Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kunnen ze in het vervolg hier uit kiezen.

https://hetnieuwevloeken.nl/

ZeerPrivé
Berichten: 5420
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
28 aug 2019 20:41
Misschien kunnen ze in het vervolg hier uit kiezen.

https://hetnieuwevloeken.nl/

Thnx, heb meteen even pdf gedownload. Als je in de toekomst onbegrijpelijke kreten voorbij ziet komen, weet je waar je de betekenis kunt vinden...

Edit: weet niet hoe oud dit nieuwe vloeken is, maar ken ze bijna allemaal al.🙄
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 28 aug 2019 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Zoveel woorden die vast niet in het filter van het forum staan..

Ik ga mijn baggermuil weer houden.

ZeerPrivé
Berichten: 5420
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

StevieNL81 schreef:
28 aug 2019 20:46
Zoveel woorden die vast niet in het filter van het forum staan..

Ik ga mijn baggermuil weer houden.

Ja doe dat, graftak.😂

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

'Addergebroed' is al bijna 2000 jaar oud...

En als ik die lijst zo zie kan dat alleen door een stel guppekoppen zijn gemaakt, alhoewel ze het in het oosten over 'guppen' hebben, niet over guppekoppen.

Maar goed... :mrgreen:

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Pfff, we proberen alleen maar met wat humor te modereren hoor. Maar dergelijke discussies kunnen jullie... [checkt linkje van Lady1234] ...soepstengels beter een topic verderop in de Huiskamer voortzetten. :wink: ^FG

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door gosewijn »

:mrgreen: :mrgreen:

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Helemaal eens met Kees,

De topics van Ridder zijn meestal totaal ongeloofwaardig. Daarbij zijn deze topics zo specifiek dat alleen Ridder wat aan de antwoorden zou hebben zij het niet dat hij standaard niets met de adviezen en tips doet.

ZeerPrivé
Berichten: 5420
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik vind dat er heel goed gemodereerd wordt, ondanks dat ^FG een reactie van mij verwijderd heeft. Foei, foei, niet meer doen.😡😂 En houd vooral de humor er in, modjes.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door crazyme »

ZeerPrivé schreef:
29 aug 2019 16:47
Ik vind dat er heel goed gemodereerd wordt, ondanks dat ^FG een reactie van mij verwijderd heeft. Foei, foei, niet meer doen.😡😂 En houd vooral de humor er in, modjes.
Eens, de zuurgraad is al hoog genoeg.

Erthanax
Berichten: 9666
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vind de moderatie meer dan prima, met uitleg en kwinkslag. Een moderator die toegeeft dat er ook wel eens iets fout gaat, verdient een pluim.

Wat de riddertopics betreft, zelfs ik twijfel zo nu en dan, maar toch overheerst bij mij een gevoel van betreurenswaardige geloofwaardigheid.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je bedoelt bijna twee jaar, niet Minuten!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Aangemeld 9 nov 2017 om 11.56 u ...afgemeld 9 nov 12.14 u 2017 dus ......foetsie na 18 minuten🤨
Het gebeurt té vaak , waardeloos.
Er zou bij de aanmelding een soort van protocol moeten komen...je wordt lid dus je verplicht je ergens tot deelname en misschien kan Radar dit aan nieuwe leden d.m.v. een zelfde ' riedeltje ' meegeven?

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Misschien kan je ook afvragen waarom ze zo snel vertrekken, heb wel een idee waarom.
En degene die niet vertrekken dat begrijp ik ook.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:
01 sep 2019 11:08
Aangemeld 9 nov 2017 om 11.56 u ...afgemeld 9 nov 12.14 u 2017 dus ......foetsie na 18 minuten🤨
Het gebeurt té vaak , waardeloos.
Er zou bij de aanmelding een soort van protocol moeten komen...je wordt lid dus je verplicht je ergens tot deelname en misschien kan Radar dit aan nieuwe leden d.m.v. een zelfde ' riedeltje ' meegeven?
Je wordt geen lid, je maakt een account aan.
Het zou netjes zijn om te reageren, maar verplicht?? Wat Obelix1 al zegt, soms kan ik me heel goed voorstellen waarom een forummer niks meer van zich laat horen, toch misschien de “kliek” hè.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik denk dat er velen zijn die de ergernis van zich af hebben geschreven en er dan met kappen willen. Zoiets van afgelopen, dat was het, laat ik er maar een punt achter zetten. Er komt weer een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Lowieze schreef:
01 sep 2019 11:40
moederslink schreef:
01 sep 2019 11:08
Aangemeld 9 nov 2017 om 11.56 u ...afgemeld 9 nov 12.14 u 2017 dus ......foetsie na 18 minuten🤨
Het gebeurt té vaak , waardeloos.
Er zou bij de aanmelding een soort van protocol moeten komen...je wordt lid dus je verplicht je ergens tot deelname en misschien kan Radar dit aan nieuwe leden d.m.v. een zelfde ' riedeltje ' meegeven?
Je wordt geen lid, je maakt een account aan.
Het zou netjes zijn om te reageren, maar verplicht?? Wat Obelix1 al zegt, soms kan ik me heel goed voorstellen waarom een forummer niks meer van zich laat horen, toch misschien de “kliek” hè.
In mijn beleving zijn we allemaal forumleden, maar goed dat terzijde:
als ik kijk naar hoelang dit forum al bestaat is het een komen en gaan.
Nu is er vlg een aantal een bepaalde kliek , nou 16- 10 jaar geleden was er óók sprake van een vaste groep reageerders, dat houd je tóch.
En ik doe pas 5 jaar mee .. :D
En al sinds het aller-allereerste begin zijn er al altijd de één postposters op dit forum aanwezig geweest.
Altijd en altijd door al die jaren heen, kijk er maar eens naar :wink:
Dat heeft n.m.m dus écht niets met de huidige reageerderskliek te maken !
En dergelijke opmerkingen vind ik dus ook níet genuanceerd.
Stel , stel ...in het hypothetisch geval ....dat de vaste groep reageerders van nú af aan zich een tijdje terugtrekt dan zul je opnieuw en gewoon wéér die één postposters blijven zien!
Zij willen hun gram spuien en wég zijn ze weer 🤨.
Zo wás het, zo is het en zo zal het altijd zijn, tenzij Radar een ander protocol voorschrijft.
Maar, op zich boeit het míj niet zo in ieder geval, ik vind het waardeloos, maar soit!
En misschien moet dat met een vingertje wijzen naar de ' vaste groep ' óók maar eens afgelopen zijn, de reacties van die kliek zijn écht niét raar of idioot.
Join the club zou ik zeggen.....welkom! 8)

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@Moederslink, klopt, de reacties van "de kliek" zijn zelden raar of idioot maar getuigen bij sommigen van een dedain waar ik als Ts ook van zou balen. Haast standaard wordt een Ts in eerste instantie de les gelezen: had je de voorwaarden maar moeten lezen, had je maar op dit forum en andere media moeten inlezen, had je maar....
Als iedereen dat zou doen zou dit forum een groot deel van zijn bestaansrecht verliezen en zouden sommige forummers een nieuwe dagbesteding moeten zoeken.
Gelukkig grijpen de mods de laatste tijd eerder en vaker in in voorkomende gevallen.

ZeerPrivé
Berichten: 5420
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Forums als deze hebben hun langste tijd gewoon gehad. Daar zijn FB, Twitter e.d. een beetje voor in de plaats gekomen. Bovendien komen er steeds meer bij zoals Consumentenbond, Meldpunt Max om er maar even 2 te noemen. Zitten allemaal in dezelfde pot te roeren. Allemaal druk bezig voor hun eigen tokootje.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Nu is er vlg een aantal een bepaalde kliek
De moderators vinden dat ook maar die noemden dat net even anders omdat het niet vriendelijk klinkt.
De wegblijvers zijn niet slechts een paar maar hele bossen wat je zelf ook zegt en irriteert, dat moet een oorzaak hebben en dat is naar mijn mening en ondervinding de vaste bemanning die een stempel op het forum drukt.

Ik heb het zelf ondervonden en ik laat mij niet weg drukken door deze groep, vandaar dat ik er ook een beetje fel op reageer. Daar moeten echte mannen voor komen :wink:
Bovendien als nieuwkomers hier op hun gemak en welkom voelen...waarom zouden ze dan pleitte gaan?

Verder zie ik ook heel veel leuke reactie`s die ik graag lees, vandaar dat ik hier nog rond struin.

Maar verder no bad feelings richting jou, ik begrijp dat het Forum voor jou iets meer inhoud en betekend dan voor mij.

Gesloten