LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
wanhoop 32
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2005 05:58

BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door wanhoop 32 »

Heb op 23 Juli 2005 mijn dvdrecorder Philips DVDR880 voor de 2de x bij BCC ter reperatie gebracht.Deze kon niet meer gerapareerd worden en kreeg op 24 Augustus een brief dat Philips een andere dvd recorder DVDR3305 kosteloos aanbood.Op 29 September 2005 kon ik deze eindelijk ophalen bij BCC.
Nu op 25 Oktober 2005 doet deze nieuwe recorder weer raar.

1.hij neemt maar 2 minuten op en dan zie je het woordje open staan en is de dvd geblokkeerd,geen 1 knopje doet het.moet eerst stroom eraf halen en dat doet het weer normaal.

Als ik naar Bcc ga dan zeggen die,breng het maar dan sturen wij het op voor reperatie ( maar dan ben ik wel weer het apparaat kwijt voor 8 weken,zonder leen toetsel)

Ik heb het helemaal gehad met de apparaten van Philips :twisted:

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

lees de forums en je wilt nooit geen Philips dvd recorder meer want ze gaan allemaal binnen 2 jaar kapot. Koop Panasonic en je blijft lachen.

michel40
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 aug 2005 01:44

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door michel40 »

koop een pioneer is veel beter dan Panasonic

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Nee, Pioneer en Panasonic zijn even goed, maar beide veel beter dan Philips.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik heb (gelukkig nog) geen problemen met mijn DVD-r 615, deze heb ik nu meer dan 6 maanden en werkt nog steeds goed.

Heb ik nu geluk gehad of komt het nog

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Ik heb (gelukkig nog) geen problemen met mijn DVD-r 615, deze heb ik nu meer dan 6 maanden en werkt nog steeds goed.

Heb ik nu geluk gehad of komt het nog


Komt nog!!! Zeker weten. Achter de schermen van sommige vakzaken wordt ondertussen al bekeken of ze nog wel Philips recorders gaan verkopen. gezien de vele problemen kost dit de winkels enorm veel geld. Zij wijken al vaker uit naar o.a. Sony, Panasonic en Pioneer en laten Philips links liggen. Probeer overigens maar eens een leuke Audioset van Philips te vinden die vergelijkbaar is met de andere merken. Ze kunnen beter hun aandacht geven aan produkten maken waar ze goed in zijn.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door queenfan »

Quote:
Ik heb (gelukkig nog) geen problemen met mijn DVD-r 615, deze heb ik nu meer dan 6 maanden en werkt nog steeds goed.

Heb ik nu geluk gehad of komt het nog


Komt nog!!! Zeker weten. Achter de schermen van sommige vakzaken wordt ondertussen al bekeken of ze nog wel Philips recorders gaan verkopen. gezien de vele problemen kost dit de winkels enorm veel geld. Zij wijken al vaker uit naar o.a. Sony, Panasonic en Pioneer en laten Philips links liggen. Probeer overigens maar eens een leuke Audioset van Philips te vinden die vergelijkbaar is met de andere merken. Ze kunnen beter hun aandacht geven aan produkten maken waar ze goed in zijn.
Mijn audioset van Philips werkt perfect, geen klachten hiermee.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Niet echt een nuttige reply. Ook ik heb hier tal van Philips apparaten waar ik meer dan tevreden mee ben. Maar dat doet niets af aan de ellende met sommige produkten van Phliips op dit moment, met name de DVD recorders dus.

martijn12345
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2005 13:25

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door martijn12345 »

In de praktijk duren reparaties bij BCC geen 8 weken. Vaak is het probleem binnen 3-4 weken verholpen. Leentoestellen m.b.t. DVD-recorders is indrdaad niet mogelijk. Een stofzuigen en televisie zijn bijna primaire levensbehoeften geworden, vandaar dat bcc hier (als er leentoestellen beschikbaar zijn) in voldoet. Een dvd-recorder is dit absoluut niet. Het is ook absoluut neit zo dat elke philips kapot moet gaan! het is wel zo dat het storingspercentage bij philips dvd recorders hoog ligt. Panasonic (DRM10 o.i.d.) heeft echter ook behoorlijke storingsperecentages.

jansen.hendriksen
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2005 10:28

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door jansen.hendriksen »

Ik heb ook een dvd-recorder van Philips, die ik nu ongeveer 3 maanden heb. Ook ik heb de ervaring dat de dvd soms op slot slaat. Als ik dan de stekker uit het stopcontact haal en opnieuw erin doe doet de recorder het weer. Dit heb ik nu verscheidene malen moeten doen.
Ik dacht dat ik misschien verkeerde knopjes op de afstandsbediening indrukte, maar nu ik de verhalen lees denk ik daadwerkelijk de de dvd-recorders haperen.

forummer1
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 nov 2005 21:22

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door forummer1 »

Hallo ,
Ik heb bij me telefoon abb.
een dvd recorder dvdr 610 gehad dit was in mei 2005
in junie stond die al bij de reparateur,eind juli terug 2 dagen in huis en huppp weer terug vond geen zenders.
Eindelijk eind augustus kreeg ik van ecare een omruilvoorstel omdat het volgens de mensen een "niet kwalitatief app was werd besloten om het ding om te ruilen voor een 3305,...............HIJ DOET HET NOG ;-) :)


En ome philips ,..............................from now on let's make things better,not eaysier !!

W.Goldbach
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2005 19:07

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door W.Goldbach »

Geachte lezers ,zolang ik weet is er tot no toe geen Philips die goed zijn werk levert ,ik vind gewoon dat de merk Philip van de schappen moeten verdwijnen ,want het is gewoon schandalig dat het merk Philips nog durf te maken ,want zelf heb ik een aantal artikelen van het merk Philips gekocht en ze gaan binnen de garantie termijn kapot en geen deugdelijke materiaal ,en ik heb ook afgezworen om geen Philips te kopen ,het is gewoon schande dat zo'n bedrijf nog met de klanten om gaat ,het is geen nationale trots meer ,we gaan lekker over op de Oost Aziatische produkten,want ze hebben geleerd cvan de meester Philips hoe ze het moeten maken ,het is zo de leerling doe het beter dan de Meester(prutser).
De volgende merken doen het goed :
LG
Sony
Samsung
Jvc
Pioneer
Hitachi
Vincent
Nikkon
Konica-Minolta
Denon
Lexus
het zijn maar een selecte groep die goed producten leverd .
mvg W.Goldbach

laafboy
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:42

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door laafboy »

afgelopen maandag zou er een onderwerp over dvd recorders zijn maar heb gekeken en het is niet geweest .wie weet waneer wel .

wf.donkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2005 13:44

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door wf.donkers »

Nou niet zo negatief ik heb alles panasonic en daar heb ik geen problemen mee. maar ruim 2 jaar geleden toen nog verekte duur kocht ik een DVD recorder Phillips. en na een week al pech hij nam niet meer op ook steeds 2 minuten en dan was het over en niks meer.
ik heb hem bij Leo v Schayk in Nijmegen voor reparatie gegeven
hij is opnieuw geupdate, of hoe je dat ook noemt. en hij doet het sindsdien Perfect dank zij Leo van Schayk
had Philips meteen moeten doen yoen ik hem kocht :oops:

Armani
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:28

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door Armani »

Ik wilde vandaag Frits bellen om te klagen, helaas....

aronspa
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2005 21:23

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door aronspa »

Pioneer is de absolute top in DVD recorders en videorecorders (vind ik). Ik heb een DVR-520H DVD recorder met 80 Gb HDD en deze draait elke dag minimaal 8 uur. Niks geen problemen. Knippen-plakken en branden. Time Shift (Eindelijk baantjer zonder reclame) fantastisch. De mooiste uitvinding na de vaatwasser. Ook mijn Pioneer video doet het nog prima na 8½ jaar.
En Philips? Dect telefoon na 13 maanden stuk, niet te repareren dag geld. Videorecorder na 2 jaar stuk, niet te repareren dag geld.
En als ik de vele klachten lees over DVD recorders van Philips leren ze ook niet snel. Misschien moeten ze eens een Pioneer openmaken en kijken hoe het ook kan. Dat hebben de Japanners ook tijden gedaan en kijk eens naar het resultaat!! Let's Make Things Like a Pioneer!!
En anders gewoon bij je leest blijven. Gloeilampen dus!! :mrgreen:

leis0011
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2003 11:58

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door leis0011 »

nou wij hebben ook een philips dvd recorder en hebben geen problemen met onze recorder. Neemt prima op en speelt prima af.
:D .

Wij hebben een philips matchline dvd recorder, deze kwam als beste eruit.
Wij checken altijd eerst de testen over een bepaald product.

succes allemaal van een happy philips gebruiker.[/b]

primavera
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2005 21:52

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door primavera »

Philips dvd r's zijn niet altijd slecht. Wij hebben onze recorder inmiddels 4 jaren en nog nooit een probleem gehad. Misschien werden ze toen nog beter gemaakt ...(ook duurder).
Een tevreden gebruiker

Petronel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2005 08:27

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door Petronel »

Wij hebben ook een Philips recorder, nu 3 jaar. Vorig jaar deed hij het niet meer. Weggebracht voor reparatie. Terug na 3 maanden, kosten €200. De recorder had € 1200 gekost. Na 2 dagen deed hij het niet meer. Terug naar de reparateur, weer 2 maanden kwijt. Geprobeerd bij Philips verhaal te halen voor de hoge kosten. Geen geld terug.
Na 4 maanden weer kapot. Toen een hobbyist gebeld, gerepareerd voor € 10. Hij doet het nog steeds.
Mijn man heeft nu voorgoed Philips afgezworen.

Wendie
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2005 14:33

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door Wendie »

We hebben enige tijd geleden een LITE ON DVD Recorder LVW5005 gekocht voor 129,- euro. Werkelijk een prima apparaat, hij speelt alles af en is zeer gebruiksvriendelijk. Een prima vervanging voor de videorecorder.

Gesloten