Terugleververgoeding bij Eneco

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Xbianka

Re: Terugleververgoeding bij Eneco

Ongelezen bericht door Xbianka »

Goedendag topic starter
Ik had vandaag de zelfde vraag. Contract was van 15-01-2021 hierin was dus geen terug lever tarief. En ondertussen heb ik 2 dagen zonnepanelen en zie ik 0,09 cent staan. Ik heb klantenservice gechat en ze ging het tarief opzoeken van de start van mijn contract. Die kon ze niet vinden. Ik heb duidelijk gemaakt dat dit niet uit moet maken of het erin stond of niet je contract bevat dat tarief van die datum. Ze heeft het opgezocht het was dus 0,13 cent. Iets meer dan die 0,09 maar ze gaan het via backoffice dus oplossen.

Mijn advies dus !!!
Chat met de klantenservice en vraag de wijziging aan ! Laat de kaas niet van je brood eten we krijgen al weinig beleg tegenwoordig !

Succes en laat even weten als het gelukt is

de auditu

Ongelezen bericht door de auditu »

Als het zo eenvoudig is om de terugleververgoeding omhoog te schroeven, ben ik wel benieuwd naar het chatgesprek.

Ee Bee

Ongelezen bericht door Ee Bee »

Vaste klant. Maar terugleveren: de werkelijke salderingsregeling is me nu niet meer duidelijk tov voorheen. De informatie die getoond wordt benoemt slechts de €0,09/kWh

Eneco informatie/ klantenservice vind ik 'moeizaam' geworden sinds ze in handen zijn van de Japanse beleggingsmaatschappij. Klantenservice moeilijk bereikbaar, je moet goed zoeken voor een passende toegang. Antwoord-dropdown-menu's in het Engels en voor mij niet de juiste keuzes ertussen. Webpagina bestempelt mijn opgegeven meterstanden vaak als onzin en slaat op hol. Als wel lukt niet toont de pagina/ de App de ingevoerde standen vaak niet of gedeeltelijk.
Mijn maandkosten waren vorige jaren netto nihil (zonnepanelen), nu maandtarief op ruim €1900 (!) per maand gezet en daarover valt niet te discussieren.

Plaats reactie