Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Dan hier wat feedback :

Er zijn hier dingen gebeurd die compleet onacceptabel waren, zoals een naam bekend maken, ook zijn er forse valse beschuldigingen geuit over en naar forummers etc etc.
Diegenen, die trollen, die lopen te etteren en te klieren , kunnen steeds onder weer een ander account terugkomen :evil:
Dat geouwehoer moet maar eens afgelopen zijn en daar laat de moderatie steken vallen.
En dan schrijft advisora dit :
advisora schreef:
10 aug 2020 21:12
Dat bedoel ik met veranderen van instelling en omgaan met elkaar ....
Juist! Hear hear :!:

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Kijk je een paar dagen niet, stroomt dit Feedback-topic vol met gekibbel en chats op Huiskamer-niveau. :evil:
De oprechte feedback raakt hiermee volledig ondergesneeuwd

HansdenVB

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Radar schreef:
01 aug 2020 12:43
De volgende persoon die offtopic gaat in dit topic krijgt een ban van twee dagen, huisregels of niet. Nu is dat bepaald geen indrukwekkende straf, het is immers weekend en bovendien nog lekker weer ook, dus die tijd kan ongetwijfeld goed worden benut. Maar het is hier niet de huiskamer, beste forumleden!

Groeten en dank voor de medewerking, Radar^SK
Misschien eens tijd om dit ook echt te gaan doen want het blijft gebeuren.

Moneyman
Berichten: 30038
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

ClaimConcept schreef:
11 aug 2020 10:47
De oprechte feedback raakt hiermee volledig ondergesneeuwd
Inderdaad. Tijd voor de bezem en actie.

alfatrion
Berichten: 21904
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat doet Radar met de echte feedback?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@advisora

Ens, kijk toch eens even in de spiegel.

advisora
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jul 2020 10:37

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door advisora »

Lady1234 schreef:
11 aug 2020 11:05
@advisora

Ens, kijk toch eens even in de spiegel.
Mijn haar zit goed, nergens voor nodig. Bemoeit u zich met uw eigen zaken, beter.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Eerst een flink aantal verbannen, dan pas de bezem graag!

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Je bedoelt eigenlijk, fons, dat de moderatie er goed aan doet er achter te komen wat voor vlees er in de forumkuip zit?

Hoe iemand met ruzie maken de sfeer kan verbeteren is me een raadsel, maar dat raadsel kom je in de wereld wel vaker tegen ja.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook niet reageren op een ruziezoeker/ trol is een optie.
Laat gaan , zou ik zeggen en maak er alleen een melding van.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

fonsflons schreef:
11 aug 2020 11:21
Ik denk dat het waardevoller is als de moderatie zich gewoon eens een dagje goed bijleest. Er zijn hier veel persoonlijke vetes aan de gang, ook door 'nieuwelingen' met als argument de sfeer beter te maken. Feitelijk doen die niets anders dan onrust stoken en reacties uitlokken. Ik zie ook het eindeloos gekibbel tussen neo en een paar anderen, maar wat je daar ook van vind, het is wel ontopic in de meeste gevallen.

Als de moderatie nu gewoon eens de tijd neemt om bij te lezen scheelt dat op lange termijn veel tijd. Geef inderdaad een aantal mensen een tijdelijke ban. Beter een te veel dan te weinig. De rust keert terug. Niemand lijdt schade als hij of zij even een weekje niet mag posten. Er zitten nu teveel trollen die voornamelijk bezig zijn anderen te ondermijnen.
Trollen moeten een permanente ban krijgen en er moet voor worden gezorgd dat ze niet meer terug kunnen komen.
En de moderators zouden eens één lijn moeten trekken bij het nemen van beslissingen. Niet van de ene forummer de reacties verwijderen en van de andere de meest onzinnige reacties laten staan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Zo. We zijn een flink aantal waarschuwingen verder aan mensen die de boel hier offtopic trokken en er is een ban uitgedeeld aan een enkeling die een eerdere ban ontweek. Misschien ben ik hier zelfs nog te mild in geweest.

ElleFlowers heeft overigens gisteren ook een waarschuwing gekregen en als ze toch weer het centrum wordt van verdere ophef, volgen daar verdere maatregelen op.

De andere topics waar gisteren geen tijd voor was om uit te mesten, zijn bij dezen ook opgeruimd.

Betreffende een leeftijdslimiet: het moge duidelijk zijn dat dat om meerdere redenen niet haalbaar of gewenst is. Andere zaken komen we later op terug. ^FG

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door scontra »

advisora schreef:
10 aug 2020 20:39
Met twee maten meten is voor mij niet acceptabel,

Mijn advies naar het forum toe, ga mee met de tijd en blaas nieuwe en frisse ideeën door de tent. De nieuwe generatie van nu, we leven toch in 2020.
O.T.

Meten met meerdere leeftijdsmaten is dan wel acceptabel voor oud gediende @advisora ? :mrgreen:
U bent van de allerlaatste generatie op dit forum, maar bent blijkbaar van mening "de wijsheid" in pacht te hebben, nou mooi niet, want er valt u nog heel veel te leren.

:oops: Zo, ik heb de regels hiermee wel bewust overtreden en zal mijn straf deemoedig ondergaan ! :wink:

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

scontra schreef:
11 aug 2020 12:53
:oops: Zo, ik heb de regels hiermee wel bewust overtreden en zal mijn straf deemoedig ondergaan ! :wink:
Tot over twee dagen dan! Geniet even van het mooie weer. ^FG

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Ik zit dit zo eens te lezen en mij moet vooral van het hart dat mensen een forum en vooral ook zichzelf wel èrug serieus nemen.

nicolesw1981
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 nov 2018 15:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Beste Radar,

Als feedback op het forum ben ik erg benieuwd of het mogelijk is om personen geen ban op gebruikersnaam te geven maar op bijvoorbeeld ip adres zodat trollen/ruzie zoekers niet steeds onder een andere naam weer actief worden.

Er zijn vast mensen die dit weten te omzeilen maar wellicht helpt het iets?

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

nicolesw1981 schreef:
11 aug 2020 14:18
Als feedback op het forum ben ik erg benieuwd of het mogelijk is om personen geen ban op gebruikersnaam te geven maar op bijvoorbeeld ip adres zodat trollen/ruzie zoekers niet steeds onder een andere naam weer actief worden.
Dat is zó eenvoudig te omzeilen dat het echt verspilde moeite is.

HansdenVB

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Wat waarschijnlijk wel helpt bij het maken van de account je BSN moeten geven daar heb je er maar een van en zorgt dat niemand terug kan komen met een andere naam.

Edit: of kijken of inloggen met digid kan worden ingevoerd.
Laatst gewijzigd door HansdenVB op 11 aug 2020 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

HansdenVB schreef:
11 aug 2020 15:08
Wat waarschijnlijk wel helpt bij het maken van de account je BSN moeten geven daar heb je er maar een van en zorgt dat niemand terug kan komen met een andere naam.
En een BSN nummer verzinnen?

HansdenVB

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Lowieze schreef:
11 aug 2020 15:09
HansdenVB schreef:
11 aug 2020 15:08
Wat waarschijnlijk wel helpt bij het maken van de account je BSN moeten geven daar heb je er maar een van en zorgt dat niemand terug kan komen met een andere naam.
En een BSN nummer verzinnen?
Een BSN is naam gebonden.

Gesloten