LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ennie1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2008 15:49

energie

Ongelezen bericht door ennie1949 »

Hallo ik heb een vraag,over energie bedrijf eneco.
Ze hebben me zo ver gekregen om over te stappen naar eneco .van oxxio naar eneco. maar ik had nog een contract bij oxxio maar dat geeft niet maakte ze me wijs. ik ben er in getrapt zo voel ik het.
ik zit aan een boete vast van 150 euro,bij eneco in de papieren staat duidelijk dat hun het bedrag zullen vergoeden, maar wat ik ook doe ,ze reageren niet .niet op de briefen en de mails, steeds weer een ander aan de lijn.wat kan ik nog doen om ze wakker te krijgen,dat ze reageren,graag hoor ik dat van U.
Ennie Teunissen.
mariendaal 516 6715cm ede.
telefoon 0318840845.
Bijvoorbaat dank.

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: energie

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

Als eerste zou ik je adviseren om je persoonlijke gegeven als de sodemieter van het internet af te halen.
Weet je wel hoeveel zieke geesten er wel niet op het net surfen?

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: energie

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Hoi ennie1949,

Dat geld krijg je absoluut. Je moet zelf wel de boete even declareren natuurlijk. Dat kan door de boete-brief van oxxio op te sturen naar het adres in ijsselstein wat hopelijk verteld is. Dit met de speciale code!

Het klopt dat het wat langer duurt dan verteld is maar je hoeft niet bang te zijn dat je het niet krijgt. Het heeft helaas alleen wat vertraging.

MvG

Gesloten