LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Roos Apeldoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2016 15:54

Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door Roos Apeldoorn »

Wekenlang werkte ik aan een fotoalbum over de eerste 18 levensjaren van onze op 13 oktober jl jarige zoon. Op 3 oktober bestelde ik dat album bij Fotoalbum.nl, een bedrijf waar ik tot nu toe goede ervaringen mee had. Nieuw was dat ik het album online moest maken. Omdat er bij het verzenden een crash van de plugin plaatsvond nam ik contact op via hun formulier van hun klantenservice. Ik kreeg geen reactie hierop. Op de website stond een levertermijn van ongeveer 6 werkdagen, maar helaas heb ik nog steeds niets ontvangen. Inmiddels heb ik 4 berichten naar de klantenservice gestuurd maar niets gehoord. Verder heb ik een aantal keren geprobeerd te bellen maar ik krijg een bandje dat ik wegens afwezigheid een mail kan sturen. Dat heb ik ook 2 keer gedaan. Ik ben op internet gaan zoeken en vind erg veel verontrustende berichten van de afgelopen paar maanden. Veel mensen wachten al lang op hun product en / of krijgen geen enkele reactie op hun pogingen contact te krijgen. Weet iemand meer hierover? Of ben ik voor 133,65 Euro, heel veel uren, en een 18e verjaardag zonder hoofdcadeau de boot ingegaan...? Zijn ze failliet? Met de noorderzon vertrokken?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door berndv »

Roos Apeldoorn schreef:Wekenlang werkte ik aan een fotoalbum over de eerste 18 levensjaren van onze op 13 oktober jl jarige zoon. Op 3 oktober bestelde ik dat album bij Fotoalbum.nl, een bedrijf waar ik tot nu toe goede ervaringen mee had. Nieuw was dat ik het album online moest maken. Omdat er bij het verzenden een crash van de plugin plaatsvond nam ik contact op via hun formulier van hun klantenservice. Ik kreeg geen reactie hierop. Op de website stond een levertermijn van ongeveer 6 werkdagen, maar helaas heb ik nog steeds niets ontvangen. Inmiddels heb ik 4 berichten naar de klantenservice gestuurd maar niets gehoord. Verder heb ik een aantal keren geprobeerd te bellen maar ik krijg een bandje dat ik wegens afwezigheid een mail kan sturen. Dat heb ik ook 2 keer gedaan. Ik ben op internet gaan zoeken en vind erg veel verontrustende berichten van de afgelopen paar maanden. Veel mensen wachten al lang op hun product en / of krijgen geen enkele reactie op hun pogingen contact te krijgen. Weet iemand meer hierover? Of ben ik voor 133,65 Euro, heel veel uren, en een 18e verjaardag zonder hoofdcadeau de boot ingegaan...? Zijn ze failliet? Met de noorderzon vertrokken?
net even op klachtenkompas gekeken. Het ging behoorlijk goed met dit bedrijf, maar het lijkt wel alsof het opeens helemaal mis is. 3 pagina's met klachten, 80% zo'n beetje van de afgelopen 1,5 maand. Nagenoeg geen enkele klacht is afgehandeld en allemaal over het niet leveren van de bestelde artikelen.

Ik lees van 1 iemand die het geleverd heeft gekregen na 20 werkdagen en een aangetekende brief met sommering tot levering.

Roos Apeldoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2016 15:54

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door Roos Apeldoorn »

Vanmiddag ben ik langs geweest op hun adres in Amsterdam. We waren er toch en ik besloot het nuttige met het aangename te verenigen. Ik heb een goed gesprek gehad met een medewerker van fotoalbum.nl. Ze hebben problemen met de (nieuwe) bedrijven die hun opdrachten uitvoeren. Ze werden overspoeld met vragen en klachten en konden dat niet aan vanwege hun kleine team. Hebben ook een vacature uitstaan op de klantenservice. Hij garandeerde me dat ze er slapeloze nachten van hadden. Alles wordt wel geleverd, maar met vertraging.

Ik heb hem geadviseerd om een mededeling op de website te zetten en in elk geval die klantenservice en telefoon zo snel mogelijk bemand te krijgen. Want ik was behoorlijk boos maar na het gesprek van man tot man was de angel bij mij eruit. Omdat ik al lang bestel via fotoalbum.nl heb ik besloten dat ik het album rustig ga afwachten. Ik hoop voor de toekomst van hun bedrijf dat ze alle problemen snel kunnen oplossen, de man kwam sympathiek en oprecht over.

bettie Z
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2016 11:08

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door bettie Z »

Hallo,

Hier nog een persoon met dezelfde klacht over Fotoalbum.nl.
Boek besteld, betaald, niet geleverd. Ik heb ook nog een waardebon van 25 euro....en een album in de wacht, waar ik -net als de vorige gedupeerde -
weken mee bezig ben geweest. Hier ben ik nog het meest verdrietig over. àl die tijd die ik erin heb gestopt!
Ik vroeg mij af kan dit zomaar? De site is nog gewoon actief. Tot nu toe vind ik het diefstal.
Ik ben wel verheugd over het nieuws dat iemand naar Amsterdam is geweest en daar van fotoalbum.nl een hoopvol verhaal te horen kreeg.
Afwachten dan maar. Ik volg Radar nu op de voet met dit onderwerp.
Alvast dank voor jullie inzet!

Ik alleen ben machteloos. Dat voelt heel gek. Mijn vertrouwen over internet aankopen heeft dit wel beschaamd !

Kobi
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2016 16:59

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door Kobi »

Ik ben een besteller van wanddecoraties, heb er twee besteld 1 eind september en 1 begin oktober. Heb van geen van de twee bestellingen een bevestigings- e-mail ontvangen. Voor de rest ook nooit meer wat van gehoord, als je belt zeggen ze dat ze tijdelijk afwezig zijn op e-mails wordt niet gereageerd. Inderdaad zoals hierboven geschreven wordt de site is nog steeds actief met een heleboel beloftes erop geschreven. Wordt hier ook boos en triest van. In het verleden was Fotoalbum.nl de beste , in mijn ogen. Heb er diverse fotoalbums besteld, maar nu heb ik al diverse mensen afgeraden bij Fotoalbum.nl te bestellen. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is helemaal weg, en komt ook nooit meer terug. Ik hoop dat Radar nog iets kan doen, dat is tot nu toe mijn enige hoop.

bettie Z
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2016 11:08

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door bettie Z »

Ik heb een positieve mail ontvangen van het fotoalbum.nl bedrijf!!
Ze zijn weer operatief en boden hun excuses aan.
Einde van deze week zal ik mijn album dan tòch krijgen.
Even afwachten maar ik ben positief gestemd.

bettie Z
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2016 11:08

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door bettie Z »

Jahoor ik het album dus inderdaad eind november 2016 ontvangen.!!

robbertvanalphen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2017 21:19

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door robbertvanalphen »

Op 8 januari 2017 heb ik een fotoalbum dat ik maakte besteld. Het is nu 21 januari en volgens de website zijn ze nog aan het verwerken...
Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op email reageren ze niet! Op RADAR zie ik nu dat het al heel lang regent van de klachten. De betaling is vlot verlopen. Ik kreeg van het bedrijf ook een bevestiging daarvan (automatisch denk ik), maar tot nu toe "in bewerking". Eerdere albums in 2015 geen probleem.
Fijn dat er zo'n Forum is, maar waarom lopen nu nog mensen in de fuik? Geld weg zeker...
Ik hoop dat toekomstige klanten worden behoed voor dit soort zaken. Ik heb mijn les geleerd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door berndv »

robbertvanalphen schreef:Fijn dat er zo'n Forum is, maar waarom lopen nu nog mensen in de fuik?
euhm, omdat mensen eerst bestellen en daarna pas kijken bij wie ze besteld hebben?
robbertvanalphen schreef:Op RADAR zie ik nu dat het al heel lang regent van de klachten.
Nou, dan wel een hele fijne motregen, eerste klacht is van 20 oktober 2016, dus op dit moment 3 maand met in totaal welgeteld 3 verschillende personen die een klacht hebben gemeld, waarvan er bij 2 ook gemeld is dat er uiteindelijk, met vertraging, geleverd is.

mgroothu
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2017 12:26

Re: Levering en reactie Fotoalbum.nl blijft uit

Ongelezen bericht door mgroothu »

Mensen lopen in de Fuik omdat er niks op de site staat en eerst bestellen na daarvoor wel goede ervaringen gehad te hebben.

Gesloten