Volgende week wordt het 15 graden, breien. Haal je zomerjurk maar vast tevoorschijn.
Lekker op een terrasje zitten in het zonnetje. Helaas zullen we nooit weten meer ervaren hoe fijn dat is.
Wij zetten in de zomer regelmatig een tafel en wat stoelen op de luiken boven het laadruim van ons schip en roepen dan naar de buren "HET TERRAS IS GEOPEND" en dat werk meestal wel.
Het kost wat drank,maar is wel gezellig.
Je bent welkom.
Wie heeft ooit wel eens een supermarkt van DEEN in het straatbeeld gezien?
Albert Heijn, Vomar en Dekamarkt nemen Deen Supermarkten over - https://nos.nl/l/2368910
O, maar ik heb wel eens een Deen gezien. Zowel in de polder als in Denemarken. Van die in de polder kon ik niet warm of koud worden eerlijk gezegd. Het was een goedkope super, maar niet iets dat er dusdanig uitsprong dat ik dacht: 'daar rij ik met plezier een eindje voor om. Ook het assortiment was niet echt een omweg waard.
Kijkend naar het lijstje ben ik ook wel eens in die van Zeist geweest, ook niet iets bijzonders dat er uitsprong.
O, maar ik heb wel eens een Deen gezien. Zowel in de polder als in Denemarken. Van die in de polder kon ik niet warm of koud worden eerlijk gezegd. Het was een goedkope super, maar niet iets dat er dusdanig uitsprong dat ik dacht: 'daar rij ik met plezier een eindje voor om. Ook het assortiment was niet echt een omweg waard.
Kijkend naar het lijstje ben ik ook wel eens in die van Zeist geweest, ook niet iets bijzonders dat er uitsprong.
Toonaangevend kon ik het zeker niet noemen.
Ben wel eens binnen geweest, toen ik bij kennissen in Noord Holland was. Vond het niet echt een onderscheidende super tov DIrk of toen nog de C1000. Ze zijn gewoon te klein om mee te kunnen in het geweld van AH, Jumbo, en de Duitse grootgrutters.
Nu er trouwens dit weekend 40.000 mensen naar het ziekenhuis zijn gemoeten na letsel vanwege het schaatsen, zal er vast volgend jaar een schaatsverbod komen. Gewoon een grote schaatsshow ergens in het dorp, zoals velen dat ook willen met het vuurwerk.