LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

HansieZant schreef:
witte angora schreef:Dit topic is niet bedoeld om het over personen te hebben, dat is vaak genoeg gecommuniceerd door de redactie
Dat wordt lastig. De moderatie vraagt om feedback over dit forum en mijn feedback is juist gespitst op een persoon en wel op het feit dat iemand die zichzelf ten onrechte voordoet als jurist elke discussie naar zich toe wil trekken, en er niet op uit is om de TS met zijn probleem te helpen, maar om van elke discussie een juridische discussie wil maken. Lees maar eens een willekeurig advies van een échte jurist, zoals UwJurist hier op het forum: helder, kort en bondig. Zij gaat geen ellenlange discussies aan. Dat komt professioneel over.
Dat is helemaal niet lastig: je moet het gewoon niet doen. Je misbruikt een topic voor feedback op HET forum voor feedback op de PERSOON. Zo simpel is dat. Kappen dus.

Je argumentatie is daarnaast wel bedroevend slecht: omdat er één jurist is die kort en bondig reageert, is dat de maatstaf...? De realiteit onder juristen is diametraal anders.

alfatrion
Berichten: 21887
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het gaat niet over het forum én het is geen feedback.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vroeger was niet alles beter, kortgeleden wel. Ik doel dan op de kwaliteit van de moderatie. Het ongunstige effect van ondermaatse moderatie is de laatste dagen helaas maar al te duidelijk.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft enkele berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou dat is dan weer in de oude lijn van modereren. Naar aanleiding van dat hele Feedback topic is er dus niets veranderd.

alfatrion
Berichten: 21887
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft enkele berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie.
Beste beheerders,

Zou u willen aangegeven hoe u dit probleem structureel wilt gaan oplossen? Dit is niet de eerste keer dat deze gebruiker dit wangedrag heeft vertoond.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dit hele Feedback topic en ook nummer 1, blijken dus gewoon zoethoudertjes geweest te zijn.

Even wat verbeteringen, maar nu weer gewoon naar de oude gang van zaken terug, want iedereen heeft zijn zegje wel gezegd.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Julius Cesar ,geef ze brood en spelen dan zijn ze weer even rustig .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar schreef:Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft enkele berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie.
Nou jammer, weer hetzelfde riedeltje als toelichting.
Alleen de gemelde berichten worden verwijderd dus het berichtje van Vroem onder een aanvallende en nu verwijderde tekst staat er nog en slaat dan ook nergens meer op . :(
Sneu gemodereer :oops:

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

Oude mod met oude gewoontes is terug en de ander met de beste bedoelingen even op vakantie en/of misschien wel permanent vertrokken en daarmee alle verbeteringen met zich / haar mee nemend.. zoals altijd eigenlijk.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door vroem »

ik ben helemaal niet godsdienstig, en ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot vanwege het misbruik in dit kader, maar gooi hem er desondanks toch in:
father forgive them for they know not what they do

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Know not what they do?

Don’t know what they are doing. :lol:

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door vroem »

Dat is wat klassieker engels... jouw versie is die van deze eeuw. Ik ben wat klassieker opgevoed.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

vroem schreef:Dat is wat klassieker engels... jouw versie is die van deze eeuw. Ik ben wat klassieker opgevoed.
Mijn Engels is toch echt van meer dan een halve eeuw geleden, waarbij er op gehamerd werd bij een ontkenning mijn vorm dus met “don’t” te gebruiken. :lol:

atlas1302

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Back to the bone :)

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het citaat dat Vroem aanhaalt (Lucas 23:34) is, neem ik aan, uit de King James Version, en dateert dan uit 1611.

De moderator-van-dienst kan zich verontschuldigrn met Job 8:9: Want wij zijn van gisteren en weten niet; dewijl onze dagen op de aarde een schaduw zijn.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi. :lol:

Maar zo klassiek is mijn Engels niet. :lol:

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door vroem »

Dat wisten we al

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Nooit meer prijsvrij schreef: Ik heb laatste 2 topics gestart en wordt door een handjevol gebruikers (harde kern) alleen maar opzettelijk beledigd op persoon ipv dat ze een fatsoenlijke van toegevoegde waarde reacties achterlaten.
In 1 topic heeft de betreffende garage houder ook zijn relaas gedaan over de gebeurtenissen. De vraag is hoe fatsoenlijk uw topics zijn gezien nu blijkt dat het verhaal twee kanten heeft.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Exact : lees mijn 2 berichtjes tav Radar in dat van den Brink topic , voor en na Alfa en van der Heyden , maar.

Gesloten