Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mannelijke taxus? Een macho is het, dat hij die bessen niet draagt. Een gentleman-taxus zou dat natuurlijk wel doen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
27 mei 2021 23:23
?? Begrijp ik uit onderstaande dat 5 pagina's discussie overbodig was ??
Nee hoor, pas vanmiddag na het sluiten van het topic is de aflevering van BOOS online gekomen. Daarin geeft ook een medewerker openheid van zaken en blijkt dat er bewust getraineerd wordt. Daarmee wordt FFF een bedrijf waar je dus geen medelijden moet hebben.
Ik heb aan de moderatie gevraagd om het wel te delen om zo handvatten te geven aan andere gedupeerde.


Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 23:50
fonsflons schreef:
27 mei 2021 23:23
?? Begrijp ik uit onderstaande dat 5 pagina's discussie overbodig was ??
Nee hoor, pas vanmiddag na het sluiten van het topic is de aflevering van BOOS online gekomen. Daarin geeft ook een medewerker openheid van zaken en blijkt dat er bewust getraineerd wordt. Daarmee wordt FFF een bedrijf waar je dus geen medelijden moet hebben.
Dat was natuurlijk al lang bekend, gezien de eerste aflevering van BOOS uit maart dit jaar en de voorgaande reacties in de FFF-topics. Maar fijn dat nu iederéén het weet.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door JozJan »

Moneyman schreef:
28 mei 2021 11:06
Dat was natuurlijk al lang bekend, gezien de eerste aflevering van BOOS uit maart dit jaar en de voorgaande reacties in de FFF-topics. Maar fijn dat nu iederéén het weet.
Subtiel

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
28 mei 2021 11:06
NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 23:50
fonsflons schreef:
27 mei 2021 23:23
?? Begrijp ik uit onderstaande dat 5 pagina's discussie overbodig was ??
Nee hoor, pas vanmiddag na het sluiten van het topic is de aflevering van BOOS online gekomen. Daarin geeft ook een medewerker openheid van zaken en blijkt dat er bewust getraineerd wordt. Daarmee wordt FFF een bedrijf waar je dus geen medelijden moet hebben.
Dat was natuurlijk al lang bekend, gezien de eerste aflevering van BOOS uit maart dit jaar en de voorgaande reacties in de FFF-topics. Maar fijn dat nu iederéén het weet.
Klopt, ik ben de enige die geen glazen bol heeft en ik was de enige die in maart nog niet wist dat FFF in juni zou gaan liegen en de boel zou gaan verdraaien.
Over subtiel gesproken.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat dus. En dan ook nog mijn berichten melden :roll: dan moet het wel heel erg pijn doen :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Gemeld??? " Wat een " gezeik " , zou Martien Meiland zeggen :lol: .

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dat fatsoen op het forum ver te zoeken is is wel te merken aan de hoeveelheid ingrepen van de moderatie de laatste dagen. Beledigingen, nieuwe forumleden in de **** nemen, de draak steken met situaties waar je niet in wil zitten, enz.
En dan denken dat je mij daar pijn mee doet? Net zoals ik het bij de politieagent zou doen in het topic van Helper777 gaat het hier niet anders hoor. Ik verlaag mij niet tot het niveau om een TS voor gek te zetten door te zeggen dat je blij moet zijn dat je een vaccinatie krijgt betaald door kabouters en dat je dus zelf geen keuze hebt. Ik zal niemand ook aanspreken op schrijffouten, en al helemaal niet omdat het ook een medische achtergrond zou kunnen hebben. En als je jezelf dan zo verlaagd om het toe doen, wees dan een grote kerel en spreek ook andere personen er op aan. Maar ja, die zullen in het vriendenclubje zitten en die val je natuurlijk niet aan he.
Ik lach er om, zou het mij pijn doen was ik al lang weggeweest hier. Mijn doel is nog altijd het helpen van een vraagsteller. En dat helpen doe ik met een onderbouwing. Niet met een glazen bol, niet met uitspraken met oogkleppen en niet met gokken. Voor sommige zaken heb je meer simpelweg informatie nodig. Soms is even afwachten beter omdat een bedrijf alsnog iets oplost of voordat alle benodigde informatie nodig is en soms komt het voor dat het balletje de andere kant op rolt. Maar dan ben je natuurlijk een hele kerel als je in maart al weet dat er in juni gelogen gaat worden door een bedrijf en je dat overduidelijk moet laten merken.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kan iemand noch ergens in de krochten van het internet nog een filmpje vinden van die woordvoerder van Saddam Hoessein? Die zou ik wel weer eens willen zien, met zijn (in mijn herinnering opvalkend opgewekte) beweringen dat de Amerikanen vernietigende slagen werden toegebracht, terwijl de muren schudden van de bominslagen.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door JozJan »


Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dank :D

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
28 mei 2021 13:14
Maar dan ben je natuurlijk een hele kerel als je in maart al weet dat er in juni gelogen gaat worden door een bedrijf en je dat overduidelijk moet laten merken.
Hé, grappig. Dat heb ik niemand zien schrijven. Wie is die hele kerel dan?

Bij de rest van je verhaal moet ik vooral denken aan het eerder al door iemand genoemde 🐖🐖🐖

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Mensen, het is bijna weekend en we hebben mooi weer in het vooruitzicht. Laten we daar lekker van gaan genieten in plaats van zo met elkaar bezig te zijn. Veel dank. ^YB

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Een hand geven zal ik voorlopig ook zeker nog niet doen.
Vanmiddag mijn 2e Pfizer gekregen , yep , geen centje last !
So far so good ____ op naar het ' normaal ' 😉!
Nog ff 2 weken voorzichtig blijven en dan de komende versoepelingen.
Raar eigenlijk , na zo.n 1.5 jaar , zal wel weer ff wennen zijn, toch.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Mooi het EK winnen en dan alles los gooien als overheid, dat lijkt me wel een leuke. Pleinen vol, het bier vloeit en even nergens rekening mee houden. Tegen die tijd kan iedereen de eerste prik al gehad hebben, dus zal de impact op de ziekenhuizen bijna nul zijn. En dan 3 nationale feestdagen inlassen op de 3 dagen erna.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ho ho , Corona is nog niet de wereld uit hè, niet te enthousiast, Nijogeth :D

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb het over 11 juli. Dan is de EK finale.

Zou wat zijn. De vorige keer dat we wonnen bestond ik nog niet. Dit mag je een mens niet ontnemen, vind ik. Dan maakt zelfs corona niet uit. Het zou hetzelfde zijn geweest als bijvoorbeeld VVV Venlo de Eredivisie had gewonnen. Dat komt maar 1x in een leven voor, heb je niet in de hand en dat mag je iemand niet door de neus boren. Voor clubs die vaker kampioen worden, daar geldt dit niet voor.

Net zoals we ook soepeler om zijn gegaan met begrafenissen, crematies en dergelijk tijdens de tijden waarin eigenlijk alles gesloten moest zijn. Je kan maar 1x afscheid nemen en dat moet op een redelijke manier kunnen en daar moeten de regels maar een beetje voor wijken.

Edit: Het zou trouwens op sociaal gebied weleens een verbindende factor tussen culturen kunnen zijn, zo'n uitgebreid feest voor iedereen die Nederland een warm hart toedraagt.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar tegen wie spelen we dan de finale? Tegen Duitsland? Dan verliezen we gewoon. Deden we in 1974 ook.

Wat een vergelijking, soepeler met begrafenissen. :
:shock:

scharrelschipper
Berichten: 1807
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
28 mei 2021 21:00
Maar tegen wie spelen we dan de finale? Tegen Duitsland? Dan verliezen we gewoon. Deden we in 1974 ook.

Wat een vergelijking, soepeler met begrafenissen. :
:shock:
Even de zaak niet volgen en je bent geheel de draad kwijt,ik dus ook.
VVV,versoepelen,enz???.
Maar vooruit,in ieder geval is het hier in Brabant lekker weer,dat werd tijd.

Plaats reactie