LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO ???? Nooit meer

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
A Bressers
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2006 18:21

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door A Bressers »

Ook ons hebben ze in de maling genomen, met leuke beloftes.
1 jaar gratis stroom dit verrekend zal worden in de maandelijkse afschrijvingen en ook zouden ze voordelige energie leveren. Maar al na de eerste maand bleek dat we alleen voor gas al net zoveel kwijt zijn als voorheen bij Essent voor gas en stroom. Vandaar een directe annulering, en gelijk weer terug naar onze vorige leverancier Essent.
Nu zeggenze bij OXXIO dat we hierover een boeten zouden krijgen van €250,00 ongeveer.
Omdat we dat contract hebben getekent. Maar we hebben getekent op de voorwaarde dat OXXIO goedkoper zal zijn dit ook in 1 van de brieven van OXXIO is vermeld. En niet het contract hebben getekent waaruit blijkt dat we duurder uit zijn.
Dus lijkt ons dat we dit niet hoeven te betalen.
Als iemand dit verhaal herkent wil die me dan even berichten hoe we dit verders het beste kunnen oplossen..
Met vriendelijke groet. A Bressers[/b]

alwayshere
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2006 22:19

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door alwayshere »

loveoxxio


Geplaatst op 09 Jan 2006 21:14 door iloveoxxio
ik vind dat mensen zich zelf aan melden bij een leverancier. Had je je maar niet moeten aanmelden en alsof alles zo goed gaat bij andere leveranciers. doe effe normaal. Oxxio hanteert nog steeds de goedkoopste tarieven en ja er gaat wel es wat fout maar dat is overal waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Ja misschien heeft oxxio een achterstand met de jaarafrekeningen, oxxio is een nieuw bedrijf en ik weet zeker dat het de grootste leverancier wordt van nederland.

ik hou van oxxio nooit problemen mee gehad.

groetjes,

moi

Zo ook ik - nooit problemen gehad met die zwendelaar,
áárdige man. Mijn bejaarde buren zijn bijkans failliet
door zijn toedoen en er letterlijk ziek van, maar dat is
mijn zaak niet - toch?
Pinochet, ook zo'n áárdige man (sprak hem nog, een
paar jaar geleden). Best wel veel dooien, en heel veel
verdriet, maar ach, mijn zaak niet, toch?
Al staat een forum Vol met slechte getuigenissen, als
IK het maar goed heb, toch? Waar rook is zal wel vuur
zijn, he 'loveoxxio'?
(LOL)

Ben benieuwd of 'loveoxxio' nog steeds tevreden is
temidden van dit ene slagveld - in dit hoog op de
corruptielijst staande platland/bananenrijkje.

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door elwintje »

ik heb een vraag, misschien vinden jullie het een dommem vraag
als iedereen, maar dan ook iedereen wegloopt bin oxxio, en naar een andere leverancier gaan, zoals nuon en essent, kan oxxio dan failliet gaan, of bestaat dat niet?
mvg

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door Dr.O »

Ja want dan neemt Oxxio Essent over en hebben ze weer veel klanten :lol:

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door elwintje »

andersom bedoel je?

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door flappie »

Oxxio is eigendom van Centrica.

Centrica is een engels bedrijf die o.a. britisch gas en andere labels heeft en zich richt op de conumenten en zakelijke markt.

kerkhof
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:52

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door kerkhof »

Vanmiddag gebeld door Oxxio of ik elk jaar 200 euro wou besparen op mijn energierekening.
Graag, stuurt u mij maar alles schriftelijk, zodat ik alles thuis rustig kan doornemen.
Nou, dat kan niet, ik neem even wat dingen met u door en dan krijgt u het contract thuisgestuurd en bent u direct afnemer bij Oxxio.
U kunt het drie maanden proberen en als u het niet bevalt gaat u terug(naar Essent)
Dit moet u dan wel allemaal zelf regelen, ja lekker.
Ik ben een keer eerder zo benaderd, door Het Net,dit betrof internet en bellen, nou dank je wel, dat was en is me nog steeds een ellende.
Waarom dat geheimzinnig gedoe, kom dan direct met duidelijkheid, maar nadat ik alle reacties heb gelezen, zeg ik "DAG OXXIO).

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door Henri42 »

Met alle respect Kerkhof,
Oxxio heeft wel degelijk formulieren en voorwaarden voor die actie ter beschikking, jammer dat jij die niet krijgt, ik zou de naam van de bellende persoon noteren en doorgevben aan zijn - haar Oxxio manager.

kerkhof
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:52

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door kerkhof »

Hallo Henri42,
Bedankt voor de reactie, maar heb jij goede ervaringen met Oxxio?
Ik lees toch allemaal allen maar negatievetieve dingen en na dat telefoontje heb ik er niet veel vertrouwen in ook omdat werd gezegd dat pas over ongeveer 1,5 week er iets van de actie op intenet zou komen te staan.
Ben benieuwd naar positieve reacties.

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door elwintje »

meneer kerkhof ik denk dat u al lid bent
groetjes

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door Henri42 »

Inderdaad < Kerhof zit dit item te stangen, eerst schrijft hij dat er over een actie niets voorradig is bij Oxxio en nu komt hij met een internet verhaal aanzetten :?

kerkhof
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:52

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door kerkhof »

wat is dit voor onzin, ik ben al lid?
waarom vraag ik dan positieve reacties.
ik zit dit onderwerp te stangen?
wat bedoelt u met stangen, het lijkt mij serieus genoeg, maar dit lijkt mij geen chatonderwep, graag serieus reageren aub.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door Henri42 »

het lijkt mij serieus genoeg, maar dit lijkt mij geen chatonderwep, graag serieus reageren aub. Waarop en waarover ???, reageer dan zelf inhoudelijksvp :?

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door elwintje »

meneer kerkhof jij bent nu lid, en dan ga jij ons vragen over positieve reacties, had het gevraagd voor dat u lid werd
mvg
ik zeg eigenschuld dikke bult
neem nuon

zwartje40
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2006 17:18

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door zwartje40 »

wij zijn ook de dupe geweest van oxxio wij kregen ook dikke rekening
of wij die wel eventjes binnen zoveel dagen wilden betalen anders werden we afgesloten. :evil: :evil: :evil:
dus met oxxio gebeld . alles uitgelegd maar niet voor reden vatbaar
vroeg om de tel nummer van de hoofdtkantoor nee men/ mevr dat kan niet
en tot nu aan toe hebben we nog niets weer gehoord van oxxio wel de rekening betaalt maar geen bewijs van dat het betaald is
weer gebeld .maar dat deden ze niet stelletjes kl zakken zijn het daar .
dus mensen kijk uit voor dat u naar oxxio overstap met hun verkooppraatjes.doe het niet en net als die anderen moesten we ooknog eens lang wachten op ons jaarafschrift hebben wij een jaar opgewacht .wij hebben daar toen overgebeld maar wilden erons niks overzeggen :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :x :x

wilhma
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2006 22:31

Re: OXXIO ???? Nooit meer

Ongelezen bericht door wilhma »

Ook ik ben slachtoffer geworden van Oxxio.
Klant geworden mei 2005. Van de meterstand van oktober 2005 nog steeds geen eindafrekening ontvangen, terwijl ik recht heb op enkele honderden euro's ivm te hoge voorschotbedragen.
Vorige week is zelfs alweer de meterstand opgenomen, terwijl ik dus nog wacht op de eindafrekening van vorig jaar. Er zijn veel mailtjes en telefoontjes en brieven aan gewijd. (ook 1x aangetekende brief).
Alles zonder succes.

Gesloten