Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

En J.D. komt waarschijnlijk met smurfenvlees, dus ik haak ook af. :lol:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ja maar ik drink niet. Neem wel een uitgedropen blok tofu mee voor op de BBQ.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Eerder dit jaar een bedframe van Jysk gekocht voor een van de verhuurplekken. Met een simpele lattenbodem, die voor de stevigheid zorgt. Houten planken, 2 cm dik, met een strook linnen aan elkaar geniet. Ongelofelijk, maar waar: deze plankjes zijn door één van de gasten losgeschroefd en meegenomen.

Weet iemand of zo'n lattenbodem ook los wordt verkocht? En waar?

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Jablan schreef:
11 sep 2021 13:53
(...) Weet iemand of zo'n lattenbodem ook los wordt verkocht? En waar?
Zoiets, misschien?

Onvoorstelbaar wat voor streken sommigen uithalen, overigens.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Jablan schreef:
11 sep 2021 13:53
Eerder dit jaar een bedframe van Jysk gekocht voor een van de verhuurplekken. Met een simpele lattenbodem, die voor de stevigheid zorgt. Houten planken, 2 cm dik, met een strook linnen aan elkaar geniet. Ongelofelijk, maar waar: deze plankjes zijn door één van de gasten losgeschroefd en meegenomen.

Weet iemand of zo'n lattenbodem ook los wordt verkocht? En waar?

Losse lattenbodems kun je toch - bijna - overal los kopen, bijv. Ikea, Leen Bakker, Bol enz.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Vind het wel netjes dat hij het bed heeft laten staan. :mrgreen:

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Ik kon het eerst niet vinden, maar dankzij Erthanax weet ik, dat het om een rolbodem gaat.

Alle bedden voor de verhuur hebben een rolbodem en daar bovenop een gewone, vaste lattenbodem. Zo gaan ze langer mee dan hotelbedden en het levert goede beoordelingen op.

Als mensen zeggen, dat ze heerlijk geslapen hebben, dan bedoelen ze meestal iets anders. Of ze zijn zwaar, meer dan 150 kilo of ze hebben stevige seks. En daar moeten de bedden tegen kunnen.

Op naar Jysk. Ach nee, bestellen we wel. En dan elke lat vastschroeven, dan is het teveel werk om zoiets mee te nemen.

@ZeerPrivé: een heel bed of matras of vaste lattenbodem meenemen, valt teveel op. :mrgreen:

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Losse lattenbodems kun je toch - bijna - overal los kopen, bijv. Ikea, Leen Bakker, Bol enz.
[/quote]

Bij die zaken zou ik niet kopen , Jablan gaat alleen voor top kwaliteit, toch. :wink:

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Wisselt. Bij witgoed zijn we merkverslaafd, bij de verhuur letten we op de verhouding prijs-kwaliteit-levensduur en voor onszelf is het eerder of we iets mooi en goed vinden.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

snellie schreef:
11 sep 2021 16:19
Die drank wordt wat mij betreft dan wel alcoholvrij. Ik snap niet wat mensen aan sterke drank vinden.
Alcoholvrij en sterke drank zijn twee verschillende dingen. Bier is niet alcoholvrij, maar ook geen sterke drank. Whisky en jenever zijn wel sterke drank.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Erthanax schreef:
11 sep 2021 14:00
Onvoorstelbaar wat voor streken sommigen uithalen, overigens.
Bij ons komt dit zelden voor. De laatste verborgen schade was een brandplek in de salontafel, afgedekt met een sticker en dat is vijf jaar geleden.

Sinds we zijn gestopt met kortingen, zijn de gewone schades fors minder en de negatieve reviews verdwenen. Conclusie voor ons: alleen de familie Korting-Klagen boekt dan en dat is het slag mensen, dat we niet willen. Ze gaan na aankomst op zoek naar alles wat niet goed is, klagen daarover en hopen zo een gratis vakantie te hebben. Bij vertrek moet alles extra schoongemaakt worden en op de goede plek teruggezet. Samengevat: hogere kosten, lagere opbrengst en veel ergernis. Dan is een week leegstand voordeliger en voor iedereen prettiger.

scharrelschipper
Berichten: 1788
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Een poging om iedereen wat op te vrolijken,vooral diegenen die ook op een ander topic waar we elkaar tegenkomen actief zijn.
Vandaag een flink stuk door Frankrijk gevaren,voor de kenners,het Canal du nord.
Grote stukken landbouwgrond waar de mais nog op het land staat,afgewisseld met stukken bos en in de verte hier en daar een boerderij of een dorpje.
Langs de oever van het kanaal aardig wat vissers die je meestal groeten.
Wat gekletst met Nederlandse,Belgische en Franse collega`s per marifoon die we tegenkwamen.
De sluiswachter vroeg me of ik ook de volgende sluis nog wilde passeren,"nou,nee we stoppen bij de volgende"
Wenste ons goedenavond en klonk verheugd omdat hij dus ook wat eerder naar huis kon.
Morgen kunnen we uitslapen want op zondag zijn de bedieningstijden van de "kunstwerken" van 9 uur tot 18 uur.
Op werkdagen is dat hier van 06u30 tot 20u30,lang genoeg vind ik.
Klagen doe ik niet:prachtige zonsondergang deze avond met de laatste zonnestralen die op een heuvel schenen waar wat koeien er ook van genoten.
Kortom;ik heb best wel een goed leven.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En vandaag ook de tunnels gedaan?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lang, heel lang niet meer naar geluisterd, tot net het overlijdensbericht van Maria Mendiola online werd gezet. Maria wie? Luister maar.

https://www.youtube.com/watch?v=VNFFSqZ8KBg

Ineens ben je weer een pubertje van 15.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
11 sep 2021 21:15
Klagen doe ik niet:prachtige zonsondergang deze avond met de laatste zonnestralen die op een heuvel schenen waar wat koeien er ook van genoten.
Kortom;ik heb best wel een goed leven.
Herkenbaar. Ben net terug van een rally vanuit München via Oostenrijk, Italië, Zwitserland naar Monaco en St. Tropez, en van daaruit naar huis. Heb genoten van de bergpassen en de grandioze indrukwekkende natuur. En de conclusie was inderdaad dat ik een prima leven heb. Goed om soms even te realiseren.

scharrelschipper
Berichten: 1788
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
11 sep 2021 21:33
En vandaag ook de tunnels gedaan?
Yep,alletwee de tunnels.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
11 sep 2021 21:49
Ben net terug van een rally vanuit München via Oostenrijk, Italië, Zwitserland naar Monaco en St. Tropez, en van daaruit naar huis. Heb genoten van de bergpassen en de grandioze indrukwekkende natuur. En de conclusie was inderdaad dat ik een prima leven heb. Goed om soms even te realiseren.
Bofkont ! En fijn dat je weer veilig thuis bent.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

scharrelschipper schreef:
11 sep 2021 21:52
Lady1234 schreef:
11 sep 2021 21:33
En vandaag ook de tunnels gedaan?
Yep,alletwee de tunnels.
Dan leer je geduld oefenen. Twee kilometer per uur. 🐌🐌

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Moneyman schreef:
11 sep 2021 21:49
Ben net terug van een rally
Met wat voor auto ?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

scontra schreef:
12 sep 2021 11:43
Moneyman schreef:
11 sep 2021 21:49
Ben net terug van een rally
Met wat voor auto ?

Een daf :lol:

Plaats reactie