Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Brahms »

Het ligt er maar net aan naar wie de straat echt genoemd is.
We hebben ook een TV presentatrice welke familie is van Nederlands bekendste crimineel, moet ze dan ook maar van het scherm ?

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
01 aug 2020 15:43
Vanmorgen heb ik een klein eindje gewandeld.
Ik ook, op Texel. Om precies te zijn een rondje om Den Hoorn heen. Mooi, redelijk rustig eiland. Goed wandelweer, aardig wat fietsers en nogal wat automobilisten die niet goed wisten waar ze heen moesten. Is allemaal niet zo erg. Maar wat ik nou weer niet snap: Dan ben je een dagje of een weekendje of een weekje weg. Het gros van de bezoekers keek kil, arrogant, chagrijnig, serieus.... kreeg het idee dat ze allemaal in scheiding liggen of zo. Idem toen ik na afloop in Den Hoorn wat thee ging drinken. Niks geen gezelligheid, enkel strakke en serieuze gezichten. Vraag me toch af wat ze gedronken hebben.

's Middags ging het beter, toen kwam ik wel wat vriendelijker mensen tegen. Maar 's ochtends? :roll:

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En u liep met een big smile, iedereen groetend? 😁

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik keek een stuk vrolijker en probeerde oogcontact te maken alvorens te groeten. Maar ja...

Maar ik snap je punt, op een gegeven moment ga je je toch afvragen of het niet aan jezelf ligt. Toch was dat het niet.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Brahms »

witte angora schreef:
01 aug 2020 18:57
.....Ik ook, op Texel.....Het gros van de bezoekers keek kil, arrogant, chagrijnig, serieus.... kreeg het idee dat ze allemaal in scheiding liggen of zo.....
Kijk, die mensen hebben allemaal duizenden Euro's uitgegeven aan een zonvakantie in Griekenland of zo.

Daarvoor hebben ze nu allemaal vouchers gekregen waar ze heel blij mee zijn.

Om toch nog iets te doen met de 3 weken verplicht verlof, zijn ze naar Texel gegaan. Dat doe je immers echt nooit.
Ben overal geweest op de wereld, maar ook nog nooit op Texel !

scharrelschipper
Berichten: 1822
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Brahms schreef:
01 aug 2020 20:08
witte angora schreef:
01 aug 2020 18:57
.....Ik ook, op Texel.....Het gros van de bezoekers keek kil, arrogant, chagrijnig, serieus.... kreeg het idee dat ze allemaal in scheiding liggen of zo.....
Kijk, die mensen hebben allemaal duizenden Euro's uitgegeven aan een zonvakantie in Griekenland of zo.

Daarvoor hebben ze nu allemaal vouchers gekregen waar ze heel blij mee zijn.

Om toch nog iets te doen met de 3 weken verplicht verlof, zijn ze naar Texel gegaan. Dat doe je immers echt nooit.
Ben overal geweest op de wereld, maar ook nog nooit op Texel !
Zit wel logica in,maar je kunt toch beter thuisblijven dan met tegenzin naar texel gaan?
Of het zit hem misschien in die vouchers,dat zou kunnen,als je die niet gebruikt heb je niks.
Wij zijn gelukkig al in januari effe weg geweest,en doen nu gewoon.
Dat wil zeggen:op tijd onze lading afleveren maar wel met de (ruime) datum afspraken zodat wij rustig aan kunnen doen en de klanten op tijd hun lading krijgen.
Maar je zal maar met de schoolvacantie rekening moeten houden,dan zit je wel een beetje klem en heb je weinig keus.
Gister avond (het was hier 39 graden) maar even in het kanaal geplonsd,dat lijkt ook wel wat op vacantie.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Veel wilde bramen gegeten vandaag, waaronder de dauwbraam. Op een plek waar vroeger straaljagers opstegen en landden. Er zijn een stuk of veertig verschillende braamsoorten in Nederland. Ze smaken het best na een paar zonnige droge dagen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

fonsflons schreef:
01 aug 2020 15:49
Man man, ik zeg Hulkenberg naar Redbull volgend jaar. Exit Abon.
Hulkenberg schiet nog geen deukje in een pakje zachte roomboter.
Laat Ocon maar naar Red Bull gaan, dat zal Max wel leuk vinden. :lol:

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

scontra schreef:
02 aug 2020 10:01
fonsflons schreef:
01 aug 2020 15:49
Man man, ik zeg Hulkenberg naar Redbull volgend jaar. Exit Abon.
Hulkenberg schiet nog geen deukje in een pakje zachte roomboter.
Laat Ocon maar naar Redbull gaan, dat zal Max wel leuk vinden. :lol:
>>
Hulk stapt na een JAAR(?) in de auto waarbij hij 48 uur daarvoor nog niet eens wist dat hij zou rijden.
En een auto waar hij nog nooit in gereden heeft met vele opties die ergens anders zitten en iets anders werkt.

Niet iedereen kan in een F1 auto stappen en meteen races winnen, maar Hulk doet het niet slecht in deze omstandigheden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Texel en in de ochtend boos,
dat was die nacht geen Schaapjes tellen maar ze riepen jou daar wel voor rond 5.00 uur als het lichter is geworden!

En F1? nr 2 telde nauwelijks....
en waarom mag ik niet meedoen?

Een C team met kneuzen die telkens als Max een banden wissel doet even de grindbak induiken voor Pace Car,, wissel met 0 seconden verlies! Met 2 rijders win je vele seconden op 2 wissels en voor de rest, fouten maken als je gelapt word zodat bepaalde Ster...kemerken veel tijd aan sukkels verspillen... ben ik toch nog ergens goed voor.
Als ik veel Publiciteit kreeg en de laatste rij garantie bij de start heb.... bij een afval race nog punten halen is niet uitgesloten!

En dan maar hopen dat een Riool ontstop bedrijf ook reclame wilde maken, iets anders zal nooit lukken!

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 10:58
En F1? nr 2 telde nauwelijks....
en waarom mag ik niet meedoen?
Je bent te goed voor dit soort wedstrijden. Nooit eens een andere winnaar dan een komkommer, dat kan natuurlijk niet. :lol:

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 10:58
Texel en in de ochtend boos,
dat was die nacht geen Schaapjes tellen maar ze riepen jou daar wel voor rond 5.00 uur als het lichter is geworden!

En F1? nr 2 telde nauwelijks....
en waarom mag ik niet meedoen?

Een C team met kneuzen die telkens als Max een banden wissel doet even de grindbak induiken voor Pace Car,, wissel met 0 seconden verlies! Met 2 rijders win je vele seconden op 2 wissels en voor de rest, fouten maken als je gelapt word zodat bepaalde Ster...kemerken veel tijd aan sukkels verspillen... ben ik toch nog ergens goed voor.
Als ik veel Publiciteit kreeg en de laatste rij garantie bij de start heb.... bij een afval race nog punten halen is niet uitgesloten!

En dan maar hopen dat een Riool ontstop bedrijf ook reclame wilde maken, iets anders zal nooit lukken!
>>
Ik heb hier maar een reactie mogelijkheid bij.
W.T.F.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik ga voor de Poedel prijs, een gratis zakje Honden brokken!

Wel is mijn manier in de regionale autocross erg berucht en bekend, trage goedkope auto's en toch scoren in de media.

Vooral als je weet dat de Top 3 mijn wilde lappen, en ik voor een scherpe krappe bocht niet remde maar noodstop maakte, 2 de plomp in en 1 harmonica om de motor! De Nr. 4 & 5, goede vrienden vonden mijn geweldig...

In de F1 geroyeerd worden is leuker dan hier een Ban van maar 2 dagen te krijgen in Feed Black topic.

Mercedes Boems zal hier zeker erg blij mee zijn... Ex Benz rijder die al eerder problemen gaf.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 11:09
Ik ga voor de Poedel prijs, een gratis zakje Honden brokken!

Wel is mijn manier in de regionale autocross erg berucht en bekend, trage goedkope auto's en toch scoren in de media.

Vooral als je weet dat de Top 3 mijn wilde lappen, en ik voor een scherpe krappe bocht niet remde maar noodstop maakte, 2 de plomp in en 1 harmonica om de motor! De Nr. 4 & 5, goede vrienden vonden mijn geweldig...

In de F1 geroyeerd worden is leuker dan hier een Ban van maar 2 dagen te krijgen in Feed Black topic.

Mercedes Boems zal hier zeker erg blij mee zijn... Ex Benz rijder die al eerder problemen gaf.
>>
Moet je nu echt heel erg je best doen om zoveel onzinnigs achter elkaar te plakken?
Het is bijna kunst te noemen .... :evil:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 11:09
Vooral als je weet dat de Top 3 mijn wilde lappen, en ik voor een scherpe krappe bocht niet remde maar noodstop maakte, 2 de plomp in en 1 harmonica om de motor!
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat je moet remmen om een noodstop te maken...

Maar goed, als dit jouw manier is om je medewedstrijdgenoten uit te schakelen... :shock:

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
02 aug 2020 11:19
Waarom maken ze geen echte sport van de F1?
TRAPAUTOOTJES.
Die kunnen niet in de fik vliegen. Of in het publiek belanden bij een stuurfout.

Maar even serieus: de F! is geen kermis. :lol:

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hij gooide zijn anker uit.

Dat iemand nog serieus reageert op die fantasie verhalen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
02 aug 2020 11:52
Hij gooide zijn anker uit.

Dat iemand nog serieus reageert op die fantasie verhalen.
Ach, wat noem je serieus, Lady... :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik reageer op F1 berichten moet het wel leuk blijven...
Zonder Poedelprijs liefhebber want die veroorzaken wel vaker vreemde uitslagen....

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

fonsflons schreef:
02 aug 2020 10:48
Hulk hoeft ook geen deuk in een pakje boter te schijten, dat lukt toch vrijwel niemand naast max. Maar het is wel een leuke teamgenoot. Lando zou nog een betere combi zijn maar de kans is te groot dat de vergelijking met max zijn carrière zou belemmeren. Die van Hulk is toch grotendeels voorbij, maar ik gun die beste man gewoon nog een aantal podia.


Hulkenberg altijd een sympathieke rijder gevonden en een podium plaats (max. 2 kansen) is hem zeker gegund, maar als de quarantaine tijd van Peres er opzit, dan zal hij echt weer exit gaan.
Hij zal best in een andere klasse zijn klasse kunnen gaan tonen.
En een terugkeer blijkt niet altijd onmogelijk te zijn, zoals voorbeelden uit het recente verleden mogen aantonen.

Vanmiddag : 1/ Bottas 2/ Verstappen 3/ Stroll ???? :wink:

Plaats reactie