Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar,
is het een idee om al die vouchertopics en vragen hierover samen te voegen in één algemeen vouchertopic met klip en klaar de antwoorden hierop voor zover deze nu bekend zijn ?

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

Dat is minstens 3 dagen werk :lol:

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Die vouchers zijn allemaal zo verschillend, dat past niet in een emmer.

moederslink

Dit is toch ook besproken tijdens de uitzending dacht ik.
Mensen moeten niet zelf annuleren en stomweg afwachten. Niks plannen en zeker geen nieuwe vakantie ,ook niet voor volgend voorjaar of bv stedentripjes komende winter.

Deze ellende gaat nog wel een tijd duren, reisbureau.s vallen om of niet etc etc.
Ik zou zeggen pak die voucher aan en leun achterover.
Ben je ( veel ) geld kwijt ___heel erg sneu natuurlijk ____maar miljoenen raken geld kwijt.
Het enige dat nmm nu belangrijk is ervoor zorgen dat je gezond én fit blijft.
Laatst gewijzigd door moederslink op 09 apr 2020 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink

tttlocke schreef:
08 apr 2020 23:46
Dat is minstens 3 dagen werk :lol:
Ja vast :D maar ook de mods hebben nu misschien minder werk ?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

moederslink schreef:
08 apr 2020 20:15
Radar,
is het een idee om al die vouchertopics en vragen hierover samen te voegen in één algemeen vouchertopic met klip en klaar de antwoorden hierop voor zover deze nu bekend zijn ?
Laat mijn topic aub ongemoeid.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Al die topics samenvoegen kan niet, dat wordt één onlosbare brij van losse posts.

Wat wél kan, is de suggestie die ik al eerder geopperd heb: maak een topic met een samenvatting. Dat voorkomt mogelijk dat er nog 100 identieke topics geopend worden.

Of laat het gewoon gebeuren... ;)

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Voor mijn gevoel is het openen van dit soort topics intussen wel een beetje over zijn top heen. Het scheelt dat mensen op het ogenblik tijd genoeg hebben om zich in te lezen. Veel informatie is immers allang beschikbaar.

tttlocke

Het bestaan van de vele topic en de hoeveelheid beschikbare informatie hebben er zo te zien inderdaad al voor gezorgd dat de curve van nieuwe topics afgevlakt is.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

De strategie heeft gewerkt, het forum kan het aan en is niet ingestort. Vanavond om acht uur een nationaal applaus.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

Sinds de onverklaarbare verdwijning van KKT (hopelijk gaat het goed) is de bezetting van beademingsapparatuur om bij te komen van een lachaanval ook gedaald.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

PietertjeTwee schreef:
10 apr 2020 00:41
Tot mijn grote teleurstelling heb ik net moeten constateren dat het topic over de desinfectiespray (ofzo) bij de Jumbo verwijderd is. Ik snap het wel -het was een onzintopic-, daar niet van, maar toch jammer dat dat legendarische bericht van Erthanax verloren is gegaan.
Mocht je het topic missen: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... risis-tijd

Erthanax

Naar aanleiding van de kwakzalvermoderatie in het algemene coronatopic en de uitgebreide reactie van de moderator van dienst wil ik ook hier officieel vastleggen dat moderator SG twee dikke pluimen verdient, zowel voor de doortastende modetatie als voor de reactie.

tttlocke

Dat was inderdaad een verademing. Naar eigen zeggen is SK dan wel 'een stuk minder op de hoogte is van de nuances en de dagelijkse gang van zaken op dit forum', maar dat hoeft geen probleem te zijn als je je er bewust van bent. Zo blijkt maar. Bovendien, anderen zijn dat net zo min ondanks kennelijk fulltime focus op dit Radar platform.

witte angora

Ik ben het wel met je eens, Erthanax, maar wat is een doortastende modetatie? ;)

Erthanax

Kom nou toch, dat zou een Witte Angota niet weten? :wink:

witte angora

Nope. Ik weet dat het een ouderwets bestaand woord is, dermate ouderwets dat het niet meer bestaat. Maar de betekenis kan ik maar niet vinden.

Wat is een Witte Angota eigenlijk? :(

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Een kat met een spjaakgebrek :lol:

witte angora

Dan zou het een sptaakgebtek moeten zijn denk ik. Maar volgens mij zitten we in het feedbacktopic, in plaats van het huiskamertopic. ;)

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Deze ellendige crisis heeft in sommige opzichten ook positieve kanten.
In de reële wereld gaan mensen veel vriendelijker met elkaar om en gunnen elkaar letterlijk en figuurlijk de ruimte.
Nooit gedacht dat dat nog eens zou kunnen gebeuren en ik hoop van harte dat die effecten ook na de crisis blijven hangen.
Zelf ben ik in ieder geval van plan om de effecten die ik bij mezelf merk zoveel mogelijk en langdurig te koesteren.

In de digitale wereld zie ik het niet zo. Op dit forum ook niet. Eerlijk gezegd word ik er droevig van.
Het gekissebis, elkaar de maat nemen, corrigeren en beleren enzovoort enzovoort.
Een consumentenforum is het al lang niet meer. Meer een tijdverdrijf voor een beperkt aantal mensen.

Ik heb er een poosje afstand van genomen dat bevalt me goed.
Ik gedij beter bij een positieve, respectvolle, empathische en vriendelijke omgang met anderen.
Of dat nu in de praktijk is of via het internet.

Ik hou het voor gezien hier. En wel per direct. Eventuele reacties lees ik ook niet meer dus.
En groet allen. In het bijzonder de mensen die blijk gaven van een vorm van gelijkgestemdheid wat betreft respect en ruimte.
Hopelijk heb ik hetzelfde aan u laten blijken.

Klaas Jan

Plaats reactie