Pagina 1 van 1

Spotify wijzigt ongevraagd abonnement

Geplaatst: 17 jan 2019 20:31
door gvrossem
Spotify wijzigt ongevraagd per januari 2019 mijn premium abonnement in premium family abonnement dat 5 euro duurder is. Bij navraag wordt gezegd dat mijn emailbox een beveiligingsissue heeft en ik mijn wachtwoord moet wijzigen. Vervolgens kunnen ze mij geen bewijs overleggen wie wanneer en hoe mijn abonnement zou hebben aangepast. Na langdurig moeizaam chatten met twee spotify medewerkers is uiteindelijk de ten onrechte geincasseerde euro 14,99 teruggestort en mijn abonnement teruggezet naar een premium account voor euro 9,99 per maand.
Mijn vraag is: zijn er meer spotify gebruikers die ongewild zijn overgezet naar een duurder premium family abonnement?

Re: Spotify wijzigt ongevraagd abonnement

Geplaatst: 17 jan 2019 21:28
door sylvesterb
gvrossem schreef:
17 jan 2019 20:31
Spotify wijzigt ongevraagd per januari 2019 mijn premium abonnement in premium family abonnement dat 5 euro duurder is. Bij navraag wordt gezegd dat mijn emailbox een beveiligingsissue heeft en ik mijn wachtwoord moet wijzigen. Vervolgens kunnen ze mij geen bewijs overleggen wie wanneer en hoe mijn abonnement zou hebben aangepast. Na langdurig moeizaam chatten met twee spotify medewerkers is uiteindelijk de ten onrechte geincasseerde euro 14,99 teruggestort en mijn abonnement teruggezet naar een premium account voor euro 9,99 per maand.
Mijn vraag is: zijn er meer spotify gebruikers die ongewild zijn overgezet naar een duurder premium family abonnement?
Nee, maar waarom wil je dat weten? Het is toch uiteindelijk allemaal netjes voor je geregeld?

Re: Spotify wijzigt ongevraagd abonnement

Geplaatst: 17 jan 2019 21:47
door NeoDutchio
Overal waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Als u een fout maakt op uw werk moet dan iemand, die even benadeeld is maar is vereffend, weten wie er nog meer fouten maakt op uw werk?
Wat zou het voor u een meerwaarde hebben of er meer mensen zijn waar iets fout gegaan is en weer is opgelost?