LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Norrod garantie

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
mienkereltie

Norrod garantie

Ongelezen bericht door mienkereltie » 05 mei 2014 21:28

Let op bij het kopen van producten uit de koopjeshoek bij Norrod. Vandaag bijvoorbeeld gekeken naar een Eminent media player, van €149 voor € 99, was uit de verpakking geweest, vandaar de lagere prijs.
Even gekeken bij Eminent en op het apparaat geeft deze 5 jaar fabrieksgarante. Maar, Norrod geeft geen 60 maanden, maar 6 maanden garantie, omdat het apparaat uit de verpakking is geweest en men een "grote" korting geeft. Navraag gedaan bij Norrod, maar deze volharden in de 6 maand, omdat het in de koopjeshoek staat, uit de verpakking is geweest en men het in de advertentie aangeeft.
Maar, hetzelfde apparaat wordt door Wehkamp voor €109,99 aangeboden, bij BCC voor € 119 en allebeide met 60 maanden garantie. Dus, weg de grote korting bij Norrod. Dus, let goed op en doe navraag als men iets uit de koopjeshoek bij hun besteld of koopt, om in de toekomst ellende met garantie te voorkomen.

Klaas Jan

Re: Norrod garantie

Ongelezen bericht door Klaas Jan » 06 mei 2014 10:21

Als men u een nieuw product verkocht heeft dan zit er uiteraard gewoon fabrieksgarantie op.
Ik zou me bij Eminent melden met dit garantiegeval. En aangeven dat Norrod niet de fabrieksgarantie voor u wil afhandelen.
Ik heb zelf ook niet al te beste ervaringen met Norrod als het om garantie gaat. Standaard geeft men 2 jaar Norrod-garantie op producten en dat had me bijna 300 euro gekost als ik niet gestaan had op garantie van de fabrikant van 3 jaar.

Gesloten