Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Dat ligt niet aan mij , ik weet nog steeds niet wie atlas is en dat boeit me ook niet. Wat je nu zegt dat liet je de eerste dag al merken dat je twijfels had, misschien wel meer dan dat. De moderator had geen problemen.

Maar om die reden mij steeds proberen te tacklen vind ik min, het moet ook eens ophouden. Dat Lady1234 gewoon door wilt blijven gaan en mij eigenlijk voor een Jan L aanziet en dan overtuigend blaft dat ik een leugenaar, bedrieger, domoor ben, want dat is door de mand vallen. Gaat mij gewoon te ver. Als ik vraag waarom doe je dat nou krijg je een afbek antwoord dat in Africa mijn hersencellen niet meer werken.

Dit komt gewoon nooit meer goed, van begin af aan hebben jullie onnodig mij gewantrouwd en maakten er veel lol om, over mijn rug.

Ik verwacht van Lady gewoon respect en op zijn minst een excuus, dan kunnen we zien.

Ik heb gereageerd op WA

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ga maar lekker door met stampvoeten, maakt geen indruk.

Zelfs Calimero was nog flinker.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wo ist der Bahnhof? Ook zo'n klassieker, met de gebroeders Temmes.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 23:59
Ga maar lekker door met stampvoeten, maakt geen indruk.

Zelfs Calimero was nog flinker.
Leg nog eens uit waarom ik door de mand ben gevallen, dat doet u nog steeds niet.

Ik wacht op antwoord.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Of Frank van Putten natuurlijk. "Daar ben ik voor behandeld."

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja Obelix, er zijn slechts twee mogelijkheden: je bent Atlas wel, of je bent het niet. Je kunt niet een halve of een kwart Atlas zijn.

Uit ervaring weet ik dat mensen, zowel in het echte leven, als op fora als dit best snel verkeerde conclusies kunnen trekken. Ik heb zelf ook een aantal keren de plank flink misgeslagen. Daarom heb je me er ook niet meer over gehoord.

Als je Atlas niet bent, dan heb je onterecht heel wat voor de kiezen gekregen hier. Uit je laatste reactie maak ik op dat je er moe van wordt, en dat kan ik me dan ook wel indenken.

Ik denk dat het inderdaad beter is dat dit gedoe gaat stoppen. Dit gaat veel te veel over personen, en nauwelijks tot niet over de inhoud. Terwijl het over de inhoud zou moeten gaan.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Geaccepteerd, eerlijk antwoord. Helaas voor jullie ben ik niet wie jullie voor ogen hebben, en ja ik ben er moe van.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 23:59
Ga maar lekker door met stampvoeten, maakt geen indruk.

Zelfs Calimero was nog flinker.
Donder maar op, druktemaker.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Jaap de Hoop Scheffer dan maar, of was dat geen personage van Koot & Bie?

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Erthanax schreef:
09 jul 2019 01:02
Jaap de Hoop Scheffer dan maar, of was dat geen personage van Koot & Bie?
Nee Erthanax, u kunt afsluiten ik ga naar bed u hoeft niet meer te wachten totdat ik hier antwoord. Morgen maar weer, en dan fris er tegen aan. Welterusten en slaap zacht.

Doei, doei.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

fonsflons schreef:
09 jul 2019 01:12
En wat ontdek ik nu...als ik zeuren intyp verandert het magisch in zeuren.

(Onderstaande is puur voor mezelf)
Poep
Plas

edit: oh, die mogen wel. :mrgreen:

Nou, ik heb heel veel water gedronken vanavond. Als ik morgenvroeg wakker wordt dan ga ik me toch een partij zeuren.... :D Stuur me dus maar op tijd weg, anders zeur ik zo de hele woonkamer onder.
Jij begrijpt het allemaal wel plonsplons erg cool allemaal, de ballen en verzuip niet.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
09 jul 2019 01:09
NeoDutchie kan zomaar een poolse kapper zijn, die na jaren van inburgering zich toch nog niet geaccepteerd voelt, behalve hier.
Hoe kom je er bij dat ik een Pool zou zijn en waarom denk je dat ik een kapper ben? Ik eis een verklaring, een onderbouwing en 10 maal excuses op de knieën als je het mis hebt. (Ik hou het nog netjes, kan het ook iets anders zeggen).

Obelix, dit is zo’n beetje uw manier van reageren. Er zijn wel eens discussies tussen forumleden hier, maar die worden netjes opgelost. U bent, in mijn ogen, de enige die blijft doorgaan over niet relevante zaken. Ondertussen is al diverse keren gezegd dat het voor een aantal mensen echt niet uitmaakt wie u bent, waar u woont en wat u doet. Maak dus gewoon de keuze, of doe mee in het forum, of ga weg. U lijkt soms net zo besluiteloos als Ridder777 en gaat rare sprongen maken.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Iemand nog een kletskop? Heb ze zelf gebakken. Kopje Earl grey er bij. Heerlijk

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Lekker dank je wel. Het was nog fris op de fiets!

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben er net uit, eerst maar eens ontbijten...

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hier weer eens in de file. Misschien moet ik mijn kapperszaak wat dichter bij huis gaan openen.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Obelix1 schreef:
09 jul 2019 00:13
Lady1234 schreef:
08 jul 2019 23:59
Ga maar lekker door met stampvoeten, maakt geen indruk.

Zelfs Calimero was nog flinker.
Leg nog eens uit waarom ik door de mand ben gevallen, dat doet u nog steeds niet.

Ik wacht op antwoord.
Dan bent u vast Mijnheer Van Dalen.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Erthanax schreef:
09 jul 2019 01:02
Jaap de Hoop Scheffer dan maar, of was dat geen personage van Koot & Bie?
Nee, die werd volgens mij nagedaan in een sketch bij Spijkermans.

Ik weet even de naam niet meer maar dat ze een echtpaar waren en Koot zei dan altijd “ hou je d’r buiten Cock”.

En dan ook nog Pamuk, als klant bij de groenteboer. Schitterend.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Morgen mag ik me weer op de A12 begeven. Niet zo idioot druk dat het 'filedruk' is, maar door de agressieve 'rijstijl' van sommigen ontstaan er wel files... Iedere keer weer, en steeds op plekken waar geen invoeg- of uitvoegstrook is. Tijd voor trajectcontrole denk ik, en dan met maxima van 100 km/u. Daar wordt het verkeer een stuk rustiger van. Zie je ook op de A2.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

fonsflons schreef:
09 jul 2019 01:09
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 23:55
Dit komt gewoon nooit meer goed, van begin af aan hebben jullie onnodig mij gewantrouwd en maakten er veel lol om, over mijn rug.

Ik verwacht van Lady gewoon respect en op zijn minst een excuus, dan kunnen we zien.
Mij zal het worst wezen wie je bent of was, maar man man, wat zit jij snel op de kast. Respect eisen van fictieve personages, opstappen en vervolgens 100x posten, verklaringen eisen, beledigd zijn, beledigen.....

Waar maak je je druk om, negeer het gewoon. Dan is er niets aan de hand.

Lees bovenstaande quote nog eens en bedenk je dan dat je op een forum zit. EEN FORUM! met onbekenden! Niemand is wat die zegt. Lady1234 is misschien een oud chinees mannetje die eigenlijk graag een dame wil zijn en dat hier, op deze fantastische plek kan zijn. NeoDutchie kan zomaar een poolse kapper zijn, die na jaren van inburgering zich toch nog niet geaccepteerd voelt, behalve hier.

Het boeit niemand wie je bent, dit is de huiskamer, iedereen is welkom.

(*tenzij je begint te zeuren)


Mwah bepaalde ( veelal oud ) leden hebben er anders een behoorlijke "hobby" van gemaakt om gebande leden welke na verloop van tijd onder een ander account weer terug komen heel graag aan de digitale schandpaal te willen nagelen.

Ervaring heb ik ook meegemaakt ( geen ban maar een huisgenoot onder zlefde ip adres ) en werd van kwaad tot erger. Nu al tijd geen last meer, gewoon negeren die kansloze figuren.

Zal mij ook me reet roesten wie wie is.

Plaats reactie