LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Webber »

@radar,
Dit lees ik over het plaatsen van berichten;
Het is gebruikers niet toegestaan om in bijdragen op de man te spelen richting mede forumgebruikers of om mede forumgebruikers te PROVOCEREN!

Maar een topicstarter mag andere forumgebruikers dus wel betichten van misbruikers,pesters,meelopers en ze zielig gedrag verwijten en aandringen op blokkade en verwijdering van deze forumgebruikers...

En dat valt niet onder de noemer provocatie?
Moderator wordt eens wakker!

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mag ik de moderatie aanraden nog eens goed na te gaan wat een trol is, en hoe die te herkennen is?

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(mythisch_wezen)
https://www.encyclo.nl/begrip/trol
Dus hierbij Uw gevraagde antwoord voor onze Moderatoren!

Lady1234
Berichten: 27115
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zolang het maar geen St. Helena is, valt het nog mee.

Lowieze
Berichten: 6592
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

@Radar, is het al in werking gesteld dat jullie topicopeners die een vraag/probleem op dit forum hebben gezet, maar nergens meer op reageren, even een berichtje sturen om ze te attenderen op de reacties?
Als dat namelijk niet het geval is, kunnen wij ons de moeite besparen hierop te blijven reageren of e.e.a. uit te zoeken voor de desbetreffende forummer.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door vroem »

gaat het kwartje nu wel eindelijk vallen dat er op langere termijn echt niets gaat veranderen aan manier van moderatie en de wijze waarop dit forum zich ontwikkelt? ondanks alle toezeggingen/zoethoudertjes?

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

vroem schreef:gaat het kwartje nu wel eindelijk vallen dat er op langere termijn echt niets gaat veranderen aan manier van moderatie en de wijze waarop dit forum zich ontwikkelt? ondanks alle toezeggingen/zoethoudertjes?
wat denk je? :wink:

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik verwacht eerder €0,20 muntje ... :|

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door vroem »

vrees dat er €2 voor nodig zal zijn, komt harder aan..

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Jablan »

Nooit meer prijsvrij schreef:Ik hoop dat deze mensen nog harder aangepakt worden en zelfs verwijderd/ geblokkeerd worden.
Ik heb laatste 2 topics gestart en wordt door een handjevol gebruikers (harde kern) alleen maar opzettelijk beledigd op persoon ipv dat ze een fatsoenlijke van toegevoegde waarde reacties achterlaten.
Zonder je bericht had ik die topics nooit bekeken :D
Eerlijke mening?
Als je topic de titel geeft 'Koop niet bij + bedrijfsnaam', dan is dat jouw mening en een uitgesproken mening lokt nu eenmaal uitgesproken reacties uit. Helemaal als blijkt, dat deze mening lastig te checken is of het verhaal hiaten bevat.
Noem je een onderwerp 'Mijn ervaring bij + bedrijfsnaam', dan roep je hele andere reacties op en heb je veel minder vaak de meldknop nodig.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door vroem »

ik vraag mij alleen even af hoe je een waardeoordeel over de inhoud kan plaatsen, zonder die inhoud gelezen te hebben (zoals je beweert) . zit toch een discrepantie in dat verhaal? Overigens begrijp ik niet dat je dit soort woorden moet gebruiken...als je argumenten hebt is dat niet nodig. heb je geen argumenten is het trouwens ook niet nodig.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Waar is de moderatie?!
Met dit soort berichten!?

En het aanvallend ( gemeld ) bericht van 14 aug 18.42 u richting Alfatrion staat er ook nog steeds. :shock:
Laatst gewijzigd door moederslink op 15 aug 2018 14:12, 3 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

Het is vakantietijd. Moderator ligt op het strand en heeft even geen WiFi.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

Het gaat al een stuk beter op dit forum, las ik een paar dagen geleden.........
Zelfs gerespecteerde leden als een echte deurwaarder en echte tandarts vinden tijd om er aan mee te doen.
Waarom happen en "we" toch elke keer weer ?

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Een trol is iemand die uit is op ruzie en om tweedracht te zaaien en anderen in diskrediet te brengen door opruiende en degressieve berichten te plaatsen met de bedoeling om emotionele reacties uit te lokken ter vermaak of persoonlijke winst. Een echte trol is hier erg bedreven in en het resultaat is er dan ook naar.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 15 aug 2018 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

@alfatrion

Dat was copy/paste mag ik hopen ?

Lady1234
Berichten: 27115
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

crazyme schreef:@alfatrion

Dat was copy/paste mag ik hopen ?
Met een tikfout en taalfout er in?
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 15 aug 2018 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Toch wel gezellig zo n vrienden klupje .
Opdoeken dit forum en overnieuw beginnen ,is volgens mij de beste oplossing, inklusief nieuwe moderators.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

@RADAR
Feedback 1 topic : 31-05-2018 ___ 21-06-2018
Feedback 2 topic : 21-06-2018 ___ heden

Jullie laatste inhoudelijke reactie op al deze feedback was ergens rond 28 juli.
Na 2 maanden dus.

Wat is jullie inhoudelijke reactie nu sindsdien en wat gaan jullie dan nog verder concreet doen/ veranderen en hoe lang moet er nog verdere feedback worden gegeven?
Is het belangrijkste en het meeste niet al gezegd of verwachten jullie toch nog meer feedback?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

vroem schreef:gaat het kwartje nu wel eindelijk vallen dat er op langere termijn echt niets gaat veranderen aan manier van moderatie en de wijze waarop dit forum zich ontwikkelt? ondanks alle toezeggingen/zoethoudertjes?
Kwartjes bestaan niet meer, maar ik denk dat zelfs als we de moderatie zouden bekogelen met grotere euromunten ze nog steeds niet doorhebben wat er speelt op hun eigen forum.

Ik begon bijna een beetje hoop te krijgen, maar nee, het originele vermoeden blijft dus gewoon bevestigd worden.

Sorry hoor, moderatie, maar jullie bakken er echt helemaal niks van. Jullie houden je niet aan je eigen afspraken en beloftes, zijn enorm inconsequent, reageren niet op vragen en feedback, en hebben totaal geen idee wat er aan de hand is op dit nauwelijks actieve forum. Bar triest. Het is alsof de moderatoren (op misschien die ene na die we tijdelijk zagen) een soort plaat voor de kop hebben en weigeren te zien wat letterlijk voor hun neus gebeurt.

Voor betaald personeel als moderatie is dit werkelijk een schande. Een heel groot gedeelte van fora die door vrijwilligers worden gemodereerd zouden een groot voorbeeld voor jullie kunnen zijn... Die kunnen het dus wel. Waarom jullie niet?

Gesloten