LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plopgeluiden Marantz NR 1501

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
NR1501
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2016 01:22

Plopgeluiden Marantz NR 1501

Ongelezen bericht door NR1501 »

Mijn Marantz reciever maakt plop en knettergeluiden bij het aanzetten en dit duurd een min of 5a6.
Reciever oktober 2010 aangeschaft dus geen garantie meer, ik mag toch kwaliteit en een langere levensduur verwachten?
Klacht bij Marantz gemeld via facebook en via hun klantensupport online.
Het komt vaker voor met deze reciever, als ik zelf al google trouble with NR1501, dan komen deze klachten na 5 jaar en ik mag aannemen dat Marantz hiervan door de reparateurs op de hoogte word gebracht en eigenlijk hoort Marantz dit kostenloos te reparen, dit gaat lijkt mij namelijk om een bekend probleem te gaan. De reparatie kosten komen zo'n de 100 euro kosten, als het niet meer is.
Alles analoog aangesloten want digitaal niks meer.
Ik had Marantz hoog zitten, maar nu helaas niet meer.
Dus een koude douche!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Plopgeluiden Marantz NR 1501

Ongelezen bericht door thecure »

NR1501 schreef:Mijn Marantz reciever maakt plop en knettergeluiden bij het aanzetten en dit duurd een min of 5a6.
Reciever oktober 2010 aangeschaft dus geen garantie meer, ik mag toch kwaliteit en een langere levensduur verwachten?
Klacht bij Marantz gemeld via facebook en via hun klantensupport online.
Het komt vaker voor met deze reciever, als ik zelf al google trouble with NR1501, dan komen deze klachten na 5 jaar en ik mag aannemen dat Marantz hiervan door de reparateurs op de hoogte word gebracht en eigenlijk hoort Marantz dit kostenloos te reparen, dit gaat lijkt mij namelijk om een bekend probleem te gaan. De reparatie kosten komen zo'n de 100 euro kosten, als het niet meer is.
Alles analoog aangesloten want digitaal niks meer.
Ik had Marantz hoog zitten, maar nu helaas niet meer.
Dus een koude douche!
na 6 jaar een reparatie van 100 euro? dat valt toch wel mee?
en techniek kan een keer stuk, ook bij de 'betere' merken.

en tot slot, u moet zich wenden tot de verkoper bij non conformiteit (voor zover daar sprake van is, apparaat is immers al 6 jaar oud)

Gesloten