LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog geen Jaarnota Eneco

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Whacko
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2009 17:02

Nog geen Jaarnota Eneco

Ongelezen bericht door Whacko »

Ik heb in februari netjes mijn meterstanden doorgegeven. Eneco is zelf ook nog even langsgeweest om de meterstanden van de stadsverwarming op te nemen, en ze hebben gelijk de meters vervangen voor meters die op afstand uitgelezen kunnen worden.

Nu is het al bijna juli en heb ik nog altijd geen jaarnota ontvangen. In mei had ik al gebeld, toen was er iets mis en was er een probleem met het bedrijf dat de stadsverwarming verzorgt. Maar mij werd verzekerd dat ik eind mei de jaarnota zou ontvangen.
Vandaag opnieuw gebeld, blijkt dat er een computerprobleem is opgetreden waarbij bij zo'n duizend mensen!!! de jaarnota's niet zijn aangemaakt, omdat het systeem is leeggegooid. En nu moeten ze dus alles handmatig opnieuw invoeren. Maar mij kan niet verteld worden wanneer ik de jaarnota nu krijg! Wel wist de eneco medewerker mij te zeggen dat het verstandig was om geld opzij te zetten voor het geval ik een hoop moet bij betalen! :S Ik verwacht juist een hoop geld terug!

Ik word zo langzamerhand gek van Eneco. Het eerste jaar dat ik daar zat schrok ik me al lam toen ik de jaarnota kreeg en 1500 euro moest bij betalen. En mijn maandbedrag werd 300 euro. (Ik woon alleen !!!) ben dus gestopt met de stoken, en verwacht dus dit jaar een hoop geld terug te krijgen.

Kortom, als eneco geld moet vangen dan staan ze zo op de stoep, als je een keer een maand vergeet. maar zodra je geld van hun moet krijgen dan kun je wachten tot je een ons weegt.

Zijn er stappen die ik kan ondernemen om dit proces een beetje te versnellen?


Gesloten