Mwahhh overdrijven is ook een kunst zeg, maar is jouw mening.....
Paar woorden in CAPS om iets te verduidelijken is echt niet overbodig of ongewenst naar mijn mening. Hele zinnen of topics ja, daar ben ik mee eens.
Ik vermoed dat je mijn intelligentie overschat, want ik heb geen flauw idee wat je bedoelt te zeggen.
Ik vind het jammer dat dit topic is verwijderd.
>>kuklos schreef: ↑07 nov 2020 12:05Het topic over het schenden van het auteursrecht is gesloten door de mods.
1) TS is teruggekomen met een iets andere nickname;
2) Sluit dit soort topics niet als TS niet meer terugkomt, maar verwijder ze.
Een punt tussen de naam maakt het een andere nickname.
Gereageerd is nogal betwistbaar in deze. TS plaatste nieuwe berichten, maar ging niet tot nauwelijks in op vragen. Het doel van het forum is natuurlijk niet alleen maar zenden, doch ook ontvangen en daarna zenden op basis van hetgeen ontvangen is.
>>kuklos schreef: ↑08 nov 2020 10:15Een punt tussen de naam maakt het een andere nickname.
Gereageerd is nogal betwistbaar in deze. TS plaatste nieuwe berichten, maar ging niet tot nauwelijks in op vragen. Het doel van het forum is natuurlijk niet alleen maar zenden, doch ook ontvangen en daarna zenden op basis van hetgeen ontvangen is.
Het maakt wel dat het een andere nickname is. En ict technisch gezien zal jan.jansen anders gezien worden als janjansen.
In deze zeg ik: ja en nee. Het is inderdaad een eigen keuze, maar als je op inhoudelijke vragen weigert in te gaan, ben ik van mening dat je hier dan ook geen recht hebt op een topic.
>>kuklos schreef: ↑08 nov 2020 10:42Het maakt wel dat het een andere nickname is. En ict technisch gezien zal jan.jansen anders gezien worden als janjansen.
Doch zoals ik in mijn eerste reactie op het sluiten al aangaf was TS wel degelijk terug gekomen.
In deze zeg ik: ja en nee. Het is inderdaad een eigen keuze, maar als je op inhoudelijke vragen weigert in te gaan, ben ik van mening dat je hier dan ook geen recht hebt op een topic.
Wie drie weken kan wachten met reageren, kan nog wel een dagje wachten op een reactie van de forumbeheerder, dunkt me.Je hebt een ongeldig wachtwoord opgegeven. Controleer je wachtwoord en probeer het nogmaals. Als je problemen blijft houden, neem dan contact op met de forumbeheerder.
Lees en begrijp nu eens wat er staat!
Met gebruik van het woord dus trek je een conclusie. Eentje die ik niet trek.
>>Erthanax schreef: ↑08 nov 2020 11:15Als een TS stapsgewijs, traag en mondjesmaat informatie geeft, komt men hier natuurlijk nooit verder dan de hoofdregel: gebruik nooit zonder toestemming andermans materiaal.
Wel jammer dat de discussie over het wapperen nu weg is. Die vond ik inhoudelijk interessant en on-topic.
En waarom zou iemand een tweede account moeten aanmaken?Wie drie weken kan wachten met reageren, kan nog wel een dagje wachten op een reactie van de forumbeheerder, dunkt me.Je hebt een ongeldig wachtwoord opgegeven. Controleer je wachtwoord en probeer het nogmaals. Als je problemen blijft houden, neem dan contact op met de forumbeheerder.
>>