Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lowieze
Berichten: 6591
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Er worden hier duidelijk wat mensen de hand boven het hoofd gehouden. Behoorlijk kwalijk.

Mice2
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 mar 2020 16:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Mice2 »

Goedemiddag,
Een moderator heeft besloten om mijn topic “terugroepactie ondeugdelijke scooter” te sluiten aangezien men vond dat er berichten werden geplaatst die niets met het topic te maken heeft. Op zich kan ik daar soms mee eens zijn, echter door het sluiten van mijn topic, waar voor mij goede adviezen werden gegeven, voel ik mij toch benadeeld. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Verwijder wat niet terzake doende is.
Nu kan ik ook geen terugkoppeling meer geven aan mensen die met mij mee hebben gedacht over hoe mijn probleem zich verder ontwikkeld en dat is geen goede zaak.
Dit wilde ik toch graag even kwijt.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, ik heb op de trollenopmerking van Stofzuigert gereageerd in de huiskamer. Mijn reactie is weg, het trollenbericht, waarin hij beweert met 14 anderen een hamsteractie wb wc-papier veroorzaakt te hebben mag blijven staan.

De wegen des heren zijn ondoorgrondelijk. Die van de moderatie doen er af en toe niet voor onder.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Open een vervolg topic.

Mice2
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 mar 2020 16:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Mice2 »

Lady1234 schreef:
15 mar 2020 16:06
Open een vervolg topic.
Dat is niet de insteek van mijn bericht. Verwijder onnodige rotzooi maar laat de serieuze berichten gewoon staan.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

witte angora schreef:
15 mar 2020 16:06
Ach, ik heb op de trollenopmerking van Stofzuigert gereageerd in de huiskamer. Mijn reactie is weg, het trollenbericht, waarin hij beweert met 14 anderen een hamsteractie wb wc-papier veroorzaakt te hebben mag blijven staan.

De wegen des heren zijn ondoorgrondelijk. Die van de moderatie doen er af en toe niet voor onder.
U weet toch dat de komkommerzuigert heilig is bij de moderatie. Zijn vaak onzinnige en onleesbare berichten zullen nooit verwijderd worden.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mice2 schreef:
15 mar 2020 16:12
Lady1234 schreef:
15 mar 2020 16:06
Open een vervolg topic.
Dat is niet de insteek van mijn bericht. Verwijder onnodige rotzooi maar laat de serieuze berichten gewoon staan.
Dat snap ik, maar ze gaan het niet heropenen, dus het is aan u wat u vervolgens wilt doen.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wat ik frustrerend vind: de moderatie zegt niet te kunnen/mogen censureren en laat daarom aantoonbare onzin, kletskoek en leugens staan. Andere forumleden moeten maar voldoende juiste informatie geven en corrigeren. Maar wie een ander in duidelijke bewoordingen aanspreekt en corrigeert, wordt razendsnel gemeld en ziet zijn bericht verwijderd, terwijl het trollenbericht blijft staan. Kletskoek, onzin, verzinsels, leugens, zuigen, stoken; het mag allemaal, zolang het maar "ontopic" is.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
15 mar 2020 16:44
Wat ik frustrerend vind: de moderatie zegt niet te kunnen/mogen censureren en laat daarom aantoonbare onzin, kletskoek en leugens staan. Andere forumleden moeten maar voldoende juiste informatie geven en corrigeren. Maar wie een ander in duidelijke bewoordingen aanspreekt en corrigeert, wordt razendsnel gemeld en ziet zijn bericht verwijderd, terwijl het trollenbericht blijft staan. Kletskoek, onzin, verzinsels, leugens, zuigen, stoken; het mag allemaal, zolang het maar "ontopic" is.
En reken er maar op dat je ook nog een pb van de moderatie krijgt.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik hoop nog steeds op iemand die een aanklacht indient vanwege valse en gevaarlijke adviezen.....

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Onder huisregels kopje aansprakelijkheid is dat volgens mij uitgesloten

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

witte angora schreef:
15 mar 2020 16:06
Ach, ik heb op de trollenopmerking van Stofzuigert gereageerd in de huiskamer. Mijn reactie is weg, het trollenbericht, waarin hij beweert met 14 anderen een hamsteractie wb wc-papier veroorzaakt te hebben mag blijven staan.

De wegen des heren zijn ondoorgrondelijk. Die van de moderatie doen er af en toe niet voor onder.
Elke persoonlijke aanval is volgens de forum regels verboden.....
maar 14 anderen? Blijkbaar nog foutje gemaakt, we hebben 140 actieve leden en wilde alleen bij AH de Hamsteractie voeren!
Niet geheel Nederland plat leggen, en na 't complimentje van Mark Rutte....

Met een filmpje uit Italië een humor actie van uurtje... en dat mensen dan door blijven gaan en ook naar andere winkels?
Het was een grap om ¼ van alle AH winkels te plagen, niet geheel Nederland lam leggen.

Dus daarom mijn oproep, neem mijn nooit meer serieus!
WA heeft gelijk maar Moderators, ik begrijp daar ook niets meer van.

Een landelijk forum met leden mooi verdeeld over alle 12 provincies, en dan de media filmpje en/of foto sturen van lange rij kassa met Elk wagentje 1 of meer toilet papier zichtbaar, en een leeg vak.....
De media veroorzaken ook wel eens ongewenst een succes die ook voor mijn veel te ver ging!

De enige die wel tevreden was is een buurman, enkele huizen verder die een leuke functie bij de Lidl heeft.
Op een normaal rustige vrijdag in elke winkel 3 tot 4x meer verkopen dan een gemiddelde zaterdag!
Lange rijen en niemand klaagde, volle parkeerplaats en super omzet... tot ze Zaterdag ontdekte dat er minder geleverd werd dan besteld was..... geen extra auto of spullen... magazijn heeft ook tekort, niet in goederen maar personeel en vrachtwagens....

Bovendien, de lang houdbare hoeven ze voorlopig niet op houdbaarheidsdatum te controleren!
Elk nadeel heeft z ń voordeel.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

[quote=Komkommertijd post_id=2737019 time=1584299126

Dus daarom mijn oproep, neem mijn nooit meer serieus.
[/quote]

Wees niet bang, dat hebben we nog nooit gedaan. Ook deze laatste bijdrage van kkt blinkt weer uit in onleesbaarheid

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

@RADAR: zou het niet wenselijk zijn een speciaal Corona-forumonderdeel te maken? Je ziet nu hele veel gerelateerde topics ontstaan (zowel qua vakanties, qua overige annuleringen, qua negatieve reisadviezen, qua kinderopvang, noem maar op). Het lijkt mij zinvol dat te bundelen, zodat er een "Corona-dossier" ontstaat en de discussie overzichtelijk en nuttig wordt.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Mijn idee. Minimaal twee delen:
- vakanties (boekingen)
- beperkingen in diverse landen

Eigenlijk had ik over het laatste een apart topic willen openen, maar het is voor één persoon niet te doen het actueel te houden. Vooral niet omdat lang niet alle info in het nieuws komt. En hoe pas je berichten na een dag, of een week, of twee weken aan??

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als we de kan ik geld van mijn vakantie terug krijgen niet beantwoorden.... is het ook Dood verklaard.
Vele plaatsen 1 vraag en komen nooit meer terug!
Reeds gelijkwaardige worden niet gelezen en zie topic enkele dagen terug zou beste antwoord zijn geweest.

Naar een gelijkwaardige eerdere vraag & antwoorden sturen en verder niet reageren!
Ik zal het goede voorbeeld geven en vanaf heden niets meer beantwoorden op Corona vragen.... We verzieken zo ons forum!

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Omdat het eerder bij feedback hoort, kopieer ik maar even uit uit dit topic:
Radar schreef:
17 mar 2020 12:09
Beste forumgebruikers,

Prima dat jullie het over de problemen rond ouderenzorg en pensioenen hebben, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Dit topic was aangemaakt als ruimte om de jubileumuitzending te kunnen bespreken.
Misschien is het handiger om een nieuw topic te openen over de situatie met ouderen.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG
Opmerkelijk. Want toen ik daar een paar dagen geleden om exact dezelfde reden een melding over maakte, kreeg ik deze afwijzing:
Je hebt dit gemeld met als reden: Het bericht heeft niets te maken met het onderwerp.

Dank voor de melding, we hebben het bericht bekeken maar vinden dat het voldoende ontopic is.

Met vriendelijke groet,
Radar Forummoderatie
Of heeft dat wellicht te maken met mijn onderstaande -veelvuldig gelikete- bericht in het feedback-topic...?
Moneyman schreef:
15 mar 2020 12:25
En ondertussen wordt mijn melding in onderstaand topic dat een uitgebreide discussie over de hoogte van AOW en pensioen niets met het topic-onderwerp te maken heeft afgedaan met “wij vinden het niet off-topic”. Shoot me :roll:

Het blijft blijkbaar toch onmogelijk een duidelijke, consistente lijn van modereren neer te zetten. Jammer.

diversen-f1/jubileum-radar-al-25-jaar-t ... 92362.html

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Moneyman schreef:
17 mar 2020 09:44
@RADAR: zou het niet wenselijk zijn een speciaal Corona-forumonderdeel te maken? Je ziet nu hele veel gerelateerde topics ontstaan (zowel qua vakanties, qua overige annuleringen, qua negatieve reisadviezen, qua kinderopvang, noem maar op). Het lijkt mij zinvol dat te bundelen, zodat er een "Corona-dossier" ontstaat en de discussie overzichtelijk en nuttig wordt.
Goed idee! We gaan uitzoeken wat mogelijk is.

Betreffende de inconsistentie in de moderatie: rond de coronasituatie hebben we het allemaal erg druk en dan komt het voor dat in het weekend een redacteur veel nieuws moet bijhouden en dan ook nog het forum moet controleren. Dan komt het voor dat er met een botte bijl wordt gemodereerd. We hebben dan helaas niet altijd de tijd om een forumtopic helemaal terug te lezen om precies de angel eruit te halen, vooral als we over meerdere topic veel meldingen binnenkrijgen. Dat betreuren wij ook en we kijken naar mogelijkheden om dat te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Bij dezen: een categorie voor het coronavirus!

coronavirus-covid-19-f160/

We gaan zo alvast een paar topics daar naartoe verplaatsen, beginnende bij het algemene coronatopic. ^FG

Gesloten