LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
BeTrue
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2006 22:29

OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door BeTrue »

Beste mensen,

Aangezien ik zwaar gefrustreerd ben over mijn werk bij Oxxio Nederland B.V. zie ik mij genoodzaakt hier te posten. Niet alleen vind ik dat de consument RECHT heeft op bepaalde informatie, ik vind ook dat er wat duidelijkheid geschept mag worden over de manier waarop ik en velen met mij op dagelijkse basis hun werk moeten doen.

Allereerst wil ik voorop stellen dat dit geen aaneenschakeling word van geklaag en gezeur want daar bent U niet gebaat bij. Echter is het wel zo dat ik een aantal zaken wil noemen die mij belangrijk genoeg lijken om hier te vermelden.

Sinds november 2005 ben ik werkzaam bij Oxxio, een lange tijd op de ServiceDesk en recent op de afdeling Collections. Zoals eerder gezegd zal ik een aantal zaken opnoemen die vooral op dit forum naar voren zijn gekomen en daar het een en ander bij vermelden:

Durion/Evolta/Energiebedrijf.com: Deze drie bedrijven zijn samen het huidige Oxxio geworden. De problematiek met de administratie is vooral bij Evolta gigantisch geweest en is nog steeds aanwezig. Het is een misvatting te denken dat met het wijzigen van de naam de bestaande problemen zijn verdwenen. Tot op heden zijn er nog klanten die geen afrekeniningen hebben ontvangen van 2003/2004! Als medewerker loop ik tegen een ondoordringbare muur op van van ontbrekende gegevens, van meterstanden tot verbruik, en NIEMAND kan mij de verklaring geven wat ik een klant die hierom vraagt kan vertellen!

Samenwerking met netbeheerder: Consumenten leven in de veronderstelling dat energieleveranciers wel weten wat ze gebruiken omdat de standen toch opgemeten worden. Voor de leveranciers die zelf netbeheerder zijn is dit geen enkel probleem, zij zijn degene die standen opnemen en kunnen deze intern in no time doorzetten naar de retail of leveringsafdeling. Onafhankelijke leveranciers zijn AFHANKELIJK van netbeheerders voor hun gegevens. Al zou U zelf de standen doorgeven aan bijv Oxxio dan nog mogen deze niet gebruikt worden voor Uw jaarafrekening omdat het wettelijk vastgesteld is dat de standen van de netbeheerder heilig is! Dus als Essent doorgeeft dat Uw stand vandaag 100 miljoen is dan moet Oxxio daar een jaarafrekening op maken. Pas als U als consument aan de bel trekt dan mogen wij bij de gratie gods een correctie aanvraag indienen bij Essent en moet U als consument Uw gelijk halen. Dit geld ook voor een hoog jaarlijks verbruik, hoge maandelijkse voorschotten etc. Ik mag als medewerker klantenSERVICE problemen die hiermee ontstaan NIET oplossen omdat ik niet bevoegd ben een cijfertje op de standen te corrigeren. En op dagelijkse basis moet ik mensen dus aan het lijntje houden.

Aanmelden/Contract: Hierover kan ik kort zijn: wilt U niet meer geleverd krijgen en per direct opzeggen, aangetekende brief versturen! Dit is een van de punten die mij tegenstaat omdat ook hierin alleen 1 afdeling mag beslissen.

Groene stroom: Het is een misvatting dat er groene stroomkabels en grijze stroomkabels door het land lopen. Het gaat om hoe de stroom die U ontvangt samengesteld is, dwz hoe deze opgewekt is. Hierover geeft de overheid GEEN subsidie meer, bij geen enkele leverancier dus laat U wat dat betreft niks wijsmaken, noch door Oxxio, noch door Greenchoice of welke leverancier dan ook.

Uiteraard zult U begrijpen dat ik niet meer met plezier naar mijn werk ga. Ik ben NIET op de wereld gezet om te liegen en te bedriegen voor mijn brood. Om in mijn levensonderhoud te voorzien ben ik er nog werkzaam maar er zijn reeds 3 sollicitaties de deur uit.

Als ik U een advies mag geven:
*Vergelijk prijs/kwaliteit/service altijd via onafhankelijke instanties en sites. Zo krijgt U een duidelijk beeld en kunt U zelf kiezen waar U voor wilt betalen.
*Lees Algemene Voorwaarden !
*Oxxio heeft veel verbeterd in de laatste jaren en zal nog beter worden, ze zullen wel moeten. Die tijd is echter nog niet aangebroken. Oud en vertrouwd en iets duurder blijkt in de praktijk vaak beter dan overstappen.
*HOU REKENING MET STIJGING VAN DE ENERGIEPRIJZEN! Mede dankzij de overheid en vele heffingen, vooral op gas zullen we met z'n allen meer gaan betalen in de toekomst. Dus voordat U gaat zeuren over Uw huidige leverancier en dat deze "beloofd heeft goedkoper te zijn" zoek informatie op!

Ik hoop dat ik hiermee een nuttig bijdrage heb geleverd.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Ik hoop dat ik hiermee een nuttig bijdrage heb geleverd
Niet echt.......
Verhaal is anoniem en niet te checken op echtheid afgezien van zaken die bij de buitenwereld ook al bekend zijn.
Verder wens ik een volgende werkgever van je veel sterkte met zo'n loyale medewerker (als het verhaal wel op waarheid berust).

BeTrue
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2006 22:29

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door BeTrue »

Wat de anonimiteit betreft: ik weet dat veel bedrijven, waaronder energieleveranciers regelmatig op sites als deze zitten om te "peilen" hoe het met de klant(on)tevredenheid staat. Ik heb geen behoefte aan represailles van zowel mijn werkgever als van boze consumenten die ik niet heb MOGEN helpen met bepaalde dingen. Dat U mij kwalijk neemt dat ik anoniem wil blijven op een medium als internet vind ik ronduit dom in deze tijden waarin persoonsgegevens zo kostbaar zijn.

Bovendien heb ik aangegeven dat ik HOOP dat het van nut is voor sommige mensen. Misschien helpt het om te weten dat klanten niet de enige zijn die zich op z'n zachtst gezegd storen aan de werkwijze van sommige bedrijven.

En maakt U zich over mijn loyaliteit geen zorgen. Ik zal net zo vol goede moed en vooral vertrouwen aan mijn nieuwe baan beginnen zoals ik bij Oxxio begonnen ben en zolang men daar op normale , SERVICEgerichte manier met mensen omgaan zal ik achter ze staan. Anders niet.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Dat U mij kwalijk neemt dat ik anoniem wil blijven op een medium als internet vind ik ronduit dom in deze tijden waarin persoonsgegevens zo kostbaar zijn.
Ik neem u niet kwalijk dat u anoniem wilt blijven maar wel dat u (zogenaamd?) uit de school klapt over uw werkgever.
U berokkend daardoor schade aan al uw andere collega's die in tegenstelling tot u misschien nog wel wegen zien om op een positieve wijze bij te dragen aan het betreffende bedrijf.
Daarnaast word u (waarschijnlijk) nog steeds betaald door Oxxio en bent u daardoor loyaliteit verschuldig aan dat bedrijf.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door edmoor »

@BeTrue:
Blij ben ik nog steeds al deze administratieve problemen voorzien te hebben en daardoor nooit in het verhaal van welk "doorschuif" burootje dan ook ben getrapt.
En ik heb er best een paar aan de telefoon gehad die me hun luchtkastelen wilden verkopen.
Zelfs op mijn mobiele nummer.

Ik denk dat je oprecht bent en geef je groot gelijk anoniem te willen blijven, al kan ik me ook vinden in Ali Bensalah z'n gedachten.
Maar ik ga er van uit dat je deze openbaring, al is het dan anoniem, niet ondoordacht hebt gedaan.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Ali Bensalah,
Bedankt voor je bijdrage, maar eh..., wie, wat ben jij?:
"Zaken die bij de buitenwereld ook allang bekend zijn..."
Waarom deze agressie tegen iemand die kennelijk mensen wil beschermen en ze op de hoogte wil brengen van de mogelijke uitbuiting door de geprivatiseerde bedrijven en die enkel nog maar Euro (Dollar)-tekens in hun ogen hebben...winst, winst, winst.., ten koste van... na vul maar in...! Van mij mag je "Ja en amen knikken" hoor maar de prijs betaal jezelf!
Be True, bedankt, al weet ikzelf ook momenteel niet hoe de door jou genoemde zaken "gekeerd" kunnen worden.
Groetjes zonnetje.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Maar wat is de waarde van zo'n bericht?
Degene dit dit schrijft doet zich heel nobel voor ofdat hij de mensheid wil beschermen tegen het boze Oxxio maar voor hetzelfde geld heeft hij onenigheid met z'n werkgever over veel kleinere dingen en reageert zich op deze manier af.
Naast dat dit over het algemeen verboden is doordat je vaak in een arbeidscontract tekent voor geheimhouding zet het geen zoden aan de dijk. Zoals je zelf al zegt:
Be True, bedankt, al weet ikzelf ook momenteel niet hoe de door jou genoemde zaken "gekeerd" kunnen worden
Vandaar ook dat er door de overheid een dienst toezicht electriciteitssector (www.dte.nl) in het leven is geroepen die moet zorgen dat de sector zich aan de regels houd.
Als je nou perse wilt "klokkenluiden" ga dan naar zo'n dienst toe en gooi je zieleroerselen niet in het eerste de beste consumentenforum waarmee je alleen imago schade aan je bedrijf veroorzaakt en je collega's dus indirect een oor aannaait.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Laurent »

Oxxio ken ik niet, uit een financiele vergelijking komen ze als voordeeligste eruit, en TOEN ???? :idea:

BeTrue
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2006 22:29

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door BeTrue »

Als reactie op een aantal zaken:
Ik heb niet gepost uit een misplaatst "nobel" streven om de mensheid te verbeteren, ik ben er zelfs van overtuigd dat dat op deze manier niet mogelijk is. Er zijn geen geschillen tussen mij en mij werkgever waardoor ik maar besloten heb het bedrijf in een kwaad daglicht wil stellen. Ik geloof zelf dat dat niet eens kan, gezien de vele berichten over Oxxio op dit forum.

Echter is het wel zo dat de ergernis bij mij tot onacceptable hoogten is gestegen. Zoals enkele van U al opmerkten, er zijn instanties om zaken aan de kaak te stellen. Ik heb bij schrijnende gevallen, waarin fouten door Oxxio overduidelijk waren mensen ook gewezen op de bijv de DTE en de mogelijkheden klachten en meldingen te maken bij de SGC, consumentenbond en noem maar op. Waarop ik als reactie van mij supervisor krijg: "Daar zit jij hier niet voor, je moet mensen niet wijzer maken dan ze zijn".

Praktijkvoorbeeld: ik sprak met een oudere dame die een jaarafrekening kreeg en ruim 3000 euro bij moest betalen. De dame in kwestie belde voor een betalingsregeling, niet eens om de jaarafrekening te betwisten. Ik heb mij gebogen over haar gegevens en ja hoor, een beginstand van 12? Ik heb haar gevraagd of ik op een later tijdstip contact me haar op kon nemen omdat ik dit wou uitzoeken. Na veel vijven en zessen WEER bij mijn supervisor beland die mij mededeelde : "Luister eens, dat moet betaald worden. We kijken wel bij de netbeheerder of die stand wel klopt" Ik moest het maar doorsturen naar de desbetreffende afdeling die dat uit ging zoeken (doorlooptijd voor de kwestie 4 tot 6 weken!) Bellen naar de netbeheerder mocht ik niet, mailen ook niet, welk contact ook was NIET de procedure. Terwijl een kind op z'n vingers na kan tellen dat een beginstand van 12 op z'n zachtst gezegd bijzonder is. Inmiddels zijn we 2 maanden verder, heeft mevrouw de helft reeds betaald dmv een betalingsregeling en er is nog niks met de kwestie gedaan.

U heeft gelijk als U zegt dat er regels zijn die gevolgd moeten worden en deze volg ik ook tot een bepaalde hoogte. Jammergenoeg zijn het juist de mensen die de regels en protocool volgen juist de mensen waar de consument niks bij gedaan krijgt. Bovengenoemde kwestie is geen uitzondering maar een regel, op dagelijkse basis gebeuren deze zaken. Het credo is niet meer "klant is koning" maar "klant liegt tot tegendeel is bewezen door die en die afdeling".

Ik ben niet de enige die er zo over denkt, met mij zijn vele collega's waarvan velen ook niet meer werkzaam daar zijn. Ik hoop hun voorbeeld te kunnen volgen binnen een week of 2. En wat het klokkenluiden betreft, er ligt een officiëlle klacht van MIJ bij het DTE, MET naam en toenaam met het verzoek contact met mij op te nemen.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Naam en toenaam had je hier ook wel kunnen vermelden; als ze bij Oxxio nu nog niet in de gaten hebben wie je bent na alle details die je gegeven hebt zijn ze steke blind.

Sux6 met solliciteren na je "op staande voetje"!

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Wubo »

Be True

Wel knap van je dat je dit zo durft..
Ben zelf klant van Oxxio, en vindt het vreselijk zulke slechte dingen te horen, als het bij mij wel goed gaat.
Maar ja, misschien geluk bij ongeluk, als ik jou zo mag begrijpen.
Zo hoor je over meer bedrijven wel eens wat, waarvan ik denk.. hoe kan dat nou, hoor altijd goede dingen.

Jammer dat personeel dan vervolgens uit de school klapt, zo kunt je maar weer zien wie er betrouwbaar is en wie niet.
En dan praat ik niet alleen over de bedrijven maar ook over het personeel, ook al is het goed bedoeld.

Dus handige tip voor je toekomst.

de Vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2006 22:11

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door de Vries »

Be true.
Hoe kan het dan dat die onafhankelijke toezichthouder DTEE al in maart op haar website meldde dat bij Oxxio de problemen met achterstallige rekeningen opgelost waren? Terwijl jij nu beweer dat rekeningen uit 2003-2004 nog niet verzonden zijn?!

timefa
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:21

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door timefa »

Beste BeTrue

Naar mijn mening speelt u met vuur ofwel hangt u uw beroep aan een zijden draadje. Oxxio heeft aanvankelijk kenbaar gemaakt dat ze vragen of klachten op dit forum naar waarheid zou beantwoorden. De eerste werkdag nadien werd het bericht herroepen omdat de staf zich hiermee niet kon vinden. Maar goed, uw probleem.

Allereerst wil ik duidelijkheid scheppen om bepaalde misvattingen te voorkomen. Nederland kent een groot aantal energieleveranciers.
Bij de meesten is het administratieve aspect een debakel omdat ze geen mogelijkheid hebben voor massaverwerking en opslag.
Wanneer we er van uit zouden gaan dat de klachten of ongerief zoals hier in dit forum veel omschreven het standaard beeld van de leverancier is kan ik u mededelen dat dit niet het geval is.
In dit formum schrijven welliswaar niet alle klagers maar wel veel.
Het is echter ten onrechte om de klachten als indicatie te gebruiken voor de kwaliteiten der energieleveranciers. Tevreden klanten komen hier namelijk niet vertellen welke de positieve ervaringen zijn. Zou dat gebeuren dan zouden de klachten verzuipen in de vele goede ervaringen en slechts een gering percentage van de duizenden klanten die doorgaans redelijk tevreden zijn.
De meest voor komende klachten hebben betrekking op mensen welke resent zijn verhuisd of zelfstandig zijn gaan wonen. De netbeheerder heeft van deze klant geen juiste verbruiksgegevens en schat derhalve op zeker, dus hoog in. Dat de leveranciers hierop hun jaarafrekening baseren is natuurlijk niet de bedoeling. De leverancier moet de meterstanden voordien opvragen of laten opnemen bij de klant.
De start en eindwaarden zijn dan bekend en de klant kan een bij benadering zuivere afrekening verwachten. Daarvoor zijn de energieleveranciers in het leven geroepen. Een energieleverancier mag 10% van het martaandeel in beheer houden. Dit betreffen: 400.000 huishoudens per leverancier.
Veel energieleveranciers maken gebruik van z.g.n. externe call-centers waarin meerdere diensten en producten vertegenwoordigd zijn.
De mensen daar houden zich stipt aan het draaiboek en zijn niet terzakekundig waar het gaat om de juiste afhandeling van uw probleem.
Kortom, een volstrekt andere werkelijkheid dan dat van het beeld wat men aanvankelijk schetste ten tijde het opzetten van het plan om afzonderlijke energieleveranciers te realiseren. Het resulaat van deze ongewenste ontwikkelingen is dat klanten, niet alleen inzake energieleveranciers, onvrede uiten over hun bejegening en afhandeling.
Een energieleverancier wordt naast het commerciële aspect ook een stukje sociale verantwoordelijkheid geschonken. Dit laatste wordt niet naar behoren uitgevoerd. Wanneer een energieleverancier waarden aangeleverd krijgt van de netbeheerder welke op basis van schatting berusten dan mag deze die gegevens als leverancier niet gebruiken maar wordt geacht zelf de meterestanden op te nemen en die gegevens aan de netbeheerder door te geven.

Banzai3
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2006 15:43

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Banzai3 »

@Timefa:

Wat ben jij toch een nietszeggend en vaag figuur.
Maar ik heb een raadseltje voor je:
Waarom komt er een gasaansluiting met bijhorende kosten uit de lucht gevallen en waarom geeft de netbeheerder een meterstand electriciteit door (aan een alternatieve leverancier) lager dan de vorige afrekening?

Ik zal je het antwoord maar geven: Omdat het 1 grote administratieve chaos is bij (ook de gevestigde) energiebedrijven.

Ik moest wel lachen om je verwoede poging begrip te kweken en het hele l*lverhaal er omheen, puur om maar in de belangstelling te komen.

@BeTrue:
Laat je je niet afschrikken door lieden met kennelijk heel andere belangen.
Wat dat betreft is het op dit forum een merkwaardig afspiegeling van onze maatschappij.
Er gebeuren hier soms dingen welke een normaal denkend mens op z'n zachts gezegd vreemd mag vinden.
Bedankt voor je info en succes met je strijd.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Wat dat betreft is het op dit forum een merkwaardig afspiegeling van onze maatschappij.
Er gebeuren hier soms dingen welke een normaal denkend mens op z'n zachts gezegd vreemd mag vinden
Is een prima afspiegeling van de samenleving!
Alles moet NU en op jezelf gericht.

Ik moet NU m'n frustraties kwijt - ben je gek, ga geen maanden wachten op Dte - en geef geen donder om conseqenties voor anderen (die misschien niet direct verantwoordelijk zijn!?)en om gemaakte afspraken.

En blijkbaar vinden diverse mensen dat ook acceptabel omdat het blijkbaar voor hen de norm en dus normaal is om weinig waarde te hechten aan afspraken en loyaliteit zolang het in hun voordeel werkt.
Verder lijkt het ook in de dagelijkse samenleving steeds normaler om mensen die niet jouw denkwijze volgen of je in de weg staan uit te maken voor rotte vis; en wat dat betreft spiegelt het forum ook erg fyn 8)

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door wicher »

@Banzai:

Verspil je energie niet meer aan deze figuur: Timefa is niet alleen vaag en nietszeggend, maar weet ook vaak niet waar ie over praat en is waarschijnlijk verslaafd aan aandacht (o ja, en claimt ook nog schuldhulpverlener te zijn).
Dat zal ook de reden wel zijn dat hij steeds weer opduikt met zijn commentaren in dominee-stijl, ondanks het feit dat hij enige tijd geleden beweerde zijn preekstoel (dit forum dus) verlaten te hebben.

@ Be True:

Het vergt toch wel moed en durf om te doen wat jij doet.
Alle respect daarvoor!
Ik ben er van overtuigd dat je je draai wel weer zult vinden bij een bedrijf wat nog beseft dat de klant als koning zorgt voor omzet en winst op de lange termijn.

Schuldhulpverlening
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 apr 2006 18:55

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Schuldhulpverlening »

Voor wat betreft dit onderwerp meen ik oprecht mijn bewondering voor de ex-medewerker van OXXIO te mogen uitspreken.
Over het algemeen vragen wij alleen de openstaande saldi van cliënten op.
Het komt meer en meer voor dat cliënten juist door gigantische jaarafrekeningen en onbetaalbaar hoge voorschotten tot gevolg bij ons terecht komen maar wij hebben er simpel weg onvoldoende tijd voor om ons over het al dan niet juist zijn van de rekeningen te buigen.
De werkdruk beperkt onze mogelijkheden maar ook onze bevoegdheden strekken niet zo ver.
Schuldenpreventie (timefa) doet dat wel voor zover mij bekend. Al worden bepaalde uitlatingen hier niet altijd even serieus of van uit een ander gezichtpunt bekeken. Wellicht is het goed dat te proberen.
Ik merk wel op dat de tekst inhoudelijk weinig van waarde genoemd mag worden.
Met één feit heeft hij gelijk, een oudmedewerker mag niet uit de school klappen en kan daarop vervolgd worden.
Voor het overige waardeer ik de uitlatingen van de ex-medewerker van OXXIO, ondanks alles.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Laurent »

Waarom is Oxxio zo laag in prijs ?.er wordt massaal naar Oxxio overgestapt.

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door wicher »

Vooral doen, naar Oxxio overstappen! :oops:
Als je je verstand gebruikt dan weet je dat gratis energie gewoon niet bestaat. Dus linksom of rechtsom betaal je er toch voor!
En een lagere prijs? Voor die paar euro per jaar loop je het risiko in de chaotische administratie van dit bedrijf compleet dol gedraaid te raken; uiteindelijk kost het je vrijwel zeker veel meer dan je gecalculeerd had.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

vandaag brief gekregen van oxxio voor een extra afboeking 455 euro.
'met verwijzing naar de vertraagde nota' (die ik nog niet eens ontving!)
Gefeliciteerd...dat ontving ik net dus ook. Een vette afboeking terwijl álle nota's netjes zijn betaald. Na een telefoontje naar Oxxio kreeg ik te horen dat ik bij Nuon moet zijn, en Nuon zegt dat ik bij Oxxio moet zijn :roll:
Hoe dan ook..ik laat het bedrag terugboeken, dan mag Oxxio mij eerst een volledige specificatie sturen en mij uitleggen hoe het kan dat ik in één maand net iets minder gas heb verbruikt dan in 5 maanden vorig jaar.....

Gesloten