Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »


lievemarie
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 sep 2021 18:26

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door lievemarie »

Wat een goed stuk! Zou hier vast een ban krijgen.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach ja, je hebt vakkenvullers en je hebt zakkenvullers.

lievemarie
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 sep 2021 18:26

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door lievemarie »

De vakkenvullers worden steeds armer, de zakkenvullers steeds rijker. En toch stemmen we blijkbaar massaal rechts. Dus zijn er dan meer zakkenvullers dan vakkenvullers?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

lievemarie schreef:
17 sep 2021 10:07
De vakkenvullers worden steeds armer, de zakkenvullers steeds rijker. En toch stemmen we blijkbaar massaal rechts. Dus zijn er dan meer zakkenvullers dan vakkenvullers?
:idea: De vakkenvullers van nu zijn de zakkenvullers van de toekomst, gelijk de zakkenvullers die vroeger vakkenvullers zijn geweest ! :wink:

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

lievemarie schreef:
17 sep 2021 10:07
De vakkenvullers worden steeds armer, de zakkenvullers steeds rijker. En toch stemmen we blijkbaar massaal rechts. Dus zijn er dan meer zakkenvullers dan vakkenvullers?
Ik stem altijd al rechts, ik ben het namelijk eens met hun visie over hoe we het land beter kunnen maken. Economische vooruitgang geeft mogelijkheden en daardoor ook mogelijkheden te investeren in andere zaken, terwijl links liever eerst geld uitgeeft en de economie minder belangrijk vindt. Tuurlijk heel sociaal allemaal, maar over 40 jaar sta je een stuk minder ver, denk ik.

Daarentegen ben ik een voorbeeld die er de laatste jaren wel op vooruit is gegaan, juist door hard werken en het gebruik van mijn talenten.

Echter heb ik niet VVD gestemd, omdat ze mij te weinig rechts waren de afgelopen periode. En dat zal zeker komen door de coalitie, waardoor ze moeten polderen, maar voor mij was het niet opkomen voor de MKB en horeca en evenementenbranche (over het algemeen een belangrijke groep in de Nederlandse economie) tijdens de coronacrisis de druppel. Ik heb op een andere rechtse partij gestemd en dit was niet PVV of FVD, maar een veel realistischere partij.

Daarbij zie ik de wereld ook de verkeerde kant op veranderen. BLM, KOZ zijn bijvoorbeeld haatzaaiende groeperingen, mensen die zichzelf als van alles en nog wat identificeren en wij moeten ons maar aanpassen. Echt de leuke kant op gaat het niet. Een beetje een dikke huid creëren zit er niet meer in. Opmerkingen van anderen worden minder gewaardeerd, zelfspot is er veelal niet meer. Dat is jammer, want een beetje hardere humor over moeilijke onderwerpen, dat is toch wel de mooiste humor.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Helemaal eens met Nijogeth.
Ik heb wel VVD gestemd mdat ik dacht dat Rutte het wel goed had gedaan. Nu heb ik spijt dat ik niet op de BBB heb gestemd.
Ze doet het erg goed in de kamer.
Ik heb mij dood geergerd aan Kaag tijdens het debat. Mevrouw van der Plas noemt de namen van de gevallen soldaten in Afganistan en Kag gaat lopen appen. Echt plaatsvervangende schaamte. Ik ben blij dat Kaag is afgetreden. Eigenlijk zou ze het fractievoorzitterschap ook op moeten geven.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Hoe denk je dan over het aanblijven van mevr. Bijleveld?

Techneut71
Berichten: 219
Lid geworden op: 18 apr 2017 14:48

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Jablan schreef:
17 sep 2021 15:43
Hoe denk je dan over het aanblijven van mevr. Bijleveld?
het aftreden bedoel je?

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

beter laat dan nooit maar eigenlijk te laat

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

De dames en heren politici hebben er zo'n puinhoop van gemaakt dat het tijd wordt om de bezem er door te halen. Tijd voor nieuwe mensen. En tijd voor nieuwe verkiezingen. Daar ben ik nog nooit voor geweest, maar uit deze modder en drijfzand is echt niet meer uit te komen.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Techneut71 schreef:
17 sep 2021 15:47
Jablan schreef:
17 sep 2021 15:43
Hoe denk je dan over het aanblijven van mevr. Bijleveld?
het aftreden bedoel je?
Excuus, ik heb vandaag nauwelijks nieuws gehoord. Vanmorgen was ze nog minister, nu niet meer.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Daar heeft ze dus niet zo lang mee gewacht als met het terughalen van die Afganen.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Persoonlijk vind ik dat er zwaar overtrokken wordt gereageerd. Die mensen die Nederland hebben geholpen, daar is wat van te zeggen. Maar het hele verhaal over dat mensen die daar op vakantie waren te laat zijn weggehaald is onzin. Er was al meer dan 10 dagen eerder een waarschuwing gegeven dat men Afghanistan moest verlaten als ze dat konden en velen hebben dat in de wind geslagen.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Het gaat niet om de vakantiegangers, het gaat om de Afghanen, die daar voor het Nederlandse leger hebben gewerkt en deels zijn achtergebleven.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik dacht even dat het om een puber uit Urk ging https://www.telegraaf.nl/nieuws/2366483 ... ang-die-is

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

ai daar moet ik niet aan denken... :shock: :oops:

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

:mrgreen: :mrgreen: Ach bij mij gaat er elke 2 a3 maanden een videocamera en waterpomptang naar binnen , valt best wel mee hoor .

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Die USB moet je dan ook ergens anders inpluggen. Makkelijker is echter gewoon de 5G van de vaccinatie te gebruiken. Ik google nu gewoon naar mijn medische gegevens en die worden real time geüpload.

Maar serieus, ik heb weleens zo'n wattenstaafje die buis in moeten duwen en vervolgens roeren. Allesbehalve een aanrader. Dat je de USB kabel er dan zover in krijgt, dan is dat gewoon knap.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ank Bijleveld is ook exit nu.

Plaats reactie