LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Je hebt het 'geruzie' weer lekker selectief verwijderd! Waarom haal je mijn opmerking - niks geen geruzie! - (en zonder dit forum draait de wereld ook door) en de reactie van hvff weg en laat je die van angora en moederslink staan?

HansieZant

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door HansieZant »

Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Too little too late. Ik zou graag zien dat er wat meer pro-actief wordt ingegrepen. Nu lopen jullie continu achter de feiten aan.
Laatst gewijzigd door HansieZant op 11 aug 2018 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

ZeerPrivé schreef:
Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Je hebt het 'geruzie' weer lekker selectief verwijderd! Waarom haal je mijn opmerking - niks geen geruzie! - (en zonder dit forum draait de wereld ook door) en de reactie van hvff weg en laat je die van angora en moederslink staan?
Ik was ook aan het zoeken naar mijn reactie. Het was geen ruzie volgens mij, maar feedback op sommige topics.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

HansieZant schreef:
Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Too little too late. Ik zou graag zien er wat meer pro-actief wordt ingegrepen. Nu lopen jullie continu achter de feiten aan.
Volgens Radar hebben ze een tekort aan mankracht, dus is tijdig ingrijpen niet altijd mogelijk.

oogklacht
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 aug 2018 09:41

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door oogklacht »

Je hebt het 'geruzie' weer lekker selectief verwijderd! Waarom haal je mijn opmerking - niks geen geruzie! - (en zonder dit forum draait de wereld ook door) en de reactie van hvff weg en laat je die van angora en moederslink staan?



Ik lees dan een tijdje mee in dit topic, maar kan geen verbetering zien, in tegendeel zie ik, dat de moderatie in deze topic´s weer heeft moeten ingrijpen.

Afbeelding

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Er was helemaal geen " geruzie " !
Er was slechts 1 pittige post van @hvff met zijn mening over MM en forumleden en die is nu weggehaald omdat zijn reactie kennelijk was gemeld.
Dat betekent , helaas , nog steeds dat de moderatie een gemeld bericht per definitie gelijk verwijdert.
Een inhoudelijke reactie vd mods was n.m.m beter geweest dan dit verwijderen van deze post. :x

HansieZant

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door HansieZant »

oogklacht schreef:
Je hebt het 'geruzie' weer lekker selectief verwijderd! Waarom haal je mijn opmerking - niks geen geruzie! - (en zonder dit forum draait de wereld ook door) en de reactie van hvff weg en laat je die van angora en moederslink staan?



Ik lees dan een tijdje mee in dit topic, maar kan geen verbetering zien, in tegendeel zie ik, dat de moderatie in deze topic´s weer heeft moeten ingrijpen.

Afbeelding
Dat komt omdat ze continu te laat zijn met ingrijpen en erg selectief berichten verwijderen. Een off-topic-discussie moet je in de kern ingrijpen en dat doen ze niet. En als forumleden onderling niet luisteren naar feedback die ze elkaar geven loopt het al snel uit de hand.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

Moneyman schreef:Houd nou gewoon op met die irrelevante onzin. Vervuilt alleen het topic maar.
Inderdaad, niet alleen in dit topic, maar op het gehele forum.

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

Zou goed zijn eens een tijdje bij te houden hoeveel en van wie berichten verwijderd wordt.
Uitschieters maar eens trakteren op een ban.

HansieZant

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door HansieZant »

angel1978 schreef:Zou goed zijn eens een tijdje bij te houden hoeveel en van wie berichten verwijderd wordt.
Uitschieters maar eens trakteren op een ban.
Zolang ze bij het moderatieteam te dom zijn om in te zien wanneer een discussie off-topic begint te raken zie ik daar het nut niet van in.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

moederslink schreef:
Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Er was helemaal geen " geruzie " !
Er was slechts 1 pittige post van @hvff met zijn mening over MM en forumleden en die is nu weggehaald omdat zijn reactie kennelijk was gemeld.
Dat betekent , helaas , nog steeds dat de moderatie een gemeld bericht per definitie gelijk verwijdert.
Een inhoudelijke reactie vd mods was n.m.m beter geweest dan dit verwijderen van deze post. :x
Dat was geen “pittige” post, maar heel onfatsoenlijk op de man spelen.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
HansieZant schreef:
Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Too little too late. Ik zou graag zien er wat meer pro-actief wordt ingegrepen. Nu lopen jullie continu achter de feiten aan.
Volgens Radar hebben ze een tekort aan mankracht, dus is tijdig ingrijpen niet altijd mogelijk.
Als we nu eens met elkaar zorgen dat er geen reden is tot ingrijpen, hoeft de moderatie ook niet achter de feiten aan te lopen. :D

Overigens vind ik dat het forum de laatste tijd een stuk rustiger is wat dat betreft.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
moederslink schreef:
Radar schreef:Geruzie verwijderd door forummoderatie.
Er was helemaal geen " geruzie " !
Er was slechts 1 pittige post van @hvff met zijn mening over MM en forumleden en die is nu weggehaald omdat zijn reactie kennelijk was gemeld.
Dat betekent , helaas , nog steeds dat de moderatie een gemeld bericht per definitie gelijk verwijdert.
Een inhoudelijke reactie vd mods was n.m.m beter geweest dan dit verwijderen van deze post. :x
Dat was geen “pittige” post, maar heel onfatsoenlijk op de man spelen.
Helaas voor hvff heb ik zijn post niet eens gelezen. Zal vast niet voor niets verwijderd zijn :mrgreen:

Mijn afdronk hoog-over is: er worden stappen vooruit gezet, en er zijn nog zat stappen te gaan. Zowel bij de moderatie als bij de forumleden.

Zou mooi zijn als iedereen de zelfreflectie waar WA het over had zou toepassen alvorens te wijzen.

Charlotte68
Berichten: 74
Lid geworden op: 14 okt 2017 12:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Charlotte68 »

Charlotte68 schreef:Moderator, wat is het nut van onbeantwoorde topics. Denkt u dat er nog geantwoord wordt op een topic van 2016. Zou een vragensteller daar nog iets aan hebben.
Moderator, als u klaar bent met ingrijpen op dit forum, zou u dan mijn vraag van 3 dagen geleden kunnen beantwoorden.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door kuklos »

Het topic van de reisleider die ontslagen was is ineens verdwenen.

Als iemand zijn eigen post laat verwijderen zou je ook het account van die persoon moeten verwijderen en niet meer laten terugkomen. Een post aanpassen en laten verwijderen omdat de antwoorden je niet aanstaan zou niet straffeloos moeten kunnen.

Charlotte68
Berichten: 74
Lid geworden op: 14 okt 2017 12:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Charlotte68 »

Ik vind dat alleen de moderator posten kan verwijderen. Dan zal men misschien eerst eens nadenken voordat men hier een vraag stelt.
Posten worden inderdaad vaak verwijderd als het antwoord niet bevalt

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
Dat zou hier ook moeten kunnen.

Charlotte68
Berichten: 74
Lid geworden op: 14 okt 2017 12:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Charlotte68 »

BL2 schreef:Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
Dat zou hier ook moeten kunnen.
Mee eens.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Charlotte68 schreef:
BL2 schreef:Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
Dat zou hier ook moeten kunnen.
Mee eens.
Je moet wel een foutje kunnen herstellen.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

Lady1234 schreef:
Charlotte68 schreef:
BL2 schreef:Op veel forums is het gebruikelijk dat zogauw er een bericht eronder staat, je het bericht niet meer kan veranderen.
Dat zou hier ook moeten kunnen.
Mee eens.
Je moet wel een foutje kunnen herstellen.
De volgende keer als u een bericht van mij 'liked', verander ik het snel in: 'Lady1234 is gek' :D

Gesloten