LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Kevinman1994
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2019 22:12

Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Ongelezen bericht door Kevinman1994 »

Ik zag een Advententie van Superaankoop , dus ik dacht , ik neem een kijkje voor een Go pro Hero 7 black edition , dus ik had hem besteld op 6 mei via hun site 1 . 2 Bevestiging gekregen dat me bestelling is verwerkt , 3 word ingepakt en klaar gemaakt voor het verlaten van hun magazijn , 4 hij is verzonden en naar mij adres toe , en 5 zeggen dit , we hebben nog geen reactie gekregen van de koeriersdienst , daarna zeggen er bij we hopen binnen een week een antwoord te krijgen van de douane inspectie , en dan mij verontschuldigen , en voor het ongemak en de vertraging .

Tot heden nog niet me Go pro hero 7 black edition pakketje gekregen ,

als hij binnen is , dan verwijder ik me gegevens bij hun , kijk uit voor deze website .

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Ongelezen bericht door tampie74 »

https://www.superaankoop.co.nl/nl_NL/al ... orwaarden/

Als het om deze site gaat.

Had u in de voorwaarden kunnen lezen dat het om een in Hongkong geregistreerd bedrijf gaat.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zodra het op Schiphol is geland krijg je een bericht voor de douane afhandeling. Nadat je hun beantwoord hebt kun je je pakje na twee of drie weken afhalen bij de post.nl na betaling van de douane en verwerkingskosten. Als je iets importeert hoort dat gedeelte er ook bij.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Ongelezen bericht door berndv »

Ook leuk in hun algemene voorwaarden:
Houd er a.u.b. rekening mee dat de verantwoordelijkheid voor het vervoer van een pakket in zijn geheel voor de koeriersbedrijven is. Superaankoop is niet verantwoordelijk voor producten welke zijn verloren of met schade worden aangeboden door de koerier. Koeriersbedrijven dekken alleen het fysieke verlies of beschadiging van goederen gedurende transport tegen de maximale aansprakelijkheid, zoals is gespecificeerd in de Algemene Voorwaarden van hun service.
Tja, en officieel houdt een dergelijk beding bij een Nederlandse rechter geen stand, maar ja, je doet zaken met een bedrijf uit Hong Kong.

Arizonakid
Berichten: 1098
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Kevinman1994 schreef:
04 jun 2019 23:33
Ik zag een Advententie van Superaankoop , dus ik dacht , ik neem een kijkje voor een Go pro Hero 7 black edition , dus ik had hem besteld op 6 mei via hun site 1 . 2 Bevestiging gekregen dat me bestelling is verwerkt , 3 word ingepakt en klaar gemaakt voor het verlaten van hun magazijn , 4 hij is verzonden en naar mij adres toe , en 5 zeggen dit , we hebben nog geen reactie gekregen van de koeriersdienst , daarna zeggen er bij we hopen binnen een week een antwoord te krijgen van de douane inspectie , en dan mij verontschuldigen , en voor het ongemak en de vertraging .

Tot heden nog niet me Go pro hero 7 black edition pakketje gekregen ,

als hij binnen is , dan verwijder ik me gegevens bij hun , kijk uit voor deze website .

Even een quote, weten we nog waar het over ging.....

Bestellen in China levert vaak verzendtijden op van meer dan een maand, komt je pakje ook nog bij de douane terecht voor nader onderzoek, het dubbele....

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bestelling bij Superaankoop komt niet aan

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien leveren ze via de UK. Tenminste ze hebben het op de site over Engeland. En de brexit is nog niet klaar.

Gesloten