Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

die afslank Koffie met laxeermiddel?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

StevieNL81 schreef:
30 jul 2019 22:03
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de Kom achter de Kommer. Het is Komkommertijd, weinig nieuws in de kranten en dan dit maar.....

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat het een meneer is. Zou hij de teksten in 1 keer schrijven? Komt het er meteen soepel uit of zit er veel werk in een bericht voordat deze voor ons alles genot online komt? Zit hij achter een bureau op een studeerkamer of wellicht met de laptop op schoot en een pot bier ernaast? Nee dat laatste zal de kommer niet doen. Iemand een idee? Getrouwd? Kleine Kommetjes? The man behind the... Op zijn minst opmerkelijk te noemen berichten. Natuurlijk puur voor de fun want Kom moet zijn privacy gewoon houden. Ik haal moeiteloos meer aanslagen per minuut als Bin Laden, na type cursus en die 386 aanslagen nu niet meer maar kom nog in die buurt[/i][/i]

On a completely different subject :mrgreen: weer iets nieuws geleerd... Blijkbaar smokkelen we nu cannabis vanuit Californië naar Nederland om hier te verkopen. Hoe apart is dat dan. Ik wil de controle toch wel meemaken waarbij ze op Schiphol iemand pakken die dit Nederland IN probeert te smokkelen...
smokkelen doen vele, ik zie dat het kleine Luxemburg meer rookwaren verkoopt dan 22x grotere België en de Duitse en Franse nummerplaten bij de pomp, ik val niet op, Luxemburg heeft ook gele platen!

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Er staat wel luid en duidelijk NL op je kentekenplaten

ClaimConcept
Berichten: 1972
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

🥒⌚ = Afbeelding

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Je hóeft de berichten van die persoon toch niet te lezen? Er is een handig knopje om te voorkomen dat je die berichten ziet. Scheelt veel ergernis. Ik begrijp ook niet waarom dit soort toegelaten wordt op het forum maar nu zíe ik het in elk geval niet meer.

BL2
Berichten: 4836
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Miepje1: Dat scheelt toch mooi ruim 1600 berichten (!) in een half jaar........

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

BL2 schreef:
31 jul 2019 11:46
Miepje1: Dat scheelt toch mooi ruim 1600 berichten (!) in een half jaar........

Plus alle reacties op die komkommer.

BL2
Berichten: 4836
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Maar als je die niet wilt lezen moet je " het knopje" bedienen bij alle leden, dan is het pas echt mega rustig op Radarforum !

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het forum loopt nu wel erg vol met gemopper en getier.
Oplichting hier, slechte service daar ... :roll:
Heremetijd ....kunnen veel mensen nu niets meer hebben of zijn ze str*** verwend ....of korte lontjes door de hitte :?:
Laatst gewijzigd door moederslink op 31 jul 2019 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Die reacties op vijanden komen wel binnen.

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb pas nog een paar sloffen sigaretten meegenomen vanuit België (Martelange, plaatsje in België waar een grote N-weg doorheen gaat waar aan 1 kant van de weg de grens met Luxemburg is en waar dus allemaal tankstations, tabakszaken en drankhandels aan die kant van de weg zitten). Scheelde mijn vrienden toch al gauw omgerekend 16 euro.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het regent eindelijk eens flink in het midden van land! Heerlijk verfrissend. Zullen de beestjes ook fijn vinden.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hier ook, net was het lekker onweer.

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zolang kkt geen adviezen geeft mag hij van mij hier de hele dag lopen trollen. Zijn adviezen zijn vaak onzin en soms gevaarlijk of illegaal

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

We moeten een hoekje inrichten voor:
Slechte service bij XXX.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Kreeg om 12 uur bericht van buienradar , 12,20 uur regen . 12,30 REGEN 3 druppels . Okee ze hadden gelijk . :mrgreen:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hier regent het alweer! Na al die ellende van zaterdag en zondag is het ondertussen goed geweest.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Theo , je hebt altijd mensen die mazzel hebben. Hier nul,nul regen . Elke dag gras sproeien helpt niet ,zo droog . Dit is een van de droogste stukjes van Nederland . !976 was het wel iets erger , kon je als je 2 mt was door de Maas lopen naar de overkant .

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik kreeg volgens buitenradar 5 minuten te vroeg regen!
Maar dit zou uurtje duren, en de harde wind viel weg, nu al 3¾ uur nattigheid....

Zal wel aan mijn computer liggen dat het zo fout gaat.
Een echte PEAQ huismerk van foute Winkel als ik sommige mag geloven.
Het scherm is te groot, geen 14 maar 15,6" en geen 2 maar 8 Gb werkgeheugen, en ook andere processor, gelukkig bleef de budget opruimprijs hetzelfde....

Verder geef ik deze Gestoorde winkel graag een complimentje, tijdens het wachten bij afhalen bestelling prima koffie gratis gekregen, vele hebben beroerdere maar deze was prima!
Ik lijk wel gek geworden!

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als ik het vandaag zo lees ,heb jij gezien je leeftijd ,ook een nieuwe processor en geheugenkaart nodig komkommer . :D

Plaats reactie