ons gek maken en niets meer laten horen... dus welkom in de soms vreemde groep die geen echte groep is.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Door de mand vallen, is een Nederlandse uitdrukking, die u wellicht in het verre Afrika vergeten bent.

De moderatie doet er wel erg lang over om uw lidmaatschap op te heffen. Blijkbaar hebt u uw contributie niet betaald, dat ze u niet zomaar laten gaan. Echt vervelend voor u dat u lid moet blijven.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 08 jul 2019 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nu ik vanavond weer wat flitsen zag van de tweedeplaatshuldiging van de mannen, vind ik de vrouwen wel heel bescheiden.

Overigens is het vrouwenvoetbal pas echt geëmancipeerd als er in "de bladen" bericht wordt over de escapades van voetbalmannen.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 23:11
Door de mand vallen, is een Nederlandse uitdrukking, die u wellicht in het verre Afrika vergeten bent.
Ik vroeg u waarom IK door de mand ben gevallen (lijdend voorwep), leg dat nog eens uit. Ik begrijp wel wat door de mand vallen betekend, vandaar dat ik het ook aan u vraag.

Ben benieuwd,

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 23:11
Door de mand vallen, is een Nederlandse uitdrukking, die u wellicht in het verre Afrika vergeten bent.

De moderatie doet er wel erg lang over om uw lidmaatschap op te heffen. Blijkbaar hebt u uw contributie niet betaald, dat ze u niet zomaar laten gaan. Echt vervelend voor u dat u lid moet blijven.
Leg me uit waarom ik door de mand ben gevallen!

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

https://onzetaal.nl/taaladvies/door-de-mand-vallen/

Door de mand vallen betekent 'doorzien worden', en vooral: 'ontmaskerd worden als leugenaar, bedrieger, domoor, enz.'

Kunt u mij uitleggen waarom u dat tegen mij zegt op een openbaar forum, zonder enige uitleg, bewijs of onderbouwing.

Ik verwacht opheldering en antwoord.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zouden er nu veel nieuwe meisjes- en vrouwenteams bijkomen bij de gewone lokale voetbalclubs?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Obelix, het is heel simpel. Mensen blijven om de brij heen draaien, zoals het nu gaat schiet het niet op.

Er zijn, als ik alles zo lees, meerdere mensen die overeenkomsten zien tussen jou en Atlas1302. De een verbindt er conclusies aan, een ander twijfelt, en weer anderen boeit het niet. Of je het wel of niet bent, dat weet je zelf het beste denk ik.

Zo, nu is de kogel door de kerk.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Rot G is tekenfilm, hoef ik na 1x trailer niet te zien!
Het bezoek aan de Efteling op regenachtige dag in motorpak was al erg genoeg.

Plaats reactie