LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen naar Energiedirect?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
VCampen

Re: Overstappen naar Energiedirect?

Ongelezen bericht door VCampen »

@ moederslink
Jij neemt aan dat ik vanwege gedoe met Energiedirect gefrustreerd ben en dat ik daarom uitval tegen een forum-lid?
Je zit er flink naast.
De reacties van dat forum-lid zijn zelden inhoudelijk. Het blijft meestal alleen bij een vervelende reactie.
Als je vervelende reacties wilt plaatsen bij consumentenproblemen van een ander dan moet je ook kunnen incasseren.
Ik vind sowieso dat je wel eerst moet lezen voordat je reageert of advies geeft.

Energiedirect houdt in de aanmaning de datum van de 10e aan maar stuurde de rekening op de 7de.
Ik ontving de rekening van augustus op 7 augustus, heb ik ook al eerder geschreven.
Het kost nu inderdaad geen geld maar nog één keer schuiven met de datum en het kost wel geld.
Het gaat overigens niet om wel of geen extra kosten, het gaat erom dat ze geen open kaart spelen.
Niet aan de telefoon en per mail reageren ze gewoon helemaal niet.
Ik schrijf trouwens hier op dit forum meestal alleen om mijn ervaringen te delen, niet voor een oplossing.

VCampen

Re: Overstappen naar Energiedirect?

Ongelezen bericht door VCampen »

Mijn berichten worden regelmatig verwijderd door de moderatie, ook nu weer.
Vandaag heb ik een officiële waarschuwing gekregen.
Wat ik op dit forum schrijf kan blijkbaar niet door de beugel
Wat op dit forum wel door de beugel kan, kun je hier dagelijks lezen en dat vind ik weer niet kunnen.
Daarom boycot ik dit foute forum en zal hier niet meer schrijven.

Gesloten