LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geeft upc geen geld terug?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
juliaxx
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2007 10:44

Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door juliaxx »

Hallo,ik ben nieuw hier dus misschien staat dit al ergens,zo ja dan sorry.Maar ik heb een probleem met upc.Ik blijk dus ong 2 jaar lang ook voor mijn oude woonadres kabeltv te hebben betaald.Had een adreswijziging gestuurd,maar vertelde een medewerkster van upc mij;Die raken ze nog wel eens kwijt :roll: Echt belachelijk,maar goed,ik ben ook slordig geweest met mijn administratie want kwam er vorig jaar december pas achter. :oops:

Maar nu moet ik dus bijna 400 eurie terugkrijgen en er gebeurt niks!! niemand weet wat of zegt dingen door te geven en het blijft stil.Ik moest een fax sturen van mijn koopcontract als bewijs dat ik verhuist ben.Gedaan en vervolgens............niks.weer zelf gebeld,nu was er een nieuwe regel,al die kopieen moesten naar lelystad,de hele halndel opgestuurd en hoor vervolgens weer niks.Weet iemand soms het telefoonnr van upc lelystad want daar ze ook zo geheimzinnig over.

Maar mijn eigenlijke vraag is,word dit bedrag teruggestort ooit? Of zoals een vriend van mij zegt verrekend met je andere maandlasten????

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Die raken ze nog wel eens kwijt
Ze raken alles kwijt, behalve aanmeldingen van nieuwe klanten.
niemand weet wat of zegt dingen door te geven en het blijft stil
Dat is standaard bij de meeste klanten(geen)services :cry:

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ik zou nog eens bellen en aan de agent die je aan de lijn krijgt vragen naar de afdeling "Billing". Die kan een hoop meer dan de agent die je eerst krijgt.
Misschien dat die het op kan lossen.

Succes!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Wanneer u over voldoende (schriftelijk) bewijs bezit dan zou ik uw claim eens doorspelen naar:
Nedincasso
Postbus 95
6800 AB
Arnhem
Bezoekadres:
Nieuwe Stationsstraat 10 (gebouw WTC)
6811 KS Arnhem
Algemeen tel: +31 (0) 26 - 3724 404
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Verkoop +31 (0) 26 - 3724 508
Email: [email protected]

Dit bureau werkt op No Cure-No Pay en zelfs indien zij onverhoopt niet slagen dan kost u dit niet meer dan € 30,-

Ook de "gewone" particulier mag best een incassobureau inschakelen en het leuke is dat dit kantoor alle expertise in huis heeft tot deurwaarders en advocaten toe.

't Lijkt mij heerlijk, een beslaglegging op de kantoren van UPC
U niet??

Grootvader

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door rweelden22 »

hahahha ze willen van mijn 500 euro hebben upc van de maant jan toen was ik 3 weken weg voor mijn werk en dan zeggen dat ik veel gebeld heb terweil er niemand thuis was hahahahah das mooi
heb toen gezegt dat ze de pot op kunen ahahahaha nou word er gezegt sturen we een deurwaarde op uw af nou laat maar komen dan kan ie gelijk de hele zooi van hun mee nemen

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door kuiffie »

Iets terugkrijgen van UPC ??????

Het enige wat je van UPC kan krijgen is een maagzweer en/of hartfalen.

direct stoppen met die varkens !

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door Henri42 »

UPC is een provider en geen energiebedrijf :D

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

UPC is een provider en geen energiebedrijf
Ach, er zijn veel forums waar je UPC tegenkomt, alleen bij Radar al bij de volgende onderwerpen: providers, internet, telefonie, (digitale) televisie en bij incasso's.
Inmiddels ben ik al zo gewend om vele klacten over deze tent te zien dat het me niet eens meer opvalt dat deze op een verkeerde plek staat.
UPC weet op vele gebieden de klant te treiteren :wink:

hhagoort
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2005 11:09

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door hhagoort »

Kan iemand mij helpen aan het faxnummer van de UPC in Leleystad?
Ik heb ook problemen met dit geweldige bedrijf en wil mijn correspondentie vooraf faxen maar kan nergens een faxnummer vinden...

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door Ron58 »

maar kan nergens een faxnummer vinden
Slim hé?

(Van upc bedoel ik)

hhagoort
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2005 11:09

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door hhagoort »

ja, dat doen ze waarschijnlijk niet voor niets... Stelletje @%$#*& :evil:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Het is een feit dat veel klantonvriendelijke bedrijven proberen eventuele communicatie zo veel mogelijk te beperken en zo de klant richting duur betaald 0900 nummer drijven.

hhagoort
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2005 11:09

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door hhagoort »

ach ja, dat 0900 nummer heb ik al diverse malen gebeld. Ik moet ze nu een brief sturen, die wil ik per fax vooruit sturen, maar dat wordt moeilijk als dat faxnummer nergens te vinden is...

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Van een fax kunnen ze niet beweren dat ze hem niet ontvangen hebben, misschien is dat de reden? :wink:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kon helaas alleen het faxnummer van UPC in Amsterdam achterhalen.

Faxnummer UPC is: 020-7756708.

Maar geld tegoed van UPC?
Betaal ze dan met gelijke munt terug!!

Alleen, Nedincasso heet nu Directincasso maar alle verdere gegevens zoals door mij eerder gegeven zijn gewoon hetzelfde gebleven.
Ook kan Directincasso zelfs officiele beslagleggingen doen en rechtzaken aanspannen omdat zij ook de volledige deurwaarderserkenning in huis hebben.

Waarbij UPC de windmolen en grootvader die daartegen vecht.

hhagoort
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2005 11:09

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door hhagoort »

Ja precies! Probeer dat maar eens te ontkennen als ik een ontvangstbevestiging kan laten zien... Alhoewel, misschien zeggen ze dan wel dat de fax onleesbaar was omdat de cartridge leeg was o.i.d... :wink:

hhagoort
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2005 11:09

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door hhagoort »

nee, ik krijg geen geld terug (helaas). Het gaat om een verkeerde tenaamstelling van de kabelaansluiting op ons adres. De aansluiting staat op naam van van de vorige, overleden bewoonster. Wij betalen al jaren op dit adres de UPC via de Eneco. Sinds 2007 is dat niet meer zo en moeten we direct aan de UPC betalen. Nu hebben ze bij de UPC wel ons rekeningnummer maar daar staat dus de verkeerde naam bij.
Alle correspondentie van de UPC hebben wij vanaf het begin geretourneerd met daarbij de vermelding dat deze dame al enige tijd geleden was overleden maar dat schijnt niet door te komen.
Ben al twee jaar bezig om dat te wijzigen en krijg nu dreigementen dat we worden afgesloten. Een hoop gedoe en gez**k dus...

juliaxx
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2007 10:44

Re: Geeft upc geen geld terug?

Ongelezen bericht door juliaxx »

nou.ze zijn er weer mee bezig,over een week ong word ik teruggebeld zeggen ze :wink: .ben benieuwd,en dan hoor ik ook OF ik het geld uberhaupt wel terug krijg dat ik 2 jaar teveel heb betaald.Het moet niet gekker worden met die ******.Kreeg net weer een rekening met het bedrag van vorige maand wat zogenaamd niet betaald was maar wat ik dus 26 februari :!: al had overgemaakt.Stelletje slimmerikken daar......

Weet iemand een betere provider of zijn het allemaal oplichters?

Gesloten