Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Nijogeth schreef:
30 jul 2020 17:46
Ik kan bij mijn nieuwe werkgever op 1 september beginnen.
Gefeliciteerd en succes met je nieuwe baan. :!:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Leuk voor Nijogeth,

En jammer voor die ex werkgever, hij mag nu iemand zoeken en ik ga zeker niet dit adres vragen waar nu een vacature is!
Managers maken meer kapot dan je lief is.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij, komkommer, was jij toch ook ooit manager?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wel eigenaar maar had enkele goede leiding gevende....
Personeel kan meer als 1 grote baas die soms niets begreep en van niets wist....

Zo verkochten we Wasdrogers, nooit een in huis gehad en alleen folders gezien en online gezet.
En Manager, ik haat benamingen in vreemde talen.
Geen HR manager maar personeelszaken...
Salaris administratie en geen moeilijke namen...

Marketing Manager, wat is dat, ik klooide een reclame zelf in elkaar!

De Duurste Oplaadbare batterijen van Nederland waren moeiteloos verkoopbaar.
Want een gratis Walkman erbij.. dan val je op en verkoopt meer als normale mensen!

Of dure Papieren zakken met gratis mijn Ex gebruikersnaam erbij geleverd!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door berndv »

breien schreef:
30 jul 2020 22:42
Het is een onbemande missie naar Mars.
maar tegenwoordig heb je toch ook vrouwelijke astronauten

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

berndv schreef:
31 jul 2020 10:51
breien schreef:
30 jul 2020 22:42
Het is een onbemande missie naar Mars.
maar tegenwoordig heb je toch ook vrouwelijke astronauten
Daaron is het ook een onbeMANde missie.
OnbeVROUWD is geen bestaand woord. :lol:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Onbemensd?

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Onbemand
Onbevrouwd
Onbemensd

Het lijkt me wel handig dat, als een vrouw meegaat, ze onbevrucht is.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De eerste vluchten waren de Ratten, Muizen en Spinnen en die moesten blijven leven... dus we lopen als mensen zwaar op achter...
En toen de eerste overleefde kwam een Hondje Laika....

Dus niet de baas maar 't hondje ging ons voor!

En er is nooit vermeld of het een Reu of Teefje was!

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij gebrek aan zuurstof zal hij goed geconserveerd blijven, dus veel problemen zal het niet opleveren.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

En in plastic, nooit kopen, je kan moeilijk voelen en vooral niet ruiken of die al rot is....
Plastic pulken en in winkel achter laten en je weet of je een goede of rotte hebt....

Alleen mensen hebben Condooms nodig want minder mensen geeft minder Covid 19 Risico..
Doe als Mark Rutte, geen vrouwen nodig!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Aangeboden; Lang weekend en bij annuleren absoluut geen Voucher!

De volgende persoon die offtopic gaat in dit topic krijgt een ban van twee dagen, huisregels of niet. Nu is dat bepaald geen indrukwekkende straf, het is immers weekend en bovendien nog lekker weer ook, dus die tijd kan ongetwijfeld goed worden benut. Maar het is hier niet de huiskamer, beste forumleden!

Groeten en dank voor de medewerking, Radar^SK


Dus foute opmerkingen niet hier maar in feedBLACK topic dumpen graag! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Bril even opzetten Breien....

feed BLACK topic kun je deze vakantie voor jezelf boeken, hier mag nog alles....

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Komkommer, Breien heeft of geen bril nodig, of heeft hem gewoon op. Door jouw manier van "citeren" lijkt de waatschuwing van de moderator op dit topic, dus de huiskamer, te slaan. "Het ligt niet aan uw toestel, het ligt aan de uitzending,", zei de omroepster vroeger wel bij storingen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ze in het FeedBLACK topic dit plaatsen omdat ze elkaar zwart maakten lijkt me hier herplaatsen gezien de door hun geschreven inhoud legaal en leuk....

Bewust extra vet aangezet en dat zal SK zelf nooit doen....
Regel erboven en onder waren duidelijk wel van mijn.

En voor U, een officiële WAATschuwing dat je de automatische spelling controle uit hebt staan bij deze...
Daar krijg je nooit een Ban voor....

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mij bekruipt het ongemakkelijke gevoel dat er in het retourkostentopic over mij geschreven wordt, zonder dat mijn naam genoemd wordt. Vanwege de expliciete waarschuwing in dat topic -- een ban van twee dagen vind ik niet erg, maar ik wil de moderator niet voor de voeten lopen -- reageer ik hier. De impliciete verwijten die mij gemaakt worden, kan ik niet onweersproken laten.

Het eerste verwijt is eerst weliswaar nog in het meervoud en dus algemeen geformuleerd, maar mij lijkt de strekking duidelijk:
omega19 schreef:
01 aug 2020 10:21
Helaas zie je ook in het topic  over retourkosten weer forumleden die niks anders melden dan  : Je moet  forumlid **** geloven  (en dus forumlid ##### niet).  Een like had hier volstaan.

Het blijft daar weer een hoog afzeikgehalte houden
In een ander bericht wordt het expliciet "één forumlid":
hebra98 schreef:
01 aug 2020 11:00
(...)
Nu is het dat één lid aangeeft dat iemand gelijk heeft, maar voor TS kan het zwaarder wegen dat er meerdere "likes" op een antwoord staan. Want wie  is die éne die de ander aanwijst als gelijk hebbend?
Mocht dit op mijn eerdere bijdrage slaan, dan verzoek ik iedereen om die nog eens nauwkeurig te lezen. Ik schrijf niet dat iemand "forumlid **** moet geloven". Ik schrijf ook niet "dat iemand gelijk heeft".

TS leek wat in verwarring door de verschillende antwoorden. Daarom trachtte ik haar te helpen door aan te geven wat ik zou doen ("Als ik u was...") en dat dat mijn mening is, of sterker nog mijn "stellige overtuiging." Verder heb ik het over "zorgvuldig lezen" en het "uitgangspunten." Dat verschilt essentieel van wat, naar mijn indruk, mij terloops aangewreven wordt.

Voor uw aller gemak het volledige bericht (de opmerking van TS met mijn reactie daarop).
Erthanax schreef:
01 aug 2020 08:19
BarbaraD schreef:
01 aug 2020 06:10
Eerlijk gezegd ben ik nog steeds niets wijzer geworden van al deze verschillende antwoorden maar iig bedankt voor het meedenken!😊
Ik vind het heel bijzonder dat mensen elkaar zo proberen te helpen! 😉
Als ik u was, zou ik de bijdragen van alfatrion zorgvuldig lezen en die als uitgangspunt nemen.
Mijn stellige overtuiging is dat zijn juridische standpunten eigenlijk altijd correct zijn.
Ik laat mij dus op geen enkele manier geringschattend of hovaardig uit.

Zo, en nu ga ik weer in de tuin werken, daar is het uitstekend weer voor. Ook daarin heeft de moderator gelijk.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Erthanax schreef:
01 aug 2020 14:55

In een ander bericht wordt het expliciet "één forumlid":
hebra98 schreef:
01 aug 2020 11:00
(...)
Nu is het dat één lid aangeeft dat iemand gelijk heeft, maar voor TS kan het zwaarder wegen dat er meerdere "likes" op een antwoord staan. Want wie  is die éne die de ander aanwijst als gelijk hebbend?
Mocht dit op mijn eerdere bijdrage slaan, dan verzoek ik iedereen om die nog eens nauwkeurig te lezen. Ik schrijf niet dat iemand "forumlid **** moet geloven". Ik schrijf ook niet "dat iemand gelijk heeft".

TS leek wat in verwarring door de verschillende antwoorden. Daarom trachtte ik haar te helpen door aan te geven wat ik zou doen ("Als ik u was...") en dat dat mijn mening is, of sterker nog mijn "stellige overtuiging." Verder heb ik het over "zorgvuldig lezen" en het "uitgangspunten." Dat verschilt essentieel van wat, naar mijn indruk, mij terloops aangewreven wordt.
>>
Ik reageerde echt alleen op de stelling over het verschil van een aanbeveling door één lid (welke / wie dan ook) t.o.v. de vele "eens" cq "likes" die een post krijgt.
Was zeker niet een waarde oordeel of aanval aan uw adres.

Ik vind nog steeds dat het gebruik van het "HARTJE" van vele meer waarde heeft dan een mogelijke aanbeveling door één onbekende (voor TS, voor wie iedereen onbekend en dus gelijk is.)
Dat is wel mijn motivatie om niet meer overal te reageren maar wel "Like" te gebruiken.

Wel deel ik de motivatie, want ik denk ook dat TS de bekende "bomen en bos"..
En het advies was ook niet verkeerd, denk ik en zeker positief voor TS.

Lady1234
Berichten: 27110
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:
01 aug 2020 15:43
Vanmorgen heb ik een klein eindje gewandeld.
Onderweg kwam ik op een straat met de straatnaam Blocq van Scheltingaweg.
Een bekende (beruchte) telg uit de familie is Daniel Blocq van Scheltinga, oud burgermeester van Wassenaar en nazi.
Ik vraag me af. In het kader van de huidige actualiteit. Moet deze straat ook een andere naam krijgen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%A ... 1903-1962)
Nee, stoppen met die waanzin van alles hernoemen.

Lady1234
Berichten: 27110
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:
01 aug 2020 16:29
Ik wil ook eens trendy zijn.
Doe maar niet, wees maar gewoon verstandig.

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

breien schreef:
01 aug 2020 15:43
Vanmorgen heb ik een klein eindje gewandeld.
Onderweg kwam ik op een straat met de straatnaam Blocq van Scheltingaweg.
Een bekende (beruchte) telg uit de familie is Daniel Blocq van Scheltinga, oud burgermeester van Wassenaar en nazi.
Ik vraag me af. In het kader van de huidige actualiteit. Moet deze straat ook een andere naam krijgen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%A ... 1903-1962)

Die naam had je zeer waarschijnlijk helemaal niets gezegd (mij in ieder geval niet), als het toevallig v.d. week niet in het nieuws was geweest.

Lekker laten zoals het is.

Plaats reactie