LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

Vergeet niet : vakantietijd = trollentijd.

Moderatie is dan (extra) zwak en de trollen hebben dan kans en tijd.

Je ziet het aan de “nieuwkomers” welke zich met de organisatie van het forum willen bemoeien.

Hoe logisch is dat ?

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

stofzuigertje schreef:Ja ik was daar maar had de website niet goed gelezen, ma, di en Wo meestal gesloten en alleen op afspraak!
Tuurlijk stofzuiger, tuurlijk. En ondanks dat het bedrijf gesloten was, heb je toch 7 Audi's kunnen uitlezen met VAGCOM? Je gelooft jezelf toch niet?

Je moest je schamen.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dan volgt dit na twee Feedback topics.

RE: Koop niet bij Van den Brink Automotive!
door Radar » 17 aug 2018 11:05

Topic gesloten door Moderator wegens geruzie en op de man spelen.
Radarverified

Berichten: 3871
Geregistreerd: 22 apr 2004 10:56

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Onbegrijpelijk. Vooral omdat vuige beschuldigingen aan het bedrijf gewoon blijven staan.

Moderator, met deze actie bewijst u het forum een slechte dienst.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Webber »

Het is weer geweldig,door radar wordt het topic van Brink Automotive gesloten wegens op de man spelen...
Dat een bedrijf door twee forumleden moedwillig in een kwaad daglicht wordt gesteld doet blijkbaar niet ter zake...
Ik begrijp werkelijk niks van de moderatie op dit forum.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Erthanax schreef:Onbegrijpelijk. Vooral omdat vuige beschuldigingen aan het bedrijf gewoon blijven staan.

Moderator, met deze actie bewijst u het forum een slechte dienst.
Hardop denkend ?? zou ik mijn advocaat een briefje laten sturen naar de beheerder van dit forum en tekst en uitleg vragen , maar aan de andere kant is zwijgen vaak het beste .

Ik begin trouwens steeds minder van dit forum beheer te snappen , maarja kan ook aan mij liggen . :shock: :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Zonder verdere toelichting .....
Gewoon maar sluiten en de mond snoeren.....

BTW : worden die andere 2 topics nu ook gesloten over Brainwash en Prijsvrij?
Deze 3 bedrijven worden met naam en toenaam op het WWW onterecht aan de schandpaal genageld.

Misschien is het maar beter om al deze topics van deze " dame " radicaal te verwijderen?
Dit is toch echt geen reclame voor dit Radarforum? :x

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door kuklos »

@moderators, wat is dit nu? Van Den brink topic gesloten, maar de leugens gepost over dit bedrijf blijven gewoon staan? Hebben die twee feedback topics dan totaal gene nut gehad?

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Webber »

@Radar

Er staat duidelijk in de huisregels dat LASTERLIJKE en MISLEIDENDE bijdragen NIET zijn toegestaan.
Hoe moet ik dat nu zien in de context met van den Brink Automotive ?

Hier zijn toch duidelijk door twee forumleden de grens van het toelaatbare overschreden!
Of kan het de moderatie nu werkelijk niks schelen dat van den Brink Automotive door lasterlijke en misleidende berichten in een kwaad daglicht is gesteld?

Radar dient in mijn ogen een rectificatie te plaatsen of het gehele topic te verwijderen!
En het zou de moderatie sieren als de twee forumleden die verantwoordelijk zijn voor hun misselijkmakende berichten er op aangesproken worden!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Jablan »

Waarom openen jullie geen topics met mooie titels als '80 redenen om bij Van den Brink Automotive een auto te kopen' en 'Blij op reis met Prijsvrij'?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Jablan »

En nu ik zelf 'blij op reis met prijsvrij' als suggestie heb neergezet, schiet mij iets heel anders te binnen. De reis/boekings-sites/bedrijven.

Nu heb je in het onderdeel 'vakantie/vrije tijd' altijd de klachten of mensen over bepaalde sites/bedrijven. Is het niet praktischer om een onderwerp te hebben, waarin de sites naast elkaar worden gezet en beoordeeld? Voorlichting/Informatie in plaats van klachten? En zo ja, waar hoort zo'n onderwerp dan thuis op dit forum - onder 'onderzoek' of ergens anders?

Ik kom erop omdat wij bij de verhuur van ons vakantiehuis regelmatig merken, dat gasten door de bomen het bos niet meer zien, geen idee hebben hoeveel ze aan ons betalen en hoeveel onderweg blijft hangen, geen idee hebben op welke site ze het beste resultaat vinden voor hun vakantie-wensen/ideeën. Zoek je rond op internet, dan zijn meeste artikelen over 'de beste boekingssite' behoorlijk verouderd of overduidelijk gesponserd.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zojuist heb ik de moderator het volgende bericht per pm gestuurd:
Beste moderator,

In [het Van den Brink Automotive] topic worden door TS grove beschuldigingen gedaan en door [forumlid] zijn lasterlijke uitspraken gedaan (over het terugdraaien van km-standen en uitlezen van de boordcomputers). Op de beschuldigingen van TS heeft Van den Brink keurig gereageerd, de lasterlijk uitspraken heeft hij even keurig weerlegd.

Ik vind dat u dit topic niet kunt sluiten, zonder enige opmerking over de beschuldigingen en de lasterlijke uitspraken. De lasterlijke berichten hoort u volgens mij te verwijderen, de reactie daarop van Van den Brink zou moeten blijven staan. Als u dat ongewenst vindt, kunt u het best het hele topic verwijderen, en TS daarover berichten. Maar zoals het nu voor altijd openbaar vindbaar is, dat vind ik niet kunnen.

Met vriendelijke groet,
Erthanax

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Netjes gedaan Erthanax, maar ik vrees met grote vreze dat Radar niet publiekelijk door het stof gaat.
Dat hebben ze nooit gedaan zover ik weet, en zoals zij zelf zeggen :
" zij zijn ons verder geen verantwoording schuldig. "
Zij zijn de moderatie, wij slechts forumleden .
Je hebt gelijk hoor , deze 3 topics moeten helemaal verwijderd worden.
Dit is een blamage voor deze bedrijven en dit forum .
Echt onbegrijpelijk dat deze poster dit uitgebreide platform kreeg :evil:

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ben benieuwd, en ik ben het volkomen met je eens, Erthanax.

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Inderdaad keurig verwoord door Erthanax en een onbegrijpelijke actie van de moderatie.
Ook ik ben benieuwd of de moderatie een antwoord op de mail van Erthanax openlijk op het forum (dus voor iedereen leesbaar) durft te geven.

v.d.Heyden

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dit forum heeft >228000 leden . Als ze de leden die de laatste 6 maanden niet meer aktief zijn geweest verwijderen hoeveel zouden dan overblijven ,500 misschien . En wat is de reden dat ze niet meer komen ,de trammelant op dit forum omdat het niet meer serieus genomen wordt . Zomaar een vraag.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

De moderatie hoeft van mij hier geen verantwoording te geven, al zou ik dat zeer waarderen, als er maar iets gedaan wordt aan het VdBA topic.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

gosewijn schreef:Dit forum heeft >228000 leden . Als ze de leden die de laatste 6 maanden niet meer aktief zijn geweest verwijderen hoeveel zouden dan overblijven ,500 misschien . En wat is de reden dat ze niet meer komen ,de trammelant op dit forum omdat het niet meer serieus genomen wordt . Zomaar een vraag.
Welnee. Je neemt jezelf te serieus.

Men dumpt hun klacht om wraak te nemen of men hoort de reacties aan om vervolgens verder te gaan met hun leven.

Het is hier geen Facebook.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Webber »

Erthanax schreef:De moderatie hoeft van mij hier geen verantwoording te geven, al zou ik dat zeer waarderen, als er maar iets gedaan wordt aan het VdBA topic.

Het valt me op dat de moderator wel enige off topic berichten verwijderd heeft in het van den Brink topic.
Ook is nu de naamverwijzijng naar TS verdwenen.
Dus de moderator is toch aan het lezen geslagen...

En nu hoop ik dat de moderator eens doorpakt en ons serieus neemt!
Want die indruk heb ik namelijk totaal niet.
Verder mis ik de rechtlijnigheid in het moderatiebeleid.
Als iemand aangesproken wordt door verschillende forumleden voor het plaatsen van lasterlijke berichten ,dan is in mijn ogen niet de oplossing een slotje op het topic te doen.
Dan gaat er in mijn ogen iets niet goed met modereren.
Al is een slotje natuurlijk wel de makkelijke weg.
Dan kan de moderator eens op zijn gemak gaan koffiedrinken...
Dat twee personen dubieuze postings plaatsen richting van den Brink Automotive is waarschijnlijk van ondergeschikt belang.

Ik begrijp werkelijk helemaal niks van het moderatiebeleid op dit forum.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

moederslink schreef:Netjes gedaan Erthanax, maar ik vrees met grote vreze dat Radar niet publiekelijk door het stof gaat.
Dat hebben ze nooit gedaan zover ik weet, en zoals zij zelf zeggen :
" zij zijn ons verder geen verantwoording schuldig. "
Zij zijn de moderatie, wij slechts forumleden .
Je hebt gelijk hoor , deze 3 topics moeten helemaal verwijderd worden.
Dit is een blamage voor deze bedrijven en dit forum .
Echt onbegrijpelijk dat deze poster dit uitgebreide platform kreeg :evil:
En dat tegengas en kritiek op het gebrek aan moderatie prompt is verwijderd.

De moderator mag zich nog steeds diep schamen, maar hier blijft het stil...

Gesloten