Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Daar zal een verlamd oud mens blij mee zijn, dat Maxie een GP wint.

angel1978
Berichten: 10896
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Geen enkele Nederlander, op Max Verstappen na, heeft ooit een Grand Prix gewonnen
En toch waren dat geen Nederlanders. Het is dus niet uniek om een GP te winnen. Wel uniek om als Nederlander een GP te winnen.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

lekker belangrijk zo'n wedstrijd ver pissen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bij Formule 1 denk ik nog altijd vooral aan coureurs als Nikki Lauda, Emerson Fittipaldi, Jacky Ickx, Jacques Lafitte, James Hunt. (En dan had je Nick Wittington, altijd te herkennen aan z'n bolle hoed en aktetas. En, niet te vergeten, graaf Leo Tolstoi, Van wie gefluisterd werd dat hij ook heel mooie boeken schreef.)

Dat waren nog eens tijden! Een Mercedes zag je toen niet op een F1-circuit; dat was toen nog gewoon een "wagen" voor taxichauffeurs en marktkooplieden.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Laatste bekende gerucht !!!!

Sinterklaas zou sedert afgelopen vrijdag geen werkgever meer zijn omdat zijn medewerkers niet meer welkom zijn in Nederland.
Hij is daarom maar een ZZPer geworden.
Alle zijn voormalige werknemers kunnen nu aanspraak maken op een Spaanse werkloosheidsuitkering van € 440,00 per maand.
Consequentie is wel dat de Sint nu geen cadeaus meer kan laten rondbrengen en dat houdt weer in dat dat klusje nu een 'doe en zorg er zelf voor' activiteit is geworden.
Bestel daarom zeer vroegtijdig uw geschenken, want de pakketbezorgers krijgen het drukker dan ooit tevoren en de kan dat uw pakket biet tijdig aankomt schijnt groter dan groot te zijn.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Erthanax schreef:
13 sep 2021 14:55
Bij Formule 1 denk ik nog altijd vooral aan coureurs als Nikki Lauda, Emerson Fittipaldi, Jacky Ickx, Jacques Lafitte, James Hunt. (En dan had je Nick Wittington, altijd te herkennen aan z'n bolle hoed en aktetas. En, niet te vergeten, graaf Leo Tolstoi, Van wie gefluisterd werd dat hij ook heel mooie boeken schreef.)

Dat waren nog eens tijden! Een Mercedes zag je toen niet op een F1-circuit; dat was toen nog gewoon een "wagen" voor taxichauffeurs en marktkooplieden.
De eerste 'Zilveren Pijl ' van Mercedes Benz kwam pas in 1934 op het circuit !

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
13 sep 2021 14:55
Dat waren nog eens tijden! Een Mercedes zag je toen niet op een F1-circuit; dat was toen nog gewoon een "wagen" voor taxichauffeurs en marktkooplieden.
Die auto waarin Fangio in 54 en 55 wereldkampioen werd, dat was dan een wagen voor taxichauffeurs en marktkooplieden? Dan had ik in die tijd toch graag taxichauffeur willen zijn. Beetje over dat circuits crossen met gevaar voor eigen leven en het lichaam vol adrenaline.

Daarop volgt dat 55 meteen het laatste jaar was, want een coureur van ze kwam om op Le Mans en nam 80 toeschouwers mee de dood in.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb het toch ook niet over de jaren dertig of vijftig?

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

:o 777 is ook erg snel ,of heb ik dat verkeerd .

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat klopt, al doet niet mee in de F1 maar in de klasse <50cc, dacht ik.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Denk dat je het goed hebt. Dat betekent dat de inkomsten ook op een ander niveau liggen dan van Max.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

witte angora schreef:
13 sep 2021 17:44
Denk dat je het goed hebt. Dat betekent dat de inkomsten ook op een ander niveau liggen dan van Max.
Alles in verhouding !! Maar ze dragen beide wel een helm. :wink:

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
13 sep 2021 16:17
Ik heb het toch ook niet over de jaren dertig of vijftig?
Dat is waar. Tolstoi stierf al in 1910. Ik moet zeggen dat de races in die tijd wel wat spannender waren. De Blitzen Benz (toch een Benz) was toen de houder van het record van snelste landvoertuig met 202,7 km/h. Daar kwamen de meeste van die andere namen niet eens voor hun bed uit, want dan kwalificeerden ze zich niet.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nijogeth schreef:
13 sep 2021 18:44
Erthanax schreef:
13 sep 2021 16:17
Ik heb het toch ook niet over de jaren dertig of vijftig?
Dat is waar. Tolstoi stierf al in 1910. Ik moet zeggen dat de races in die tijd wel wat spannender waren. De Blitzen Benz (toch een Benz) was toen de houder van het record van snelste landvoertuig met 202,7 km/h. Daar kwamen de meeste van die andere namen niet eens voor hun bed uit, want dan kwalificeerden ze zich niet.
De aanwezigheid van graaf Leo Tolstoi op een F1-circuit -- sterker nog, dat van Zandvoort zelfs! -- komt voor rekening van van Drs P, maar dit terzijde (ken uw klassieken!). Midden jaren zeventig speelde Mercedes geen rol in de Formule 1. Wel in de taxibranche en op de markt, en voor paardentrailers :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Zijn ze daar in Urk van het pad af?
In nazi kostuums protesteren tegen de Corona maatregelen ??🥴
Mensen, waar gaat dit nog over?

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Werkelijk diep en diep treurig.

Niets anders dan tuig van de richel.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:
14 sep 2021 00:20
Werkelijk diep en diep treurig.

Niets anders dan tuig van de richel.
Mee eens. Als ik wist dat mijn kind hier aan mee had gedaan, zou ik hem/haar alle hoeken van de kamer laten zien.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:
13 sep 2021 22:57
Zijn ze daar in Urk van het pad af?
In nazi kostuums protesteren tegen de Corona maatregelen ??🥴
Mensen, waar gaat dit nog over?
Ze hebben hun excuses aangeboden:
“In hun excuusbericht reppen de jongeren met geen woord over protest tegen coronamaatregelen. Ze zeggen dat er "een verkleedfeestje" heeft plaatsgevonden. Dat ze een grens hadden overschreden, beseften ze naar eigen zeggen pas later. "Wij willen benadrukken dat wij absoluut niet antisemitisch of tegen Joden zijn, of achter het Duitse regime staan. Hierbij onze oprechte excuses." “

Met alleen excuses kunnen ze niet wegkomen, vind ik.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Opvallend dat Urk eigenlijk altijd negatief in het nieuws is. Journalisten zijn er ook niet welkom.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door newmikey »

moederslink schreef:
13 sep 2021 22:57
Zijn ze daar in Urk van het pad af?
Het resultaat van tientallen jaren van inteelt en reli-fundamentalisme waar de Taliban niet voor onderdoet. Op Urk is niets meer te gek tegenwoordig en ik vraag me dan ook af waar we ons nog over verwonderen?

Je zou inderdaad verwachten dat niet alleen de plaatselijke ouders maar ook de dominees hier wel een hartig woordje over zouden doen maar als je je oor te luisteren legt: tuut tuut tuut tuut...verkeerd verbonden. Je kàn toch niet verbaasd zijn dat jongeren zo uit de band springen als de ouderen nul verantwoordelijkheid nemen?

Het wachten is op de eerste orthodoxe Urkse zelfmoordterrorist - het zou me eigenlijk niets meer verbazen. Ze hebben alle andere traditionele kenmerken van een fanatiek gelovige en vijandige groepering als de Hezbolla, Hamas, Taliban en IS.

Plaats reactie