LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slimme meter geweigerd en nu ?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Slimme meter geweigerd en nu ?

Ongelezen bericht door kweenie »

Www punt ikkliknietoplinkswaarvaniknietweetwaarhetnaarverwijst punt nl.

O zal ik even een stukje uit de regels citeren?
Ook dient de gebruiker bij de link een beschrijving te plaatsen van hetgeen waar de link naar leidt. Een ‘kale’ link, dus zonder een dergelijke toelichting, kan verwijderd worden door de Moderator.

sanbre
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 aug 2006 18:20

Re: Slimme meter geweigerd en nu ?

Ongelezen bericht door sanbre »

Heb 'm ook geweigerd, brief kwam in dezelfde week dat ook reinigingsdienst meedeelde dat er nieuwe containers met rfid chips kwamen. Het is enkel een voordeel voor Stedin/Eneco naar mijn mening, ze hebben straks de beschikking over een zee aan big-data gegevens. Nu zullen ze gaan roepen dat ze zo het inkoopbeleid kunnen sturen en dat wij als consumenten daar voordeel uit halen maar daar geloof ik niet in. Slimme meter is het allesbehalve.
Dag/nacht tarief is het verschil te verwaarlozen en als de meter stuk gaat krijg je toch wel een andere en dan kom ik er niet meer onderuit maar voorlopig......

Een ieder moet het voor zichzelf weten, maar die ene keer per jaar de standen doorgeven is nou ook niet echt de moeite.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Slimme meter geweigerd en nu ?

Ongelezen bericht door Harm.calc »

sanbre schreef:Een ieder moet het voor zichzelf weten, maar die ene keer per jaar de standen doorgeven is nou ook niet echt de moeite.
Een TOP antwoord waarin de voorstanders en tegenstanders van de slimme meter zich moeten kunnen vinden, denk ik :wink:

Gesloten