Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
27 aug 2021 09:22
snellie schreef:
27 aug 2021 09:21
Want als jij het zegt is het gewoon de waarheid? :o
Nee, natuurlijk niet. Maar als het voor iedereen zichtbaar op het forum gebeurt is het wél de waarheid.
DE Waarheid bestaat niet, en "iedereen" is dus ook inclusief mijzelf en ik distancieer me daarvan.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
27 aug 2021 10:09
... en "iedereen" is dus ook inclusief mijzelf en ik distancieer me daarvan.
Het is ook inclusief jou. Ik schreef namelijk dat het zichtbaar is. Of jij het vervolgens ook wilt zien, is een heel andere vraag - en dat is uiteraard aan jou.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kritische en wat mij betreft terechte beschouwing op de (so-called) formatie:

https://fd.nl/opinie/1409469/formatie-v ... -vertoning

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

  • 1
Moneyman schreef:
27 aug 2021 10:45
J. Deltoer schreef:
27 aug 2021 10:09
... en "iedereen" is dus ook inclusief mijzelf en ik distancieer me daarvan.
Het is ook inclusief jou. Ik schreef namelijk dat het zichtbaar is. Of jij het vervolgens ook wilt zien, is een heel andere vraag - en dat is uiteraard aan jou.
Nee, dat is puur JOUW mening. En Jouw mening mag voor jou en sommige forumvriendjes van je DE waarheid zijn, maar niet voor IEDEREEN.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

:D
Afbeelding

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

snellie schreef:
27 aug 2021 13:08
Nu heb ik werkelijk geen idee waar jullie discussie over gaat, geen enkele belangstelling om zover terug te lezen, maar trek hier je eigen conclusie (zijnde waarheid) uit en probeer een ander niet te overtuigen.
Dit gaat niet over waarheid, maar over het verschil tussen feiten en meningen. Datgene wat ik schreef, is een feit - waarover ieder vervolgens zijn mening mag hebben.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Datgene wat ik schreef, is een feit - waarover ieder vervolgens zijn mening mag hebben.


Maar dat is dus het grote probleem hier , MM ,dat mag dus niet. :roll: :wink:

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Afgelopen maandag onze nieuwe huisgenoot opgehaald , wat een lieverd . Heeft een paar grote problemen maar dat krijgen wij er wel uit . luistert redelijk goed en slaapt goed zonder te janken . Alleen als de tv aan is raakt hij in grote paniek ,dat is minder , maar komt ook goed . Als je hem wil zien ,shhh , naam Len , voor ons Tommy .

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

gosewijn schreef:
27 aug 2021 14:26
Afgelopen maandag onze nieuwe huisgenoot opgehaald , wat een lieverd . Heeft een paar grote problemen maar dat krijgen wij er wel uit . luistert redelijk goed en slaapt goed zonder te janken . Alleen als de tv aan is raakt hij in grote paniek ,dat is minder , maar komt ook goed . Als je hem wil zien ,shhh , naam Len , voor ons Tommy .
Wat is hij mooi ❤️. Veel plezier samen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

Hij is leuk, veel plezier er mee. Met de TV komt ook goed.

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
27 aug 2021 13:53
snellie schreef:
27 aug 2021 13:08
Nu heb ik werkelijk geen idee waar jullie discussie over gaat, geen enkele belangstelling om zover terug te lezen, maar trek hier je eigen conclusie (zijnde waarheid) uit en probeer een ander niet te overtuigen.
Dit gaat niet over waarheid, maar over het verschil tussen feiten en meningen. Datgene wat ik schreef, is een feit - waarover ieder vervolgens zijn mening mag hebben.
Nee, jij MEENT dat het een feit is, en over het feit dat jij dat zo stellig meent, heb ik weer een mening.

Wat een feit is, is dat steeds meer mensen meningen presenteren als feiten en als je dat nuanceert of een andere mening bent toegedaan sta je aan de verkeefde kant van de geschiedenis en wordt je gecanceld.

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Heb je ook valeriaankruiden? Dan wil ik wel een bakje

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het is een feit dat een koe meer scheit dan een geit

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jammer. Ik wilde net een recente tuchtuitspraak plaatsen in het topic over de responstijd bij incasso: topic dicht :lol:

Voor de liefhebbers dan maar hier :wink: want deze uitspraak bevestigt in een exact gelijke casus wat ik in het topic al schreef: dat een gerechtsdeurwaarder, ook als hij inhoudelijk nog niets te melden heeft, dan op z'n minst een ontvangstbevestiging moet sturen.
De kamer overweegt dat, zeker in het onderhavige geval waarbij sprake is van de executie van een (tien jaar) oud vonnis, een actievere houding van de gerechtsdeurwaarder had mogen worden verwacht. Nu tijdige beantwoording van de e-mails van de gemachtigde van klaagster is uitgebleven en de gerechtsdeurwaarder de gemachtigde van klaagster ook niet heeft medegedeeld dat de e-mails ter beantwoording aan de opdrachtgever waren doorgezonden, is de klacht terecht voorgesteld.

5.4 De kamer verklaart de klacht gegrond en zal de gerechtsdeurwaarder de maatregel van berisping opleggen.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

J. Deltoer schreef:
27 aug 2021 16:07
Het is een feit dat een koe meer scheit dan een geit
Wel het hele verhaal vertellen,

Als de geit dit had geweten had het meer gescheten. Deltoer

scharrelschipper
Berichten: 1807
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
27 aug 2021 13:53
snellie schreef:
27 aug 2021 13:08
Nu heb ik werkelijk geen idee waar jullie discussie over gaat, geen enkele belangstelling om zover terug te lezen, maar trek hier je eigen conclusie (zijnde waarheid) uit en probeer een ander niet te overtuigen.
Dit gaat niet over waarheid, maar over het verschil tussen feiten en meningen. Datgene wat ik schreef, is een feit - waarover ieder vervolgens zijn mening mag hebben.
MM , je beroepsmatige antwoorden en adviezen zijn m.i.prima,maar je moet niet altijd gelijk willen hebben.
Dat is een beetje vermoeiend.
Ik ben er ook niet zo goed in,maar soms denk ik;laat maar,bij deze kan ik beter even zwijgen.

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Vandaag weer 10 kilometer er op van Wijdenes naar Hoorn. Had eigenlijk door willen gaan naar Scharwoude, maar iets zei... Nee. Die 4/5 kilometer kan van de week ook wel, en dan combineren met museumbezoek. Maak ik er een dagje van. Een 'rondje Nederland' inclusief de kust van de voormalige Zuiderzee hoeft niet al rennend en zo snel mogelijk en zo groot mogelijke etappes. Je kunt ook het land willen leren kennen...

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Moneyman schreef:
27 aug 2021 18:00
Jammer. Ik wilde net een recente tuchtuitspraak plaatsen in het topic over de responstijd bij incasso: topic dicht :lol:

Voor de liefhebbers dan maar hier :wink: want deze uitspraak bevestigt in een exact gelijke casus wat ik in het topic al schreef: dat een gerechtsdeurwaarder, ook als hij inhoudelijk nog niets te melden heeft, dan op z'n minst een ontvangstbevestiging moet sturen.
De kamer overweegt dat, zeker in het onderhavige geval waarbij sprake is van de executie van een (tien jaar) oud vonnis, een actievere houding van de gerechtsdeurwaarder had mogen worden verwacht. Nu tijdige beantwoording van de e-mails van de gemachtigde van klaagster is uitgebleven en de gerechtsdeurwaarder de gemachtigde van klaagster ook niet heeft medegedeeld dat de e-mails ter beantwoording aan de opdrachtgever waren doorgezonden, is de klacht terecht voorgesteld.

5.4 De kamer verklaart de klacht gegrond en zal de gerechtsdeurwaarder de maatregel van berisping opleggen.
Was het dan eindelijk wel zeker dat de mail van een deurwaarder kwam?

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
27 aug 2021 19:02
MM , je beroepsmatige antwoorden en adviezen zijn m.i.prima,maar je moet niet altijd gelijk willen hebben.
Dat is een beetje vermoeiend.
Als je mijn berichten ook maar een béétje volgt, zou je weten dat ik er geen enkele moeite mee heb om mijn mening aan te passen of foute antwoorden toe te geven. Dat doe ik vaak genoeg. Maar voor beiden is hier geen enkele aanleiding.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
27 aug 2021 20:01
Was het dan eindelijk wel zeker dat de mail van een deurwaarder kwam?
Volgens mij was in dat hele topic helemaal niets zeker :wink:

Plaats reactie