Zeer slechte ervaring met Eneco (Tempus)

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gesloten
rsoebhan

Zeer slechte ervaring met Eneco (Tempus)

Ongelezen bericht door rsoebhan » 22 okt 2016 10:12

Zeer slechte ervaringen! Ik had op 21-10 een afspraak. Komt er een monteur langs om 12.00 (afspraak was tussen 8.00-12.00) zonder het vooraf te melden (was wel afgesproken). Hij is twee minuten bezig en vertrekt. Niet eens een uur later krijg ik weer dezelfde melding in mijn CV. Ik bel weer terug. Tempus geeft aan dat er een monteur langs komt. Wij weer wachten. 17.30, niemand te bekennen. Ik bellen en de medewerker verzekerd mij ervan dat er een monteur langskomt. Ik weer wachten. Om 20.00 weer gebeld. Krijg te horen dat er uitloop is. Weer wachten....21.45 weer gebeld. Krijg wederom te horen dat de bon nog openstaat. Uiteindelijk was er om 23.30 niemand te bekennen en hebben we weer gebeld.

Volgende dag in de ochtend gebeld en tot mijn grote verbazing....geen bon open. We konden dus weer opnieuw beginnen. Wij uiten onze frustraties, waarna Tempus tot drie keer aan toe de hoorn op de haak gooit (nadat we ruim 15 minuten per keer in de wacht hebben gezeten). Laatste medewerker die we hebben gesproken geeft aan dat we Toon hebben (wat dus niet het geval is) en dat er eerst moet worden uitgezocht wat voor een contract we hebben. Nu nog zitten we te wachten op een telefoon van haar.

Dit is te slecht voor woorden. Elke maand betaal ik voor een servicecontract, is dit de service dat ik terug krijg van jullie?

Gesloten