LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Patrickhoi
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2016 20:24

'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door Patrickhoi »

Meer mensen ervaring met slechte service van Samsung?

Sara 13:08:17
Welkom bij Samsung live chat. Waarmee kan ik je helpen?
Goedemiddag Patrick!
patrick 13:08:53
Hallo , waar kan ik de evolution kit sek-2000 voor mijn ue46es7000 bestellen?
ik heb op internet gezocht , maar nergens te verkrijgen.
Sara 13:09:09
Niet bij ons... je kunt het beste een elektronicawinkel in de buurt contacteren of online kijken :-)
patrick 13:09:57
Nergens is die online te verkrijgen , alle webwinkels is die "uitverkocht".
Sara 13:10:07
Oke dan is die online niet meer te verkrijgen
Dan kun je dealers contacteren misschien
patrick 13:10:53
waar halen de dealers het vandaan?
Sara 13:11:08
Die hebben misschien nog voorraden
patrick 13:11:24
maken jullie ze nog wel?
Sara 13:12:24
Wij zelf niet meer, ze zijn namelijk al wat ouder dus ze worden niet meer geproduceerd
patrick 13:13:49
dat is ook slecht , jullie brengen ook geen nieuwe evolution kit meer uit voor mijn tv
Sara 13:15:52
Nee helaas niet meer
patrick 13:17:09
en nu? pech gehad?
Sara 13:19:31
Alleen de SEK 2000 is compatibel met jouw tv
Helaas geen andere Evo kit
patrick 13:21:47
is een buitenlands sek-2000 ook bruikbaar?
Sara 13:22:58
Nee dat adviseren wij niet
Kan ik je nog met iets anders helpen?
patrick 13:26:09
ik ben nog niet geholpen
ik heb dure samsung tv toen gekocht met idee dat je deze kon updaten dat je niet over paar jaar nieuwe moest kopen
dus die mogelijkheid moet er dan ook zijn
Sara 13:27:15
Je kunt eenmalig updaten met de Evo kit, je kunt niet eindeloos blijven updaten door alleen maar SEK's te kopen
patrick 13:27:35
er is een sek-1000 en en een sek-2000 uitgebracht
dus dan wil ik de sek-2000 kopen
Sara 13:27:46
En de tv is inmiddels 4 jaar oud, dus de bijbehorende Evo kit is niet meer te verkrijgen
patrick 13:27:49
dan moeten jullie die mogelijkheid aan mij geven
Sara 13:28:01
Er is ook een SEK 2500 en een SEK 3500
patrick 13:28:11
ja maar niet voor mijn tv
Sara 13:28:13
Maar dat is voor de nieuwere tv's
patrick 13:28:20
ja precies daar heb ik dus niks aan
Sara 13:28:22
Ik kan je dus niet helpen
patrick 13:28:30
waar kan ik mijn klacht kwijt?
Sara 13:28:38
Wat is je klacht?
patrick 13:28:47
dat jij mij niet kan helpen
Sara 13:29:00
Ik kan je niet helpen want het product dat je zoekt wordt niet meer gemaakt
patrick 13:29:11
dat is probleem van samsung en niet van mij
Sara 13:29:12
Daarover kun je geen klacht indienen
patrick 13:29:32
ik wil daarover wel een klacht kwijt
Sara 13:29:47
Nogmaals, Je kunt daarover geen klacht indienen
patrick 13:29:59
jij kan er niks aan doen , is niks persoonlijks
samsung moet ervoor zorgen dat ik mijn tv kan updaten
hij is pas 4 jaar oud
Sara 13:31:00
Dat weet ik, maar je kunt daar geen klacht over indienen. De Evo kit die compatibel is voor jouw tv is niet meer te verkrijgen, jij bent dus te laat met het aanschaffen van deze kit
In 4 jaar zijn er inmiddels heel veel nieuwe tv's en kits uitgekomen
patrick 13:31:16
dat jullie bepalen dat ik te laat ben daarover wil een klacht kwijt
Sara 13:31:23
Dat kan helaas niet
Dit gesprek leidt nergens naar toe, dus als je verder geen vragen hebt dan wens ik je een fijne dag
patrick 13:31:54
wat is emailadres van klachtenlijn
Sara 13:32:12
Dat hebben we niet, niet voor deze klacht
Fijne dag toegewenst Patrick
patrick 13:32:23
wat is jullie algemene klachtenlijn
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jun 2016 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: duidelijkere titel

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door Regggy »

Ik snap dat het vervelend is, maar ik vraag me wel af wat je precies van het 'upgrade' systeem verwacht? Het smart gedeelte van TV's is te verwaarlozen, juist omdat je zo snel verouderde software hebt. Een dergelijk systeem verzacht de pijn, maar lost zeker niet alle problemen op, en is bovendien erg duur.

Heb je bijvoorbeeld gekeken naar een Chromecast van Google? Voor een paar tientjes heb je hier eigenlijk zo goed als alle functionaliteiten die je smart tv ook had, en meer....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door berndv »

Patrickhoi schreef:Meer mensen ervaring met slechte service van Samsung?

Sara 13:08:17
Welkom bij Samsung live chat. Waarmee kan ik je helpen?
Goedemiddag Patrick!
patrick 13:08:53
Hallo , waar kan ik de evolution kit sek-2000 voor mijn ue46es7000 bestellen?
ik heb op internet gezocht , maar nergens te verkrijgen.
Sara 13:09:09
Niet bij ons... je kunt het beste een elektronicawinkel in de buurt contacteren of online kijken :-)
patrick 13:09:57
Nergens is die online te verkrijgen , alle webwinkels is die "uitverkocht".
Sara 13:10:07
Oke dan is die online niet meer te verkrijgen
Dan kun je dealers contacteren misschien
patrick 13:10:53
waar halen de dealers het vandaan?
Sara 13:11:08
Die hebben misschien nog voorraden
patrick 13:11:24
maken jullie ze nog wel?
Sara 13:12:24
Wij zelf niet meer, ze zijn namelijk al wat ouder dus ze worden niet meer geproduceerd
patrick 13:13:49
dat is ook slecht , jullie brengen ook geen nieuwe evolution kit meer uit voor mijn tv
Sara 13:15:52
Nee helaas niet meer
patrick 13:17:09
en nu? pech gehad?
Sara 13:19:31
Alleen de SEK 2000 is compatibel met jouw tv
Helaas geen andere Evo kit
patrick 13:21:47
is een buitenlands sek-2000 ook bruikbaar?
Sara 13:22:58
Nee dat adviseren wij niet
Kan ik je nog met iets anders helpen?
patrick 13:26:09
ik ben nog niet geholpen
ik heb dure samsung tv toen gekocht met idee dat je deze kon updaten dat je niet over paar jaar nieuwe moest kopen
dus die mogelijkheid moet er dan ook zijn
Sara 13:27:15
Je kunt eenmalig updaten met de Evo kit, je kunt niet eindeloos blijven updaten door alleen maar SEK's te kopen
patrick 13:27:35
er is een sek-1000 en en een sek-2000 uitgebracht
dus dan wil ik de sek-2000 kopen
Sara 13:27:46
En de tv is inmiddels 4 jaar oud, dus de bijbehorende Evo kit is niet meer te verkrijgen
patrick 13:27:49
dan moeten jullie die mogelijkheid aan mij geven
Sara 13:28:01
Er is ook een SEK 2500 en een SEK 3500
patrick 13:28:11
ja maar niet voor mijn tv
Sara 13:28:13
Maar dat is voor de nieuwere tv's
patrick 13:28:20
ja precies daar heb ik dus niks aan
Sara 13:28:22
Ik kan je dus niet helpen
patrick 13:28:30
waar kan ik mijn klacht kwijt?
Sara 13:28:38
Wat is je klacht?
patrick 13:28:47
dat jij mij niet kan helpen
Sara 13:29:00
Ik kan je niet helpen want het product dat je zoekt wordt niet meer gemaakt
patrick 13:29:11
dat is probleem van samsung en niet van mij
Sara 13:29:12
Daarover kun je geen klacht indienen
patrick 13:29:32
ik wil daarover wel een klacht kwijt
Sara 13:29:47
Nogmaals, Je kunt daarover geen klacht indienen
patrick 13:29:59
jij kan er niks aan doen , is niks persoonlijks
samsung moet ervoor zorgen dat ik mijn tv kan updaten
hij is pas 4 jaar oud
Sara 13:31:00
Dat weet ik, maar je kunt daar geen klacht over indienen. De Evo kit die compatibel is voor jouw tv is niet meer te verkrijgen, jij bent dus te laat met het aanschaffen van deze kit
In 4 jaar zijn er inmiddels heel veel nieuwe tv's en kits uitgekomen
patrick 13:31:16
dat jullie bepalen dat ik te laat ben daarover wil een klacht kwijt
Sara 13:31:23
Dat kan helaas niet
Dit gesprek leidt nergens naar toe, dus als je verder geen vragen hebt dan wens ik je een fijne dag
patrick 13:31:54
wat is emailadres van klachtenlijn
Sara 13:32:12
Dat hebben we niet, niet voor deze klacht
Fijne dag toegewenst Patrick
patrick 13:32:23
wat is jullie algemene klachtenlijn
Is de update noodzakelijk voor het functioneren van de tv? Lijkt mij niet direct, aangezien we het hier hebben over een betaalde kit. Updates die noodzakelijk zijn voor het normaal gebruik van een tv zijn over het algemeen gratis.

Als ik op internet zoek, hebben we het ook niet over een update maar een upgrade.

KR1275
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:55

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door KR1275 »

Ik begrijp niet goed wat je van de forumlezers verwacht!

Ik zie in jouw betoog vooral terug datgene van de eeuwige zeikerd die - als die z'n zin niet krijgt - dit soort fora vult. Samsung heeft hier prima gehandeld, alleen wilt u het niet begrijpen en blijft u maar doorzaniken. Er is geen woord Koreaans bij. Stap maar naar de rechter, misschien krijg je dan je aankoopbedrag terug.
Techniek ontwikkelt. Soms pas de nieuwste software niet meer op oude hardware, omdat deze technisch niet krachtig genoeg is om goed te werken.

Ik word zo moe van dit soort meldingen. Ik vind je afdruk hier van de chat ongepast.

Chapeau Samsung!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door Julie4444 »

KR1275 schreef:Stap maar naar de rechter, misschien krijg je dan je aankoopbedrag terug.
Zeer onwaarschijnlijk.. Waarom zou een rechter Samsung daartoe veroordelen als de TV gewoon werkt?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door olaf79 »

KR1275 schreef:Ik begrijp niet goed wat je van de forumlezers verwacht!

Ik zie in jouw betoog vooral terug datgene van de eeuwige zeikerd die - als die z'n zin niet krijgt - dit soort fora vult. Samsung heeft hier prima gehandeld, alleen wilt u het niet begrijpen en blijft u maar doorzaniken. Er is geen woord Koreaans bij. Stap maar naar de rechter, misschien krijg je dan je aankoopbedrag terug.
Techniek ontwikkelt. Soms pas de nieuwste software niet meer op oude hardware, omdat deze technisch niet krachtig genoeg is om goed te werken.

Ik word zo moe van dit soort meldingen. Ik vind je afdruk hier van de chat ongepast.

Chapeau Samsung!
Wow, kalmpjes aan...
TS heeft natuurlijk gewoon gelijk. HEt is waardeloos dat Samsung en andere merken TV's op de markt brengen waarvoor na een korte tijd al geen onderdelen meer te krijgen zijn. Je koopt, mede naar aanleiding van reclame van Samsung, dat je tv met de evolution nog lange tijd modern en up to date kunt houden., deze tv, en vervolgens blijkt dit bedrog te zijn. Ik snap TS wel. En dan ook het niet mogen indienen van een klacht. WAT een onzin. Elke klacht moet je serieus nemen ook als je niet direct een oplossing hebt. Philips heeft voor mij ooit een keer 3 dagen rond gebeld om een scheerhoofd te vinden dat niet meer gemaakt werd. Na een paar dagen lag het scheerhoofd, geheel gratis, in de brievenbus. DAT is nou klantvriendelijk.

KR1275
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:55

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door KR1275 »

Julie4444 schreef:
KR1275 schreef:Stap maar naar de rechter, misschien krijg je dan je aankoopbedrag terug.
Zeer onwaarschijnlijk.. Waarom zou een rechter Samsung daartoe veroordelen als de TV gewoon werkt?
Was ironisch bedoeld...

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door Julie4444 »

KR1275 schreef:
Julie4444 schreef:
KR1275 schreef:Stap maar naar de rechter, misschien krijg je dan je aankoopbedrag terug.
Zeer onwaarschijnlijk.. Waarom zou een rechter Samsung daartoe veroordelen als de TV gewoon werkt?
Was ironisch bedoeld...
Aangezien een TS regelmatig dingen letterlijk neemt misschien niet het beste idee. :wink:

KR1275
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:55

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door KR1275 »

olaf79 schreef:
KR1275 schreef:Ik begrijp niet goed wat je van de forumlezers verwacht!

Ik zie in jouw betoog vooral terug datgene van de eeuwige zeikerd die - als die z'n zin niet krijgt - dit soort fora vult. Samsung heeft hier prima gehandeld, alleen wilt u het niet begrijpen en blijft u maar doorzaniken. Er is geen woord Koreaans bij. Stap maar naar de rechter, misschien krijg je dan je aankoopbedrag terug.
Techniek ontwikkelt. Soms pas de nieuwste software niet meer op oude hardware, omdat deze technisch niet krachtig genoeg is om goed te werken.

Ik word zo moe van dit soort meldingen. Ik vind je afdruk hier van de chat ongepast.

Chapeau Samsung!
Wow, kalmpjes aan...
TS heeft natuurlijk gewoon gelijk. HEt is waardeloos dat Samsung en andere merken TV's op de markt brengen waarvoor na een korte tijd al geen onderdelen meer te krijgen zijn. Je koopt, mede naar aanleiding van reclame van Samsung, dat je tv met de evolution nog lange tijd modern en up to date kunt houden., deze tv, en vervolgens blijkt dit bedrog te zijn. Ik snap TS wel. En dan ook het niet mogen indienen van een klacht. WAT een onzin. Elke klacht moet je serieus nemen ook als je niet direct een oplossing hebt. Philips heeft voor mij ooit een keer 3 dagen rond gebeld om een scheerhoofd te vinden dat niet meer gemaakt werd. Na een paar dagen lag het scheerhoofd, geheel gratis, in de brievenbus. DAT is nou klantvriendelijk.
Ik blijf kalm.... Ik vind dat de TS geen gelijk heeft. Ik vind de manier waarop de TS zijn chat hierneer zet een voorbeeld van zeuren. Ik kan me best voorstellen dat je teleurgesteld bent dat iets niet op je tv past. Maar het is onzin om te eisen dat iets wat nu op de markt gebracht wordt ook werkt op oude modellen. Men moet rekening houden met ondersteunende techniek. De techniek op dit gebied gaat razendsnel.
Ik begrijp de Samsung-medewerker in dezen ook. Een klant die zeurt, terwijl zijn punt duidelijk is en het antwoord van Samsung ook, moet je op den duur afkappen. Klagen kan een klant altijd doen: ongetwijfeld iets op de website te vinden en je kunt ook nog bij je leverancier terecht. Niemand, maar dan ook niemand zal de argumenten van de TS echter ondersteunen. Ook niet als je het juridisch gaat opzoeken. In 2017 zijn de modellen al weer moderner...

En het gaat hier niet om onderdelen! Als de tv kapot is, kan die gewoon gerepareerd worden. Er is niks mis met deze tv; hij beschikt alleen niet over de laatste snufjes. Updates houden op den duur op. Waarschijnlijk is hier sprake van een processor die niet in staat is de laatste software te ondersteunen.

En chapeau Philips! Dat is een mooie service. Ik waardeer altijd die medewerker die een stap extra zet. Ik moest een stofkap hebben voor mijn Sony platenspeler. Niet meer op voorraad, volgens een medewerker. Maar een andere medewerker heeft er 1 in België kunnen bemachtigen. Idem chapeau!
Maar in dit geval van Samsung gaat het om een update die niet geschikt is voor de tv van de TS. Daar kan alleen een medewerker in Korea wat aan doen...

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door gemist »

En wat wilde TS eigenlijk bereiken met het indienen van de "klacht"? Toen ik nog werkzaam was bij een CustomerCareCenter printte we dit soort " klachten " uit en hingen ze geanonimiseerd in de kantine. Je kunt er namelijk helemaal niets mee.

henknijs
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2017 13:40

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door henknijs »

Ik heb er nog een liggen . *(sek 2000)

Het installeren op mijn ue46es8000 ging niet vlekkeloos.
Heb het opgegeven en ben mijn SEK1000 blijven gebruiken
dik 200 € weggegooid

Mocht je interesse hebben :)

ysco
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2017 23:32

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door ysco »

henknijs schreef:Ik heb er nog een liggen . *(sek 2000)

Het installeren op mijn ue46es8000 ging niet vlekkeloos.
Heb het opgegeven en ben mijn SEK1000 blijven gebruiken
dik 200 € weggegooid

Mocht je interesse hebben :)
Hallo henknijs,
Heb je de SEK-2000 nog?
Zo ja laat me even weten wat je ervoor wilt hebben. Heb dezelfde tv als jou, deed hij het wel gewoon?

Gr Arthur

topTVkijker
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2017 12:08

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door topTVkijker »

Samsung had in de reclame op internet beelden met ieder jaar de optie van een hardware upgrade (evolution kit) van 2012-2016. Hierbij kon je tegen betaling een insteek kaart kopen waarmee de TV weer up-to-date zou worden. Met deze suggestieve manier van verkopen heeft Samsung zijn klanten overtuigd om deze "top" modellen te kopen. Samsung is echter al snel gestopt met het aanbieden van deze upgrade kits waardoor deze top modellen eigenlijk niets bijzonders bleken te zijn.
Terecht dat hier geklaagd wordt. Beetje flauw om in de comments te zeggen dat mensen zeuren (werkt voor samsung zeker).
Samsung heeft beloofd met upgrade/evolution kits te komen. Ik snap niet dat de Nederlandse consument zo slecht behandeld kan worden. In het buitenland lost Samsung het wel netjes op. Daar krijgen mensen geld terug. Voorbeelden kun je hier vinden:

http://www.flatpanelshd.com/news.php?id ... n=showfull

topTVkijker
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2017 12:08

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door topTVkijker »

in het buitenland krijgen mensen wel gewoon geld terug van Samsung: Customer gets full refund for TV after Samsung broke Evolution Kit promise

mooi topic voor Radar op TV:)

http://www.flatpanelshd.com/news.php?id ... n=showfull

De betere
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 okt 2008 22:53

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door De betere »

Ik heb ook zo’n TV alleen de 8000 serie van €2000 en topic starter heeft gewoon een punt.
De TV werd door Samsung verkocht als elk jaar een nieuwe TV en de verkoper was helemaal weg van dit product, omdat je met deze TV jarenlang vooruit kan betreft de nieuwste technologieën.
Vooralsnog was het niet zo’n punt, maar nu dat sommige apps weggaan vind ik het wel een ding.
Ik vermoed dat Samsung wel de intentie had om elk jaar een nieuwe kit uit te brengen, nu blijkt dat deze kit niet zo verkoopt als Samsung hoopte, stoppen ze de ontwikkeling.
Ik vind dat Samsung op de blaren moet zitten door toch een nieuwe kit uit te brengen of desnoods een inruilaanbod moet doen, maar Samsung denkt gewoon niet ons probleem, eigenlijk is de verkoper er natuurlijk verantwoordelijk voor.

https://www.kieskeurig.nl/televisie/pro ... cificaties

Ik heb de 49 inch versie, maar bij de specificaties staat echt “ elk jaar een nieuwe TV”
Laatst gewijzigd door De betere op 17 okt 2017 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door renewouters »

topTVkijker schreef:in het buitenland krijgen mensen wel gewoon geld terug van Samsung: Customer gets full refund for TV after Samsung broke Evolution Kit promise

mooi topic voor Radar op TV:)

http://www.flatpanelshd.com/news.php?id ... n=showfull
Maar wij wonen niet in het buitenland.... Je verwijst nu naar een Deense website. Neem je dan ook andere Deense zaken over (zomaar een voorbeeld: in Denemarken mag je na 120 dagen worden ontslagen)? Of ga je cherry picken?

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door JvandeW »

renewouters schreef:
topTVkijker schreef:in het buitenland krijgen mensen wel gewoon geld terug van Samsung: Customer gets full refund for TV after Samsung broke Evolution Kit promise

mooi topic voor Radar op TV:)

http://www.flatpanelshd.com/news.php?id ... n=showfull
Maar wij wonen niet in het buitenland.... Je verwijst nu naar een Deense website. Neem je dan ook andere Deense zaken over (zomaar een voorbeeld: in Denemarken mag je na 120 dagen worden ontslagen)? Of ga je cherry picken?
Wat een non-argument..

Perjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2017 11:04

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door Perjan »

Ik ben het wel eens met de topic starter. Alhoewel ik vind dat hij de manier waarop hij het brengt wel zeuren is.

Ik heb zelf ook zo'n TV. Graag zou ik ook nu een upgrade willen doen voor mijn 2014 tv echter is er geen upgrade meer te krijgen. De laatste voor mijn tv was de SEK-3500 welke niet meer wordt gemaakt en inmiddels bijna 2 jaar oud is. Ik heb in 2014 zo'n tv gekocht ik ga dan niet binnen een aantal maanden na aanschaf al 400 euro uitgeven om minimale software upgrades (sek-2500) te krijgen. Je wil wel upgraden met met bijbetalen voor grotere stappen zoals werd gedaan met de sek-3500 (nieuwe cpu en totaal nieuwe tizen software) deze kwam echter al na 1,5 jaar na aanschaf uit en werd al na 2 jaar beëindigd, toen was mijn tv dus pas net 2 jaar oud. Niet het moment dat je in mijn ogen al naar een upgrade gaat kijken.
Nu is mijn tv 3,5 jaar oud en begin ik te denken over een upgrade maar is er geen meer... Dat is natuurlijk waardeloos. De evolution kit werd gebracht als een goede oplossing om de levensduur van je "slimme" tv op te rekken en was voor mij dan ook een goede reden om voor een Samsung te gaan. Nu voel ik mijzelf wel behoorlijk in de kou gezet door Samsung.

vijftigeenenvijftig
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2017 07:09

Re: 'Te laat'met evolution kit Samsung tv

Ongelezen bericht door vijftigeenenvijftig »

Op elke verkoop website wordt geadverteerd over de evolutie kit, het zou vele voordelen geven.
Mijn tv is van 2012, deze is 3x omgeruild i.v.m. diversen problemen

Nou, ik ben helemaal klaar met Samsung tv's, of een upgrade kit het probleem oplost, vraag ik me af.

Sinds ik de tv heb is het een ramp, apps werken wel, als werken niet. Vaak na een update, ook het DLNA UPnP stukje is een ramp.
Soms viel de wifi module spontaan uit. Ik heb sinds kort verticalen strepen in het beeld staan.

Op het internet zie je klachten over de tv's

De manier waarop je in de chat niet naar je geluisterd wordt, staat nergens op.

Ik hoop dat Samsung harder wordt aangepakt, en ik wil hieraan meedoen.




https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 1497241/58

https://www.plattetvdiscounter.nl/infor ... ution-kit/

https://www.kieskeurig.nl/televisie/pro ... cificaties

voorbeeld advertenties
Samsung SEK1000, SEK2000 en SEK2500U (Smart Evolution Kit)

De Samsung SEK1000 is de officiële benaming van wat wij ook wel de Samsung Smart Evolution Kit noemen. Dit apparaat is speciaal door Samsung gemaakt om de duur van jouw Samsung LED-tv te verlengen. In de praktijk houdt het in: je klikt de Samsung Smart Evolution Kit achterop je Samsung Smart tv, waardoor hij niet alleen de nieuwste software- en hardwareupdates krijgt, maar bijvoorbeeld ook komt te beschikken over een quad-core processor. Meer uitleg? Je vindt het hieronder op de pagina.

De SEK2000 is een van de nieuwere Smart Evolution Kits van Samsung. Dit apparaat kan dan ook gebruikt om je televise te upgraden. Met deze Evolution Kit, die je heel gemakkelijk achter je Samsung Smart tv kunt plaatsen, ben je de komende jaren verzekerd van de allernieuwste updates. Wil je toch voor het allernieuwste gaan? Dan is er altijd nog de SEK2500U beschikbaar.

De voordelen van de Samsung Smart Evolution Kit

Maakt je televisie aanzienlijk sneller
Update van dual-core naar quad-core
Meer beschikking over interactieve content en functies
Vier jaar lang de beschikking over de nieuwste software en hardware

Voor welke Smart TV is deze kit geschikt?
De Smart Evolution kit is niet geschikt voor iedere Smart TV van het merk. Daarom hebben wij voor jou op een rijtje gezet bij welke televisies de kit hoort:

Samsung SEK1000:

De ES9000-serie
De ES8090-serie
De ES8000-serie
De ES7000-serie
Samsung SEK2000:
De E5700-serie uit 2012 en hoger
De F7000-serie uit 2013 en hoger
Samsung SEK2500U
De F9000-serie
Dual-core naar quad-core
De kit heeft als grote voordeel dat hij jouw tv een update geeft van een dual-core naar een quad-core processor. De Smart TV's van de bovenstaande drie series zijn namelijk allemaal standaard voorzien van een dual-core processor. Deze zorgt ervoor dat je gemakkelijk kunt multitasken zonder dat je televisie daar traag van wordt. Maar om alle nieuwste ontwikkelingen bij te houden en de televisie zo snel mogelijk te laten functioneren, zit in de Smart Evolution Kit nogmaals een dual-core processor, zodat deze samen met de dual-core van de tv een quad-core processor maakt. Daarmee ben je gegarandeerd van een supersnelle televisie!



Hoe sluit ik de kit aan?
Aan de achterkant van iedere televisie van de ES9000-, ES8090- ES8000- en ES7000-serie is een sleuf ingebouwd, speciaal om daar de Evolution Kit in te kunnen steken.

Vier jaar lang de nieuwste software
Bij aanschaf van de Evolution Kit wordt je software en hardware op de televisie helemaal geüpdatet. Maar dit is niet eenmalig, want de komende vier jaar zul je door de Smart Evolution Kit kunnen blijven profiteren van de nieuwste updates op software- en hardwaregebied. Zo blijf je altijd helemaal up to date met je Samsung Smart TV

Gesloten