Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Lady1234 schreef:
29 jul 2020 18:08
@hebra98

En wat heeft dat allemaal met het forum van doen?
>>
Als de rechtszaak is afgerond wil ik zoveel mogelijk mensen kunnen informeren, met een rechterlijk uitspraak, wat alle opgelichte mensen kunnen doen aan het feit dat ze zijn opgelicht met hun TV.

Lady1234
Berichten: 26916
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, en? Dat opent u tzt een topic. Heel simpel

ZeerPrivé
Berichten: 5310
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 14:24

*knip*
En ik heb inderdaad een achterliggende, persoonlijk, reden om hier mee te doen.
Ik wil namelijk zoveel mogelijk nieuwe aanmelders proberen te behouden om eigen en persoonlijke redenen.
En die reden is nu, door Corona, wat vertraagd maar komt er wel aan.

En nee, daar hoef ik niemand een verklaring voor te geven, alleen Radar is daarvan op de hoogte.
Want daar zijn al reeds twee uitzending aan gewijd geweest.

hebra98 schreef:
29 jul 2020 14:53
Ik denk dat Radar heel goed kan zien waarom ik dit doe en anders zullen ze mij dit ZEKER vragen.

Allemaal interessant doenerij om een grijze import t.v.? Ach, het moest weer zo goedkoop mogelijk natuurlijk. En ze weten bij Radar niet eens meer wie je bent...

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, ik heb pas 22.000 berichten geschreven, heb verschillende 'uitermate belangrijke' topics geopend, maar ben ook nog nooit op tv geweest met 'mijn' onderwerpen.

En dat zullen een hele hoop mensen misschien helemaal niet zo erg vinden. ik heb er zelf in ieder geval geen enkele behoefte aan.

Van het bestaan van grijze importtv's weet ik eigenlijk niks af. Ik heb er een paar jaar geleden een zwarte bij de BCC gekocht, en dat ding doet het prima. En of hij nou uit China komt, net als de meeste, of uit Hongarije, dat boeit eigenlijk niet.

ElleFlowers
Berichten: 563
Lid geworden op: 03 dec 2018 05:21

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ElleFlowers »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 18:06
Radar schreef:
29 jul 2020 17:44
We hebben even nagedacht over de optie om een dislikeknop toe te voegen, maar dat lijkt ons niet een manier om een gezonde sfeer en discussie te bevorderen. Het is al duidelijk welke reacties waardevoller zijn als ze meer likes hebben.

Wel hebben we gevraagd aan de ontwikkelaars of het mogelijk is om de likes ook zichtbaar te maken als je niet ingelogd bent. Dan kunnen incidentele bezoekers ook zien wat de nuttigere antwoorden zijn.
fonsflons schreef:
29 jul 2020 15:05
@moderatie. Kunnen jullie voor de zekerheid even bevestigen dat Hebra98 met een 'geheime missie' bezig is met jullie medeweten en wij daar binnenkort allemaal van op de hoogte gebracht worden. Daar wordt nu namelijk regelmatig naar verwezen door hem/haar. Het zou een hoop verwarring schelen bij de rest van het forum indien zij actief met ondersteuning van Radar zelf aanwezig is.

Ik vind het persoonlijk erg storend dat op vrijwel iedere algemene opmerking die je maakt zij hier direct bovenop springt om de les te lezen en te vertellen hoe slecht wij met zijn allen bezig zijn. Prima als dat met medeweten en medewerking vanuit Radar is, dan kunnen we dat negeren IPV op te reageren.
Hebra98 heeft ooit contact met een collega van de tv-redactie gehad voor een item, maar daar is uiteindelijk weinig meer mee gebeurd. Weet er zelf verder weinig details van. Verder geen geheime missies hier ;) ^FG
>>
Radar, ik wil hier toch even op reageren.
Mijn veelvuldig email contact met R.A. die niet meer bij jullie werkzaam is, heb ik nog steeds voorhanden.
Dit betrof jullie twee uitzendingen over de praktijken van tv verkoop van de Hongaarse TV's alsof het Nederlandse TV's waren.
Mijn betreffende TV winkel noem ik even niet, want dat kan de rechtszaak wellicht beïnvloeden.
Ik heb ook alle reacties en verontschuldigingen van R.A. dat hij, na mijn melding dit was gaan uitdiepen en hoe dat bij Radar gelopen is.

Gaan jullie mij vertellen dat jullie deze informatie niet meer hebben, terwijl er wel twee uitzending aan geweid waren?
Zelfs met de belofte dat jullie deze materie in de gaten zouden houden aangezien dit een behoorlijk brede oplichting betreft.

Overigens twee uitzendingen die jullie naar eigen hand hebben gedraaid en zeker NIET mijn gemelde probleem aan de kaak stelde.

Dan mag het duidelijk zijn dat ik de leverancier van mijn TV door ARAG voor de rechter heb laten dagen en alleen door corona en vakantie loopt dat wat vertraging op.
Dit is inderdaad iets voor een zelfstandig topic. Radar mag maar hoeft je geen beelden te verstrekken. Ze hebben een zekere journalistieke vrijheid ook en indien die correct wordt nageleefd mogen ze een positie innemen. Verdraaiing van feiten is de vraag. Als ze op basis van bronnen iets aan de kaak stellen en daarmee bijvoorbeeld een bedrijf van misleiding of anders beschuldigen doen ze dat niet direct zelf. Zo werkt de journalistiek niet.

Indien je die beelden zoekt uit het verleden zijn die uiteraard te vinden. Op de NPO start app kun je heel veel uitzendingen terugvinden. Jij kan die wellicht gebruiken, maar Radar hoeft hier niet meteen in de fout te zijn. Kranten schrijven ook een hoop. Er dient echter volgens de gebruikelijke regels een bron te zijn en je zullen niet zomaar lijkt me iets verzinnen dat ze zelf bedenken. Althans dat raad ik uiteraard af.

NPO start plus staat nog veel op. Indien je de datum weet kan ik het opzoeken maar ik bedoel en wil daarmee Radar niet zomaar in kwaad daglicht stellen. Ze kunnen het toch verder niet meer voorkomen dat nog terug te halen vrees ik cq te wissen (dat zou ik zelfs niet doen als ik hen was want ze staan lijkt me achter de rechtmatigheid wat ze doen)

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 18:06
Gaan jullie mij vertellen dat jullie deze informatie niet meer hebben, terwijl er wel twee uitzending aan gewijd waren?
Nee, ik vertel je alleen dat de moderators andere mensen zijn dan de televisieredactie (wij gaan over de website) en wij de details van die situatie niet weten. Het feit dat de tv-redactie momenteel voor een groot deel van een welverdiende vakantie geniet en we door corona bovendien voor een groot deel thuiswerken, maakt dat we niet even bij andere redacteuren langs kunnen lopen om het na te vragen.

Verder hoeft dit naar mijn idee niet publiekelijk in het feedbacktopic besproken te worden, aangezien het weinig met het forum te maken heeft en een persoonlijke situatie is. ^FG

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Om nogmaals te herhalen, ervaringen met een specifiek lid van de tv-redactie horen niet thuis in het feedbacktopic en gaan je ook niet verder helpen. Onderaan deze pagina is een knopje met 'contact' met e-mailadressen en contactformulieren erachter. Een topic openen over je ervaringen mag natuurlijk ook. ^FG

alfatrion
Berichten: 21884
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik heb niet de indruk dat hier echt de ervaringen met een lid van tv-redactie wordt besproken, meer de on going persoonlijke situatie van hebra98, waar Radar een klein onderdeel vanuit maakt. Ook dat hoort hier natuurlijk niet thuis.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

alfatrion schreef:
30 jul 2020 09:48
Ik heb niet de indruk dat hier echt de ervaringen met een lid van tv-redactie wordt besproken, meer de on going persoonlijke situatie van hebra98, waar Radar een klein onderdeel vanuit maakt. Ook dat hoort hier natuurlijk niet thuis.
>>
Ze hebben er alles aan gedaan om de informatie eruit te krijgen. En dat was deels gelukt.
Uiteraard wilde ik het hele verhaal, later en na de rechtszaak, in een apart topic plaatsen.
En ik neem aan dat je toegeeft dat ik niets hier (in dit forum) heb geplaatst wat niet klopt.
De rechtszaak loopt en omwille daarvan (en Tom) kan ik nog geen uitspraken doen over deze verkoper cq rechtsgang

En IK wilde het hier ook helemaal niet bespreken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

hebra98 schreef:
30 jul 2020 10:07
En IK wilde het hier ook helemaal niet bespreken.
Zullen we het er dan nu verder bij laten en het niet meer over hebben in dit topic ? :idea:

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

moederslink schreef:
30 jul 2020 10:12
hebra98 schreef:
30 jul 2020 10:07
En IK wilde het hier ook helemaal niet bespreken.
Zullen we het er dan nu verder bij laten en het niet meer over hebben in dit topic ? :idea:
>>
Prima, ik reageer alleen en start niets. :evil:

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Openingspost, als voortzetting van Feedback deel 2 en deel 1
Radar schreef:
20 dec 2018 16:13
Dit is een vervolg op het eerdere topic. viewtopic.php?f=50&t=185677

We horen graag wat jullie feedback is op het forum in zijn algemeenheid, denk aan het moderatiebeleid en de functionaliteiten. Deze plek is nadrukkelijk niet bedoeld voor berichten over individuele forumleden. We nemen maatregelen wanneer we zien dat gebruikers reacties plaatsen over mede-forummers.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Mijn advies;
Maak van Feedback geen FeedBlack topic, telkens de bezem erdoor is ook verspillen van zowel onze als hun tijd....

En dan komen de goede tips die er misschien tussen zaten ook niet meer in behandeling.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Goed moment voor Deel 4?

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

ik zie dat mijn bijdrage is verwijderd, maar mijn suggestie is om een maximaal aantal postings per dag in te stellen.
Dit om te voorkomen dat het forum wordt gespamd,omdat iemand zich verveeld.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Brahms »

Goed plan, maximaal 4 per dag en bij mooi weer 3 !
Ik zit nu aan mijn taks dus tot morgen.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

HansdenVB schreef:
29 jul 2020 16:56
Nijogeth schreef:
29 jul 2020 15:46
(..)
Dus even kort gezegd. Hoe kan het volgend jou beter?
Hoe het beter kan? Bijvoorbeeld stoppen met het eigen standpunt blijven verdedigen als zelfs de moderatie al gewaarschuwd heeft wat vaak ook niet gebeurd en dan is opeens weer een berg reacties weg.
ClaimConcept schreef:
29 jul 2020 17:07
Nijogeth schreef:
29 jul 2020 15:46
(..)
Dus even kort gezegd. Hoe kan het volgens jou beter? (volgend=volgens, edit CC/JT)
Minder chat-gedrag met grappig bedoelde opmerkingen, daar is de Huiskamer voor
Komkommertijd schreef:
30 jul 2020 10:46
Mijn advies;
Maak van Feedback geen FeedBlack topic, telkens de bezem erdoor is ook verspillen van zowel onze als hun tijd....

En dan komen de goede tips die er misschien tussen zaten ook niet meer in behandeling.
Het kostte 2x lezen voordat ik de Belgse woordgrap begreep, maar dit keer helemaal eens met @Kkt (en @HVB)

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik denk dat het een uitstekend idee is om een maximum van 4 reacties per dag in te stellen.
Al heb ik het vermoeden dat er een aantal in een diep gat vallen. 8) 8)

Dat zet dan ook meteen aan om grapjes achterwege te laten en zo goed mogelijk je argument / HULP in één post te zetten!!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Maximaal 4 per dag?

Dat word dan onzichtbare fraude oproep met meerdere gebruikersnamen voor mijn, en U mag dan maar 4x reageren dus vooral de eerlijke mede forum leden zullen het er dan zwaar mee krijgen.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Niet leuk, @Komkommertijd

Gesloten