LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dab wekkerradio

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
123Johan.
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2018 18:49

dab wekkerradio

Ongelezen bericht door 123Johan. »

Ik heb een dab wekkerradio phillips ajb3000 bij mediamarkt gekocht. bij thuiskomst bleek er geen gebruiksaanwijzing bij geleverd te zijn. na hierover telefonisch geklaag te hebben kreeg ik een mail-adres waar ik info kon halen. na ook hier weer over geklaad te hebben ( aangegeven dat je volgens radar verplicht ben een nederlands talige gebruiksaanwijzing bij te leveren) kwam men in aktie: er zal binnen niet al te lange tijd door de fabrikant ( phillips) een gebruiksaanwijzing na geleverd worden.
ben benieuwd !!

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door Spacestar »

Hier is ook een handleiding te vinden, net zo makkelijk ....
http://download.p4c.philips.com/files/a ... fu_nld.pdf

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door thecure »

ja en? daar maak je speciaal een account voor aan?

Moneyman
Berichten: 29992
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door Moneyman »

123Johan. schreef:Ik heb een dab wekkerradio phillips ajb3000 bij mediamarkt gekocht. bij thuiskomst bleek er geen gebruiksaanwijzing bij geleverd te zijn. na hierover telefonisch geklaag te hebben kreeg ik een mail-adres waar ik info kon halen. na ook hier weer over geklaad te hebben ( aangegeven dat je volgens radar verplicht ben een nederlands talige gebruiksaanwijzing bij te leveren) kwam men in aktie: er zal binnen niet al te lange tijd door de fabrikant ( phillips) een gebruiksaanwijzing na geleverd worden.
ben benieuwd !!
Dat is toch vrij normaal tegenwoordig? Er moet een Nederlandstalig handleiding beschikbaar zijn, maar dat mag ook in primair digitale vorm. En die is er gewoon. Wat is het probleem?

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door 16again »

Ik vraag me af of fabrikant kan volstaan met gebruiksaanwijzing op internet, zonder enige verwijzing bij het product te stoppen.

Moneyman
Berichten: 29992
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:Ik vraag me af of fabrikant kan volstaan met gebruiksaanwijzing op internet, zonder enige verwijzing bij het product te stoppen.
Ik vraag me af of die verwijzing er niet was.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door olaf79 »

123Johan. schreef:Ik heb een dab wekkerradio phillips ajb3000 bij mediamarkt gekocht. bij thuiskomst bleek er geen gebruiksaanwijzing bij geleverd te zijn. na hierover telefonisch geklaag te hebben kreeg ik een mail-adres waar ik info kon halen. na ook hier weer over geklaad te hebben ( aangegeven dat je volgens radar verplicht ben een nederlands talige gebruiksaanwijzing bij te leveren) kwam men in aktie: er zal binnen niet al te lange tijd door de fabrikant ( phillips) een gebruiksaanwijzing na geleverd worden.
ben benieuwd !!
Lijkt me een fout van de inpak afdeling bij de philips fabriek. Normaal gesproken zit er altijd een snel start gids in en kun je de uitgebreide handleiding ergens downloaden.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door sjohie »

Bij BOL.com staat een linkje naar de handleiding, van wel 10 hele pagina's..

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: dab wekkerradio

Ongelezen bericht door Brahms »

ben benieuwd !!
Ik ook, wordt er gewoon wat onrustig van.....

(Misschien was de radio al eerder verkocht, en de gebruiksaanwijzing vergeten weer in te pakken. Kijk tegenwoordig nergens van op...)

Gesloten