Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lapsang
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lapsang »

Als ik een notificatie krijg van een nieuw bericht, kom ik altijd uit bij de eerste pagina van het topic. Zoeken, zoeken, zoeken dus.

Wat een totaal gebruikersonvriendelijk forum.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Snotvergeme, het helper777-topic is dichtgegooid door de moderatie :)

Voelde het al he-le-maal aankomen. Het was het zoveelste baarlijke nonsens topic van deze fantast. Hoop dat het nu écht klaar is.

J. Deltoer
Berichten: 3080
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

We hebben gelukkig het verkeerscontrole in Schiedamtopic nog...

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat een gezeur over de topics van Helper.

Alsof kapotte pakjes door DHL of de streken van een sportclub en alle daarbij behorende wetteksten zo Interessant zijn.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Lady1234 schreef:
29 mei 2021 18:18
Wat een gezeur over de topics van Helper...
Hij is met goedkeuring vd mods teruggekomen.
Een fantast is het niet, ook geen trol.
Je kunt 2 dingen doen : of hem negeren of gewoon een ter zake doend antwoord geven. Het is aan hem wat hij met de antwoorden doet.
Dat geldt uiteraard voor iedere topicstarter.

Lees hierboven dd 09 mei 11.06 u het verhaal vd mods.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hij heeft af en toe een probleem wat hij hier voorlegt, wat is daar mis mee? De moderatie houdt wel in de gaten of hij niet te ver gaat.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Revoked »

Op sommige apparaten krijg ik een "bad request" van dit forum. Heeft niemand anders dat?
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Is het reproduceerbaar?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Revoked »

Tuurlijk.
Maar degene die het niet weet op te lossen, komt niet verder dan de Radar-homepage. Links eindigen dan in een " bad request", en daarmee komen ze niet verder.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Revoked schreef:
30 mei 2021 00:48
Op sommige apparaten krijg ik een "bad request" van dit forum. Heeft niemand anders dat?
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....
Welke apparaten zijn dat? OS (incl. versie), browser (incl. versie), netwerkverbinding, etc.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Hier net zo'n melding gehad op een laptop met Firefox, nieuwste versie onder Win10 op een bekabelde glasvezelverbinding en Firefox staat op deze machine standaard in de hysterische modus: privé, niet volgen, etc. plus een reclameblokker.

(Als het goed is, kan de moderator de technische gegevens al zien bij dit bericht)

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Revoked »

PeterPeters1966 schreef:
30 mei 2021 19:53
Revoked schreef:
30 mei 2021 00:48
Op sommige apparaten krijg ik een "bad request" van dit forum. Heeft niemand anders dat?
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....
Welke apparaten zijn dat? OS (incl. versie), browser (incl. versie), netwerkverbinding, etc.
Vanwaar deze vragen?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Omdat foutmeldingen soms alleen bij een bepaalde versie van het besturingssysteem of gebruikte internetbrowser tevoorschijn komen. Als je bij een site de melding krijgt 'geoptimaliseerd voor browser x, y, z', dan staat daar eigenlijk: wij hebben de site getest op deze browsers, hier werkt het goed, gebruik je een andere browser, dan kan niet alles werken zoals bedoeld.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Het blijft superirritant: iemand registreert zich en maakt een nieuw topic aan, om vervolgens nooit meer terug te keren en ook niet te reageren op een privébericht :cry: Dexia Leaseproces

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Even jullie aandacht voor het volgende, naar aanleiding van het gedoe in het algemene coronavirustopic van gister en vandaag. Omdat er al een aantal berichten overheen zijn gegaan, en het belangrijk is dat iedereen dit leest, doe ik het even hier.

Ik heb gisteren ingegrepen in een nogal vermoeiende discussie. Mijn bericht werd compleet genegeerd en het duurde niet lang voordat een aantal van jullie weer vrolijk doorging met dat eindeloze gekibbel. Ik probeerde het met een beetje humor op te lossen, maar dat blijkt dus niet te werken. Dus doen we het nu maar op een andere manier.



Er zijn een aantal mensen op dit forum die met hun persoonlijke vetes de sfeer dusdanig verpesten, dat we er als moderatie een beetje klaar mee zijn (en dit gebeurde niet alleen gister en vandaag, dit is al een hele tijd aan de gang). Dus: wie we nu nog betrappen op ruzies, gebekvecht, berichten op de man en andere vormen van niet-inhoudelijke nonsens, kan direct een tijdelijke forumvakantie inlassen. Dit forum is bedoeld om mensen te voorzien van informatie en hulp, maar als dat steeds ondergesneeuwd raakt door gekibbel en pure ruis, blijft er vrij weinig over waar mensen wat aan kunnen hebben.

De moderatie bepaalt of topics en berichten op het forum mogen staan, dus het verzoek is ook om dat aan ons over te laten. Reageer inhoudelijk, op een respectvolle manier, of reageer niet. Heb je meer informatie nodig? Vraag daar dan naar op een normale manier (wij zullen TS’s aansporen te reageren). En als je denkt dat een topic of een bericht niet op het forum thuishoort, maak dan een melding en ga er verder niet over in discussie binnen het topic.

Ik zit dit weekend op de moderatiestoel en ik zal deze regels eens even scherp gaan handhaven. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic of in een PB. Bedankt alvast. Groet, Radar ^YB

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Nu het even kan: de moderatie ervaart al de hele dag technische problemen met het forum. Technologische hikjes, heet dat dan. Zodra het kan kijken we mee. Groet!

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op mijn mobiel (Android 9 met Brave 1.24) geen problemen.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Hier ook geen problemen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Lappie windows 10 ook geen gedoetjes.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
09 jun 2021 17:33
Nu het even kan: de moderatie ervaart al de hele dag technische problemen met het forum. Technologische hikjes, heet dat dan. Zodra het kan kijken we mee. Groet!
Herkenbaar. Heb ook een paar keer een bad gateway gehad.

Gesloten