Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

breien schreef:
14 jun 2021 21:31
Ik kan nog steeds niet met snelle reactie een bijdrage leveren.
Ik ook niet altijd , soms wel, soms niet.
Ik kies nu bijna steeds ' volledige bewerker " .

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Kwestie van hoe de rechten zijn ingesteld. Het kan per gebruiker/groep, het kan per forum.

Wel of geen 'snelle reactie' kunnen plaatsen, zal meer afhangen van het apparaat en de browser, die je gebruikt.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Beste gebruikers, we proberen al een tijdje te achterhalen wat de problemen zijn met de volledige bewerker/snelle reactie, maar het is voor ons niet helemaal duidelijk. Ook omdat de problemen zich maar bij een aantal gebruikers voordoen. Voor degenen die hier problemen mee hebben, kunnen jullie ons in een PB het volgende sturen:

-om welk topic het gaat (of is het bij elk topic)?
-heb je de cache van je browser geleegd? Zo nee, doet dit dan even en probeer het nog een keer. Werkt het dan nog steeds niet?
-welke browser gebruik je op welk platform? (iPhone/Android/Windows/Mac/etc). Wanneer doen de problemen zich voor?

We zien jullie PB's graag tegemoet! Dank alvast! ^YB

ZeerPrivé
Berichten: 5314
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Is de redactie van dit voornemen afgestapt?

door Radar » 31 mei 2018 18:55

- Dit topic zullen wij regelmatig opschonen. Dat doen wij door steeds de oudste berichten te verwijderen.

Link vergeten viewtopic.php?f=50&t=185047

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Jose2501 schreef:
17 jun 2021 09:00
RADAR Klopt het dat het autorijschool onderwerp is weggehaald? Ik zie het nergens meer terug? Of kijk ik verkeerd?

Als het weg is gehaald of off line gezet had ik het wel prettig gevonden dat jullie dat even hadden laten weten. Maar misschien kijk ik niet goed?
Ik verplaats dit even hierheen. Maar ja klopt, het is op verzoek van TS offline gehaald. ^YB

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door sjohie »

Kan de lijst met onbeantwoorde topics misschien eens opgeschoond worden? Ik zie nu nog posts van meerdere jaren geleden, oa over een smartphone van een merk wat er recent helemaal mee is gestopt.

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door jonis »

Inloggen via de wifi internet verbinding smartphone, of even opnieuw uit en aanzetten.
Heb ook wel eens van dat soort issues gehad, meestal had ik WiFi smartphone dan uitgezet.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door thecure »

Waarom is eigenlijk dat topic weggehaald over de cmax van die mensen met een migratieachtergrond , die zich gediscrimineerd voelden?

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vermoed zo op verzoek van TS, omdat de geliefde discriminatiekaart ineens in het moeras verdween.

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Slechte zaak. De dealer neemt de moeite om te reageren op de aantijgingen en wordt het verwijderd.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door thecure »

Klopt was verder een heel net topic, zonder onnodige discussies.
Denk dat TS wel in de gaten had dat hij fout zat.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door thecure »

Moderatie?????

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Er is weer een bug:
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 85: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 502 Bad Gateway

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
18 feb 2021 14:07
Hi Hebra98,

Ik heb zojuist contact gehad met de technische afdeling, zie hier de reactie:

'Dat klopt, deze functionaliteit is uitgeschakeld in het forum zelf, dus geen enkele gebruiker kan dat. Je kunt het aanzetten maar bij de eerst volgende uitrol van het forum is alles dan weg, dus dat kun je beter niet doen.
Het probleem is dat phpBB geen ondersteuning heeft voor een externe opslag in de Cloud.
Advies: sla afbeeldingen die je post onderbouwen even ergens anders op. Je kunt die URL in het forum gebruiken.

Groet,
Radar ^TV
Dankzij een bericht dit topic zie ik ineens dat het toevoegen van bijlagen weer mogelijk is. Is dat nu definitief weer mogelijk?

edit: ik zie dat het niet in ieder forumonderdeel werkt (bij deze post kan ik bijvoorbeeld geen bijlage toevoegen).

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
25 mar 2021 09:43
@mods: kunnen jullie eens kijken naar mijn bericht in dit topic? Er is een berg aan berichten verdwenen.
viewtopic.php?f=29&t=8726&p=2820368#p2820368
Ook hier maar even een reminder. Zou fijn zijn als hier naar gekeken kan worden.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef:
10 jun 2021 09:41
@Radar, mijn pb van 16 februari 2021 over Defam Effectenlease en Beursklacht en van 31 mei 2021 over Dexia Leaseproces staan nog steeds ongelezen in Postvak Uit. Ik ben vast niet de enige, wat kun je hieraan doen?
Het systeem van privéberichten is kennelijk met name voor nieuwkomers niet duidelijk. Nu weer pb's aan 4 nieuwe leden over Aegon SprintPlan, die weken ongelezen blijven

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

De vraag is of die nieuwkomers uberhaupt terug zijn gekomen. Daar kan het forum niets aan doen.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

@Moneyman, @radar, die zijn later allen weer online gekomen

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

ClaimConcept schreef:
29 jun 2021 11:10
ClaimConcept schreef:
10 jun 2021 09:41
@Radar, mijn pb van 16 februari 2021 over Defam Effectenlease en Beursklacht en van 31 mei 2021 over Dexia Leaseproces staan nog steeds ongelezen in Postvak Uit. Ik ben vast niet de enige, wat kun je hieraan doen?
Het systeem van privéberichten is kennelijk met name voor nieuwkomers niet duidelijk. Nu weer pb's aan 4 nieuwe leden over Aegon SprintPlan, die weken ongelezen blijven
Dan zou mijn vraag zijn: en dus? Moet radar verplicht stellen dat leden hun berichten lezen?

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als je een PB naar forummers stuurt, is het misschien handig dat even te vermelden aan die personen in het betreffende topic.

Gesloten