Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Sinds ik alleen woon, probeer ik met mijn voeding vooral op koolhydraten te letten. Natuurlijk drink ik in het weekend mijn biertje, maar doordeweeks krijg ik amper koolhydraten binnen. Ik merk duidelijk dat mijn lichaam dat heel erg fijn vindt. Met eten is het niet heel moeilijk er rekening mee te houden, er is koolhydraatarm brood en koolhydraatarme pasta, maar soms skip ik het gewoon en maak ik een combo met vlees en groente, net zo lekker. Voor mijn gewicht hoeft het niet per se. Ik ben dan al wel wat gezet en gespierd, maar ik kom eigenlijk nooit aan en afvallen is heel moeilijk, omdat dat beetje vet dan eerder omgezet wordt in spier en dat heeft op dat vlak weinig nut, want een beetje vet op de botten is niet zo verkeerd.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De keuze is reuze.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Het is ook huiskamermateriaal, Snellie ;)

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

[Eerdere berichten verwijderd door moderatie.]

Maar goed, ik had vanavond wel iets anders aan mijn hoofd. Mijn hondje was kwijt. Van half vijf tot half acht met de buurtjes de hele buurt afgezocht. Met een grote hark het onkruid bij de sloot proberen plat te trekken, om te zien of ze niet in de sloot gevallen was. Uiteindelijk heeft de buurman haar vermissing op de buurapp gezet, nog nooit van gehoord. Na drie kwartier een respons. Ze bleek naar boven aan de dijk gegaan te zijn, eroverheen, talud af, over de weg en daar bij het enige huis naar binnen te zijn gelopen. Buurtjes kwamen haar terugbrengen. Moest wel een uurtje bijkomen. Maar ik was reuze opgelucht.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

Pfft heftig
Fijn dat je hondje weer terug is Lady.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, gillende stress voorbij en blij. Zij was blijkbaar ook versleten van haar uitstapje, want ging liggen knorren in mijn armen.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:
25 aug 2021 00:03
Ja, gillende stress voorbij en blij. Zij was blijkbaar ook versleten van haar uitstapje, want ging liggen knorren in mijn armen.
Gelukkig maar dat ze weer thuis is, wat een stress zeg.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

[Eerdere berichten verwijderd door moderatie.]

Ik vind het op zich helemaal niet gek dat je als wijk/buur bewoner je ietwat bekommert over een sneu kind.
Ook wij hadden ooit een klein buurmeisje dat altijd bij ons kwam, altijd honger had en aandacht te kort kwam. Ook waren haar kleertjes en snoetje en handen en haren altijd vies.
Ze kon lekker spelen met de katten, kreeg wat boterhammen en wat te drinken.
Ik sprak bijna dagelijks met haar ouders : haar ouders waren drugs-en drankverslaafd.
Hij liet mij een keer zijn " voorraadkast " zien die steeds vol lag met gestolen apparatuur, videospelers, cassetterecorders, tv.s, camera.s, etc ( ik spreek over beginjaren 90 ).
Hij was altijd trots op zijn buit :o en verkocht de zooi weer.

Later zijn ze compleet onverwacht verdwenen en al het huisraad lag op het gras voor het huis.
Alles! Ook poppen, fietsje, speelgoed van dat meisje.
Huis totaal leeg! Als een dief in de nacht waren ze alle 3 verdwenen.
Geen idee wat er gebeurde, maar wel triest zo.
Laatst gewijzigd door moederslink op 25 aug 2021 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Inderdaad, je kan wel altijd verwachten dat ouders een kind opvoeden, maar niet iedere ouder is er geschikt voor en sommige ouders komen met een beetje hulp verder dan zonder hulp. En die hulp hoeft niet altijd een officiële instantie te zijn.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Allemaal leuk en aardig, maar we horen dat verhaal over dat jochie maar van één kant...

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Om de beurt aaien dan maar.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
26 aug 2021 08:33
Allemaal leuk en aardig, maar we horen dat verhaal over dat jochie maar van één kant...
Allemaal leuk en aardig, maar er zijn genoeg mensen die uit die ene kant van het verhaal een reden zien om Jablan af te branden. Terwijl ze dus maar 1 kant van het verhaal kennen. Apart dat het de ene kant op wel zou kunnen, maar de andere kant op niet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

De huiskamer maar de ring noemen?
Lekker boksen 👊✊🤜🤛 tegen elkaar? :idea:

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

[Eerdere berichten verwijderd door de moderatie.]

Asterix en Obelix is natuurlijk een heel herkenbare strip, en je weet aan het begin van elk nieuw verhaal hoe het gaat aflopen. Dat maakt het juist zo vermakelijk :D

Techneut71
Berichten: 219
Lid geworden op: 18 apr 2017 14:48

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Erthanax schreef:
26 aug 2021 14:48
Asterix en Obelix is natuurlijk een heel herkenbare strip, en je weet aan het begin van elk nieuw verhaal hoe het gaat aflopen. Dat maakt het juist zo vermakelijk :D
Precies! Erg leuke strips! Ik geniet er altijd weer van.
Rare jongens die Romeinen...

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

snellie schreef:
26 aug 2021 16:19
Iemand nog een kopje thee? Met verse munt uit eigen tuin?


Getrokken van een blaadje met 200 of 500 erop? 😀

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar die zijn niet zo exclusief.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar triest. De doden vallen bij bosjes op het vliegveld van Kaboel lees ik net.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Ho, is dit de Huiskamer? Normaal verwijderen we hier geen berichten, maar de huisregels worden flagrant met de voeten getreden. Zo met de borstel erdoor, en enkele mensen kunnen een bericht of waarschuwing van ons verwachten.

Had iemand ánders nog iets dat hij of zij in de huiskamer wou bespreken, voordat het werd overgenomen door gekibbel? Het woord is aan jullie. Mensen vergiftigen met thee bijvoorbeeld, leuker dan wat hiervoor kwam. ^JS

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus een oproep tot criminele activiteiten door de moderatie. 😀😀

Plaats reactie