LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
AngelLove
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2005 18:00

Re: Nuon

Ongelezen bericht door AngelLove »

Helaas medewerker elke keer als men belde ging het absoluut niet om een bevestiging die kreeg ik automatisch aangemaakt toegestuurt.Maar in deze doet het allemaal niet meer van zake de zaak ligt nu bij de geschillencommissie........en wacht wel af wat die van deze zaak vind.

AngelLove
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2005 18:00

Re: Nuon

Ongelezen bericht door AngelLove »

Daarbij als een klant in zijn of haar brief stelt enkelt schriftelijk contact wenst te onderhouden is zelfs als bevestiging daarop een telefonisch contact een beetje eigenwijs??
Ik heb gemerkt dat zoals al eerder werdt gesteld de beste optie bij al dit soort maatschappijen schriftelijk contact onderhouden de meest beste optie is,zeker als men toezeggingen doet en deze later weerlegt alszijnde niet gedaan te hebben....schriftelijk heb je alles zwart op wit en kan dan helaas niet tegen gesproken worden, toch?

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Nuon

Ongelezen bericht door tienepien »

Maar uhm, zou je misschien leestekens willen gebruiken? De eerste zin van de voorafgaande post is bijvoorbeeld lastig te lezen.

medewerker
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27

Re: Nuon

Ongelezen bericht door medewerker »

Hoi AngelLove,

eigenwijs? Ik vind van niet... Juist bij de behandeling van vragen/ klachten/ geschillen is het belangrijk dat je de klant goed begrijpt... Als je belt kun je controleren of hetgeen je uit de brief heeft gehaald, ook daadwerkelijk datgene is wat u als klant wilt weten. Vaak blijken er ook nog meer vragen te zijn, die dan normaal in een vervolgbrief erachter aan komen. In een gesprek kun je die al meteen meenemen. Maar zoals ik heb gezegd, dan moet er natuurlijk wel de bereidheid zijn om schriftelijk te bevestigen. Het ophangen van de telefoon kan ook opgevat worden als "niet bereid om mee te werken bij het vinden van een oplossing". Het is voor u ook belangrijk bij de voorbereiding van uw eventuele geschil dat u, ook van uw kant het bedrijf in de gelegenheid heeft gesteld om uw vragen af te handelen...

mvg

medewerkster

AngelLove
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 dec 2005 18:00

Re: Nuon

Ongelezen bericht door AngelLove »

Nu dan verschillen we in deze van mening daar ik stel als ik enkelt schriftelijk benaderd wens te worden hoeft men dus niet te bellen!
Ja en dan hang ik dus op en als men dan daaruit opmaakt wat jij stelt kan ik enkelt stellen dat men kortzichtig reageert en dus negatief.
Schriftelijk is en blijft schriftelijk!

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Banzai »

Hallo medewerk(er) (ster),

Evenals op de Vara-site heb ik hier een tijdje meegelezen.
Nogmaals, alle respect voor je inzet.

Maar als we elkaar geen mietje noemen, is het inmiddels geen grof schandaal dat veelal gegoede burgers telkens de stuipen op het lijf gejaagd worden door de 'gevestigde' energiebedrijven?
De meeste klagers welke de weg naar de Tros of de Vara weten te vinden, worden de Nuon-problemen telkens geduldig uitgelegd en waar mogelijk opgelost.
Maar hoeveel mensen die de weg niet weten of kunnen vinden naar de websites bonken inmiddels met hun hoofd tegen de muur?
Heeft Nuon en soortgelijke bedrijven daar wel enig idee van?
In mijn geval moet de eerste nog opstaan welke mij, mijn familieleden of onze kennissen wanbetalers mogen noemen.
Toch heb ik al een boek vol over allerhande onzinnige problemen met Nuon!
Hoe komt dat zo?
Omdat ik inmiddels de fakturen wel kan lezen, alle meterstanden en tarieven regelmatig en nauwkeurig noteer?
Mensen welke beweren nooit problemen te ondervinden hoor en kijk ik vaak een beetje meewarig aan.
Ik denk dan: ach arme, je hebt je zeker nog nooit zo verdiept in je energienota.
Vreemde gedachte he?
Maar wedden dat als ik me ermee bemoei er vaak weer iets komt bovendrijven?
Dat klanten over het algemeen hun energieleverancier moeten wantrouwen, lijkt mij absoluut geen goede zaak.
Daar zijn de energiebedrijven ook niet mee gebaat, lijkt me.

Efin, zoals eerder bij de Vara geschreven:
Wij (incl. zelfstandig wonende gezinsleden en veel van onze kenissen) hebben onze rust weer *een beetje* gevonden door met gas en electriciteit (voorlopig) neer te ploffen bij Greenchoice.
Een bedrijf waarmee wij de ervaring hebben dat de problemen (door toedoen van Nuon) telkens prima, aandachtig en daadkrachtig op eerste aanzegging opgelost zijn geworden.
Moeten wij nu eeuwig als opgejaagde dieren onze toevlucht blijven zoeken bij andere bedrijven?
(Dat is toch bij Nuon ook niet onopgemerkt gebleven, als ik de bedrijfsresultaten heb gelezen?)
Zelfs bij Greenchoice hebben wij maar betrekkelijke rust, omdat Nuon ook bij Greenchoice de af te rekenen bedragen en (foute) meterstanden aanlevert.
Deze ontwikkeling is ECHT zorgelijk!
Het vertrouwen welke de klanten mogen hebben in hun noodzakelijke voorzieningen is niet alleen bij mij, maar bij vele anderen VER te zoeken.
Maken energiebedrijven zich daar nooit zorgen over?
Of moeten eerst een soort IJ oprichten en met forse schadeclaims dreigen?
Of zullen we minister Brinkhorst toch maar vragen af te treden (zoals beloofd)?
Kortom, werken jullie daar eens aan, i.p.v. gelikte spotjes en krantjes te verspreiden.
We leven toch niet in een onderontwikkeld land!
Ik heb nog wel een paar ideeen voor Nuon.

Met vriendelijke groet,
Banzai
[email protected]

medewerker
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27

Re: Nuon

Ongelezen bericht door medewerker »

Banzai,

Je geeft aan dat ik hier met geduld en inzet vragen en klachten oplos...
Graag wil ik toch even vermelden dat ik geen enkel verschil maak tussen vragen die hier gesteld worden of binnen mijn werkzaamheden (ok, misschien iets zakelijker opgesteld binnen mijn werk). Echter, geen verschil in wijze van afhandeling, manier van uitleggen of beantwoorden. Ik leg liever iets meerdere malen uit, totdat ik de juiste uitleg bij een persoon gevonden heb, dan het erbij laten zitten. Met mij zijn nog velen die net zo werken...

Het is dus niet expliciet nodig om een vraag hier te stellen om deze beantwoord te krijgen...

met vriendelijke groet,

een medewerkster

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Banzai »

Hallo medewerker,

Je gaat helaas voorbij aan een aantal zaken.

a) Jij en vele van je collega's doen vaak hun uiterste best, vanwaar toch die telkens terugkerende klachten over het onbegrip en negeren van afspraken t.a.v. klanten.
Er moeten toch ook nog veel rotte appels in de mand zitten bij Nuon.

b) Waarom lees ik niets over een plan om klachten en/of problemen te voorkomen?

Ik begrijp best dat jullie dagelijks wel het één en ander meemaken, maar om klanten met een goed gedrag op te zadelen met walgelijke problemen gaat mij echt te ver.
Mij niet alleen, maar velen met mij.
Kijk maar eens naar de grote hoeveelheid overstappers.
Vanwege het geld of besparing?
Ik geloof het niet, aangezien het voordeel daarvan tegenwoordig erg minimaal is.
Nee, men koopt tegenwoordig gewoon rust en een prettige behandeling.
Schandalig eigenlijk.

Met vriendelijke groet,
Banzai
[email protected]

medewerker
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27

Re: Nuon

Ongelezen bericht door medewerker »

Banzai,

Daar had je ook niet om gevraagd, maar goed bij deze...

Ik ben hier niet aanwezig om reclame of anti-reclame voor welk bedrijf dan ook te maken...

a) kom ik later even op terug

b) sinds juni 2005 is er een nieuwe klachtproceudre van kracht, die zijn vruchten afwerpt... De reacties op deze procedure zijn over het algemeen positief. Zodra een klant aangeeft in een gesprek een klacht te willen indienen of dit per brief aangeeft. Gaat deze procedure in werking (of te vaak vragen heeft gesteld over het zelfde onderwerp, en nog een paar criteria). De klant wordt op dat moment op de hoogte gesteld met wie hij spreekt en wat deze voor u kan betekenen. Eventueel kan een tweede beoordeling volgen. Deze tweede beoordeling is dan definitief. Bent u het daarmee niet eens dan krijgt u de gegevens van de klantenman/geschillencommissie...

Wijkt een beoordeling inhoudelijk af van een voorgaand krijgt de eerdere behandelaar een terugkoppeling... Zo zorg je er dus voor dat iedereen langzaam aan meer kennis vergaard op basis van zaken die hij/zij behandeld heeft... (naast natuurlijk je gewone opleiding)
Het gevolg van deze manier van werken is dat

Die in a) genoemde voorwerpen op den duur door de mand heen zullen sijpelen (immers namen zullen gaan opvallen, positief of negatief...)

zoals ik eerder zei zit ik hier niet om reclame te maken of bedrijven zwart te maken. Tevens zit ik hier ook niet om bedrijven te verdedigen of aan te vallen.

Ik zal daarom ook niet meer ingaan op jouw meldingen zolang deze puur betrekking hebben op slechte werkwijzen van bedrijven en positieve discrimanatie van andere bedrijven.. Ik vind dat mensen hier zelf de discussies kunnen meelezen en hun conclusies kunnen trekken uit het verloop van het soort vragen en de veroorzakers...

Dit is ook de grootste reden dat ik niet reageer op vragen als wie is de beste... Wie is de goedkoopste (soms alleen om te zorgen dat mensen goede vergelijkingen maken)... Hebben mensen ervaringen met...

Wat betreft die ervaring... Als ik daarop zou reageren, zou dat dan betrouwbaar zijn? De prijs, tja dat ligt eraan wat iemand wil van een bedrijf... En de beste? Dat moeten mensen zelf bepalen, je kunt daarbij het verloop van een forum bijvoorbeeld bekijken om te zien welke ontwikkelingen plaatsvinden...

Nogmaals... Vragen van jou zijde wil ik best beantwoorden, maar verder ga ik niet meer op vragen als hierboven in omdat wat je vraagt niet overeenkomt met wat ik hier doe/wil doen...
Verder even goede vrienden,

medewerkster...

Elvira P.
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2005 17:05

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Elvira P. »

Beste Medewerker,

Het is fijn om te horen, dat NUON nu een nieuwe klachtenprocedure volgt. Het is alleen zo jammer, dat ze dan niet automatisch klachten van eerdere datum daarin meenemen....

Wij hebben al problemen met de NUON sinds enige jaren (geen typfout!) om vermeende betalingsachterstanden. Gezien de hoogte van het bedrag (het is inmiddels opgelopen tot ruim € 1600,00 inclusief kosten van I.J., deurwaarderskantoor GGN, deurwaarderskantoor Swier etc.) moet er toch sprake zijn van het niet betalen van meerdere termijnen, want ons termijnbedrag is in 2005 vastgesteld op € 140,00 per maand.

Vragen aan NUON wanneer deze achterstand zou zijn ontstaan leverde alleen nieuwe aanmaningen en sommaties op.
Na heel veel heen en weer geschrijf wist men bij NUON alleen te vertellen, dat men dat niet kon zien, want betalingen werden afgeboekt op de achterstand, Het is misschien simpel gedacht, maar dan kunnen ze toch zien wanneer ze daarmee begonnen zijn????
Ook op de jaarafrekeningen missen steeds gedane betalingen.
Uiteraard hebben wij onze hele administratie nagekeken, betaalbewijzen opgestuurd en er is keurig betaald. Zelfs teveel in de hoop, dat we dan van het gezeur af zouden zijn....maar nee hoor.
Er is in de afgelopen jaren regelmatig gedreigd met afsluiten e.d., maar vreemd genoeg is dat tot op heden niet gebeurd. Na de laatste correspondentie onzerzijds van een jaar geleden werd het stil. Een jaar lang geen herinneringen van NUON en dreigbrieven van deurwaarders c.s..

Gisteren kregen wij ineens een dagvaarding, want NUON heeft een procedure bij de Rechtbank aanhangig gemaakt. We mogen in januari ons verhaal doen. Nuon vordert onder meer toegang tot het huis omdat wij ze niet zouden hebben toegelaten (ze zijn niet geweest!!), weghalen van de meter, beëindigen van de overeenkomst en achterstallige termijnen! Ook vorderen ze correcte betaling tot op de dag van afsluiten (datum door de rechter te bepalen).
Ik neem aan, dat de rechter wel kan lezen en rekenen.........

Werkt misschien goed, die nieuwe procedure, maar duidelijk niet voor klachten van voor juni 2005.
Laatst gewijzigd door Elvira P. op 30 dec 2005 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Banzai »

Hallo medewerker en Elvira P.

Wederom bedankt voor je geduldige uitleg.
De bedoelingen zijn er kennelijk wel, maar Jan Publiek merkt er soms nog maar weinig van.
Maar ja, Keulen en Aken zijn niet op 1 dag gebouwd.

Wat zijn de veranderingen/vorderingen een eind terug in de systeem?
Zonder een slecht functionerende administratie immers ook geen of weinig klachten op te lossen!

Aan Elvira:
Misschien is je gang naar de rechter wel het beste wat je kan overkomen in dit geschil met Nuon.
Over het algemeen zijn rechters intelligente mensen.
Zorg dat je je verhaal/verdediging/bewijzen vooraf goed op een rijtje hebt.
Lees ook 'de aanklacht' en de motivatie van de tegenpartij zeer zorgvuldig!
Verdedig je zoveel mogelijk, bijna letter voor letter, hoofdzakelijk tegen de 'aanklacht'.
Alles links en rechts daarvan is maar ballast, schept verwarring, onduidelijkheden en afleiding van het hoofddoel van de zaak.

In jouw geval is denk ik het belangrijkste een compleet overzicht van alle betalingen (met bewijzen en datums), evt. meterstanden en (af)rekeningen te kunnen overleggen.
Als je die ordentelijk en overzichtelijk over die bewuste periode kunt overleggen heb je waarschijnlijk al een prima verweer en weinig aan de hand.
Probeer liefst vooraf ook de gegevens (overzicht van de geboekte bedragen en datums) van de tegenpartij te bemachtigen, of vraag er desnoods en zeer absoluut op de zitting om!
Geef daarop duidelijk aan waar bij de tegenpartij de manco's zitten.
Twijfel niet aan jezelf, als je gelijk hebt is het gelijk ook te krijgen als je trouw aan je verplichtingen voldaan hebt.
Alleen jammer dat je noodgedwongen vaak het werk van een ander moet doen, zonder een salaris te ontvangen.
Hint: misschien is in deze zaak er ook ruimte voor een tegeneis. (Info bij je advocaat of rechtswinkel.)

http://www.xs4all.nl/~advocare/folder37.htm#4.

Veel succes.

Met vriendelijke groet,
Banzai
[email protected]

medewerker
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27

Re: Nuon

Ongelezen bericht door medewerker »

Elvira,

De incassoprocedure gaat automatisch, het is dus niet zo dat een brief van uw kant een actie van de afdeling incasso tot gevolg heeft..

Als een vordering bij een deurwaarder ligt kan er inderdaad onduidelijkheid zijn over de herkomst bij de klantenservice (vorderingen kunnen samengevoegd worden e.d.). Om deze reden worden de vragen ook niet meer door de klantenservice in behandeling genomen en moet u zich tot de deurwaarder richten. Zij hebben speciale contactpersonen die alles kunnen nakijken. Ook de hoogte van de vordering kan niet meer door de klantenservice worden vastgesteld.

Ik wil wel voor u kijken of ik iets meer duidelijkheid kan geven. Maar kan niet garanderen dat ik u ook werkelijk van dienst kan zijn in deze... Als u hieronder uw laatste betaling vermeldt met de datum van die betaling kan ik uw klantgegevens achterhalen en eventueel contact met u opnemen. (bijv. 115,30 op 12.12.05)

mvg

medewerkster.

medewerker
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27

Re: Nuon

Ongelezen bericht door medewerker »

banzai,

klachten ontstaan niet alleen door een fout in de administratie, vaak heeft het zelfs een andere oorzaak... Hoe meer ervaring je hebt des te beter ben je in staat onduidelijkheden weg te nemen. Vanzelfsprekend is het wel een taak voor diegene met de ervaring om te zorgen dat zaken die plotseling meer spelen, te signaleren en door te geven. zodat men daarop in kan spelen en eventueel actie kan ondernemen om ervoor te zorgen dat iedereen op de hoogte is van wat er speelt en wat je hierop moet antwoorden/ hieraan kan doen...

"Jan Publiek merkt er soms weinig van" Keulen en Aken zijn inderdaad niet op een dag gebouwd... Over het algemeen valt het bouwproces ook niet eens op... Pas als een gebouw al een tijdje staat, hoor je mensen om je heen pas vragen "He sinds wanneer staat dat gebouw er". Maar zodra zo'n gebouw juist in stort weet iedereen het gelijk... Met andere woorden slecht nieuws gaat altijd veel sneller dan goed nieuws... Zoals ik eerder meldde, lees vanaf het heden terug naar het verleden om veranderingen te kunnen zien.

mvg,

Kimberly
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2005 10:30

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Kimberly »

Hoi, ik heb een probleem. Ik heb mijn afrekening gekregen en ik vind het nog al aan de de hoge kant. Ik woon alleen op 30 vierkante meter, ik betaal 45 euro per maand, en nu moet ik 330 euro bij betalen.
Ik heb het bij mijn buren gevraagt wat zij betalen en bijna allemaal krijgen ze geld terug of moeten een klein beetje bij betalen. Ik heb nuon al gebeld maar ik kom niet echt verder met hun. Ik denk zelf dat mijn meter kapot is wie kan mij advies geven hierover.

Groetjes Kim

Elvira P.
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2005 17:05

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Elvira P. »

Beste Medewerker,

Kennelijk hebt u in één keer de vinger op de zere plek gelegd met de mededeling: "het is dus niet zo dat een brief van uw kant een actie van de afdeling incasso tot gevolg heeft".
Direct na het ontvangen van de eerste onterechte herinnering meldde ik bij NUON (op het adres, dat op de begeleidende brief stond), dat er geen achterstand was. Tevens heb ik het betaalbewijs bijgesloten. Dit was het begin van een hoop ellende en ergernissen. Ik begrijp nu dus waarom dit jaren lang door kan gaan. Schrijven helpt niet, want de afdeling incasso doet er kennelijk niets mee of kan niets met tegenargumenten.
De vermeende vordering is pas na een zeer lange tijd en vele brieven van mijn kant (telkens voorzien van alle betaalbewijzen) uit handen gegeven. De eerste ingeschakelde deurwaarder liet gewoon niets van zich horen, behalve dan het sturen van dreigbrieven, waarop ik telkens heb gereageerd.
Het tweede ingeschakelde deurwaarderskantoor had alle begrip voor de situatie, had alle betaalbewijzen doorgenomen en begreep ook niets meer van de vermeende vordering. De deurwaarder meldde op een bepaald moment, dat de zaak terug was gegeven aan NUON en, dat ik mij weer tot NUON moest richten. Het hielp allemaal niets.

De derde deurwaarder, die mij dus de dagvaarding uitreikte, zei tegen mij, dat zij dit regelmatig tegenkwam en dat ik alles op papier moest zetten voor de kantonrechter. Ik heb nu al medelijden met deze rechter. Die heeft flink wat te lezen met de feestdagen.....
Mijn dossier bestaat inmiddels uit drie ordners vol correspondentie en betaalbewijzen.

Het is toch van de zotte, dat je als klant zo behandeld wordt? Ik begrijp best, dat er flink wat mensen wel een betalingsachterstand hebben en onder de vordering proberen uit te komen door te roepen, dat ze hebben betaald. Maar als je toch steeds weer alle betaalbewijzen opstuurt, dan moet er toch iemand wakker worden en zich afvragen wat er gaande is? Je kunt toch niet brullen, dat je van iemand geld tegoed hebt om vervolgens niet te kunnen aantonen waarom en waarvan en dan toch betaling afdwingen?
Zo zit overigens het recht ook niet in elkaar....

Mijn laatste betaling dateert van 1 december jl. en betrof de termijnbetaling ad € 140,34. Ik hoop dat u iets meer duidelijkheid kunt verschaffen in deze en waardeer uw pogingen zeer. Hartelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Elvira P.

Elvira P.
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2005 17:05

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Elvira P. »

Beste Banzai,

Dank je wel voor jouw adviezen.
Ik zal alles zeer nauwkeurig op schrift zetten, voorzien van alle bewijzen.
Ik hoop echt, dat er een einde komt aan deze situatie, want het gaat je niet in de koude kleren zitten. Gelukkig kon en kan ik de strijd nog aangaan. Hoeveel mensen kunnen dat niet meer opbrengen met alle gevolgen van dien?
Ik heb de mogelijkheden al bekeken voor een tegenvordering en in ieder geval kunnen we onterechte verrekende teruggaven proberen terug te vorderen. Ik zal dit ook zeker overwegen.

Met vriendelijke groet,

Elvira

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Banzai »

Hallo Elvira,

Ik heb sterk de indruk dat het je wel gaat lukken. :D
Laat je nog eens lezen hoe het je is vergaan?

Misschien dat medewerker je persoonlijk benadert (kan/mag ook niet anders vanwege het openbaar karakter van dit forum) en zodoende blijven de eventuele oplossingen hier meestal buiten beeld.
Uit belangstelling voor mijn medemens en dit soort zaken, wil ik ook altijd graag de afloop leren kennen.
Vergeef me de nieuwsgierigheid.

Succes met de strijd.
Met vriendelijke groet,
Banzai
[email protected]

medewerker
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 aug 2005 23:27

Re: Nuon

Ongelezen bericht door medewerker »

Elvira,

even 1 controlevraag...

xxxxx niet meer van toepassing... (gewijzigd)


mvg


medewerkster

P.S. Ik bedoelde met [[het is dus niet zo dat een brief van uw kant een actie van de afdeling incasso tot gevolg heeft". ]] natuurlijk, dat het sturen van een betaalbewijs niet leidt tot een bezoek van een incasseerder/afsluiting/nieuwe aanmaning. Dat is natuurlijk iets anders als een antwoord op het betaalbewijs...

Elvira P.
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2005 17:05

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Elvira P. »

Dag Banzai,

We zullen zien hoe het gaat aflopen.
Ik heb gelukkig mijn hele administratie compleet vanaf de dag van aansluiten in 1990. Dat scheelt natuurlijk ook. Het is alleen een enorme papiermassa.

Ik zal het laten weten hoe alles is afgelopen.
Dat je dat graag wilt weten is geen kwestie van nieuwsgierigheid....dat heet volgens mij interesse of medeleven......

Met vriendelijke groet,

Elvira

Banzai
Berichten: 297
Lid geworden op: 13 dec 2005 02:07

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Banzai »

Nou, ook een stukje eigenbelang.
Ik dacht namelijk bijna dat de Nuon speciaal onze familieleden en kennissenkring regelmatig (onnodig) het leven zuur maakte.
:D

Nogmaals succes.
Banzai
[email protected]

Gesloten