Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waar u geen zin in hebt, is niet echt doorslaggevend.

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Dus alle kosten die mijn vriendin maakt moet ik betalen en haar zin is wel doorslaggevend?

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik trek me handen er van af ga ik er nog op voorruit ook

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Hoe je het ook wendt of keert , je zult er vooralsnog bij betrokken blijven.
Pas als duidelijk is dat zij inderdaad allebei weer teruggaan naar Vietnam en wie dat financieel moet ophoesten kun je het afsluiten behalve de alimentatieplicht voor je dochter en de terugbetaling van de teveel ontvangen toeslagen .
Je bent er dus echt nog niet, nog lange niet...
Denk er niet te licht over , je kunt je handen er nog niet van aftrekken.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Ridder777 schreef:
03 aug 2019 14:07
Ik trek me handen er van af ga ik er nog op voorruit ook
U heeft het toch niet over een paar tot op de binnenzool versleten schoenen !
De lol is er af dus dumpen maar! :mrgreen:
Als jullie weer een gezinnetje gaan vormen dan moeten er wel en vooraf duidelijke afspraken worden gemaakt over het kostendelerschap, het kan uiteraard niet zo zijn dat de ene partij alle lasten betaald terwijl de andere partij ook een inkomen heeft en daar ' mooiweer' mee gaat spelen.
Waarschijnlijk valt het haar tegen dat het suikeroompjeschap is afgelopen en dat nu de echte relatie (samen delen we alles naar verhouding van de inkomsten) is ontstaan.
Het zal niet eenvoudig zijn deze instelling te veranderen !

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ridder777 schreef:
03 aug 2019 14:05
Dus alle kosten die mijn vriendin maakt moet ik betalen en haar zin is wel doorslaggevend?
Zijn de meeste van die kosten niet kosten die u zelf ook al moet maken? Tv, telefoon, internet zal u anders ook moeten betalen. Als ze dan alleen zelf die zorgverzekering gaat betalen (misschien kan ze wel zorgtoeslag krijgen?), dan doet ze misschien niet eens moeilijk.

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik zal het uitleggen:

Ik betaal per maand:

690 Huur = inclusief gas en licht en water en RBG.
80 E voor mijn zorgverzekering
85 E voor de zorgverzekering van haar.
10 E voor Dela
5 E voor de WA verzekering
62,5 E voor internet en TV en Telefoon.

Alle andere kosten: (boodschappen en kleding en schoolspullen)
wilt ze dat ik ook betaal.
Alles wat ze verdient in de nagelshop wilt ze zelf gouden!
Ik ga er niet mee akkoord

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Tja, en u vraagt zorgtoeslag en huurtoeslag aan op uw naam, terwijl vriendin zwart werkt, dus zodra de belastingdienst daar achter komt, moet u dat terugbetalen.

En de KGB die op naam van vriendin aangevraagd is, met wellicht ook nog loonheffingskorting moet zij weer terug betalen.

Dus volgend jaar kunt u over deze rampen weer heel wat topics openen.

En verder snap ik het gezeur over wie wat moet betalen niet zo. U wenst toch niet meer samen te wonen? Maar u zult haar moeten onderhouden tot ze terug zijn in Vietnam, daar hebt u tenslotte voor getekend bij de aanvraag tot gezinsvorming, want bijstand heeft zij geen recht op.

Dus als zij bijstand krijgt, wordt dat door de soos op u verhaald. En terecht.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

De terugreis zal ook niet door de belastingdienst betaald worden. Dat zal toch ook wel meer als duizend kosten.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@ridder777

Het wordt tijd dat u zich als een volwassen vent gaat gedragen en niet als een verwende puber die een speeltje van een webshop toch maar terugstuurt, omdat het niet bevalt.

En waarom logt u in met haar digid? U hebt daar toch niets te zoeken.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Ridder777 schreef:
03 aug 2019 13:31

Ik ben er toevallig achter waar me vriendin nu is, ik had digid voor haar aangevraagd en ik heb ingelogd en daar staat haar nieuwe adres.
Ik vind dit echt schokkend.
Jeugdzorg plaatst kind en mw uit huis en ter bescherming van moeder en kind mag Ridder niet weten waar ze wonen. Ridder maakt illegaal post geadresseerd aan haar open met DigiD... Ongeveer 1 van de meest privacy gevoelige gegevens die er zijn, logt daarmee illegaal in en achterhaalt op die manier "toevallig" haar adres. Wat een misselijke actie van Ridder777... Gatver!

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Ridder777, ik denk dat u als een haas op zoek moet naar een neutraal persoon die u en uw vriendin adviezen kan geven, met name op financieel gebied. Voordat u het weet zit u in een kluwen van problemen waar u straks nauwelijks nog heelhuids uit kunt komen. "Zij wil dit en ik wil dat" telt niet voor financiele instanties!

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Overigens bent u er niet "toevallig" achter gekomen waar uw vriendin verblijft. Door met haar DigiD in te loggen is er sprake van een bewuste actie.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er is geen misbruik van een machtiging. Ridder 777 kent gewoon haar inlogcodes. Maar hij moet daar afblijven.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ze zat er vermoedelijk naast, maar kon niet overweg met onze letters op het toetsenbord. Niet teveel beren op de weg zoeken. Er zijn er nu al genoeg!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik denk dat die vriendin zelf niet weet hoe dat moet. Vermoedelijk ziet alleen ridder777 die berichten.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik denk dat Ridder777 dat niet kan verzinnen. Ik denk dat die vriendin weinig Nederlands en vooral weinig van internet afweet. Volgens mij heeft ze geen privacy omdat ridder altijd alles geregeld heeft. Vermoedelijk weet ze helemaal niet wat DigiD is. Als die instanties ervan wisten had ze nieuwe inloggegevens voor haar DigiD. Dan kon ridder er niet meer bij. Misschien weten ze daar niet eens dat ze een DigiD heeft. Juist omdat hij zo naïef is lukken hem dingen waar iemand anders niet aan zou beginnen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@morganeflay

Nee natuurlijk geen PGB, maar KGB.

Kindgebondenbudget.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 03 aug 2019 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die digid is natuurlijk al veel eerder aangevraagd, toen vriendin nog bij Ridder woonde. Want zij heeft ook KGB aangevraagd.

Persoonlijk waag ik het te betwijfelen of een ander of andere instantie een nieuw digid heeft aangevraagd. Of het wachtwoord heeft laten wijzigen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als hij in de DigiD haar adres vindt dus duidelijk niet opgelet! Ze denken er daar helemaal niet aan dat Ridder777 dat in haar naam heeft aangevraagd. En zeker is het mailadres van Ridder gebruikt. In Vietnam schrijven ze heel anders dan hier. Vermoedelijk snapt ze helemaal niets van de Nederlandse taal.
Ik heb het toch ook voor mijn vrouw aangevraagd op dezelfde computer. Zelfde huis adres, zelden mail adres. Alleen willen ze geloof ik een ander mobiel nummer hebben.

Plaats reactie