Dit onderwerp gaat over het discutabele aanbod van het energiecollectief van de Consumentenbond, niet over de tarieven van energiemaatschappijen, die kan je zelf wel opzoeken op intenet.
Off Topic of niet...De Tarieven van een EnergieLeverancier op het internet zijn voor nieuwe klanten [loktarieven]..en dus niet vergelijkbaar met de Tarieven van mensen die er al jaren klant van zijn..[realiteit].
NLE tarief opgezocht op internet..Vastrecht €83,88 per product..Stroom €0,23443..Gas €0,65652..Toch héél anders dan die Tarieven van jouw..
Schröder schreef:
Het maandbedrag wat ik bij de Nuon betaalde was 193,- , via het Energiecollectief werd het 191,- .
Een besparing van 24 euro op jaarbasis ! Nogal een verschil met wat me werd beloofd !.
Dan vraag je toch naar zijn Tarieven..!!..Lijkt mij niet Off Topic...
De Consumentenbond kan niet garanderen dat de tarieven van het Energiecollectief de allerlaagste tarieven zijn die op dat moment in de markt worden aangeboden.
Of deze tarieven de laagste zijn, is afhankelijk van een aantal factoren, zoals het moment van de veiling, het aantal inschrijvers en het aantal deelnemende leveranciers.
Vraag:..Is het Energiecollectief van de Consumentenbond?..
Ja, het Energiecollectief is van de Consumentenbond.
Er wordt samengewerkt met PrizeWize.
PrizeWize organiseert de energieveiling met de energieleveranciers en verzorgt het overstappen.
PrizeWize...PrizeWize...PrizeWize...Nooit van gehoord..Maar van de Consumentenbond wel..

Mooi was die tijd....1973..ongeveer..als ik zo [off topic] naar de voorruit kijk van de Kever...