LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen van Electrabel naar Greenchoice

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Vangoedehuizen
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2009 15:00

Overstappen van Electrabel naar Greenchoice

Ongelezen bericht door Vangoedehuizen »

Hallo:
Ik wilde overstappen vanwege de in mijn ogen slechte service van Electrabel naar Greenchoice.
Maar dat bleek nog niet zo makkelijk te zijn.
Greenchoice had mijn aanmelding niet correct verwerkt, reden om de overstap per direct te annuleren. Maar dat zetten ze rustig door. Het resultaat was dat zowel Greenchoice als Electrabel een maandelijks voorschot in rekening brengen.
En probeer dan maar duidelijk te maken dat er iets fout is gegaan.
Er zijn regels betreffende de overstapprocedure maar die zijn kennelijk nergens meer te vinden..

Conclusie:
Electrabel én Greenchoice maken er een puinhoop van, niet meer en niet minder.

Dit zijn bedrijven die meer energie kosten dan dat ze leveren....

VTO1
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jan 2009 15:26

Re: Overstappen van Electrabel naar Greenchoice

Ongelezen bericht door VTO1 »

greenchoice is oplichting. veel te hoog vastrecht, te klein en alleen uit op geld.
klacht indienen op www.consuwzijer.nl en anders de geschillencommissie inschakelen, www.sgc.nl

Vangoedehuizen
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2009 15:00

Re: Overstappen van Electrabel naar Greenchoice

Ongelezen bericht door Vangoedehuizen »

Een klacht indienen bij ConsuWijzer lijkt zinloos, ze noteren de klacht, dat wel.
Maar als ze daar verder niets mee doen dan is het verspilde tijd en moeite.

hfpk
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2009 07:44

Re: Overstappen van Electrabel naar Greenchoice

Ongelezen bericht door hfpk »

Ik zit zelf bij greenchois maar ik heb niks te klagen ging allemaal prima. Maar ik stapte dan over van energie direct naar greenchoise en heb geen evaring met Electrabel.

p2p
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2009 19:49

Re: Overstappen van Electrabel naar Greenchoice

Ongelezen bericht door p2p »

@VT01 : je herhaalde meldingen dat Greenchoice een veel te hoog vastrecht rekent klopt niet. Greenchoice incasseerd als een van de weinige leveranciers ook de netwerkkosten (afhankelijk van je gebruik) en Meterkosten, welke normaal en elders apart met je locale netbeheerder moeten worden afgerekend. Als je hier rekening mee houd zijn de "vastrecht" kosten van Greenchoice een van de goedkoopste van alle energie aanbieders.

Gesloten