LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips dvd hd 725h

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

:cry: hallo.ik heb op 24 sept jl. de dvdhdrec 725H gekocht bij Ven D. dit voor een prima prijs van 229 euro. Al snel kwam ik een probleem tegen. Het betrof de afstandsbediening van de tv.De afstandsbediening van det v kon de kleuren van programma's die op de harde schijf stonden niet bewerken.Het betrof de rode kleuren.Na met philips gebeld te hebben en de nodige handelingen verder (o.a anders scartkabels, andere tv) waren er al de nodige weken verstreken.De firma E-care ui Duiven(repareren voor philips produckten).hebben hem toen opgehaald.Na 3 weken terug met de mededeling dat de dvd rec niks aan was het lag aan de tv.Ben toen maar zelfg aan zoeken waar het probleem zou zitten. Met een kennis hadden we het probleem na een half uurtje gevonden.De firm E-care kon na 3weken niks vinden.Weer gebeld met philips.Firm E-care is hem weer komen halen . Is nu ook al weer bijna 3 weken daar. Als je hun belt krijg je steevast het antwoord "is in behandeling'. Vanmorgen ook weer. Ik heb er flink de balen van. Spoor je het probleem zelf op zit je nu alweer bijna 3 weken te wachten.Heb hen vanmorgen gezegd dat ik het aan radar zou melden.

Hoi, Jos hamers [email protected]

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Wat was uiteindelijk het probleem dan?

Wazige beschrijving ook, de AB van de TV kon de kleuren van de opgenomen programma's niet bewerken. Dat de AB van de TV niet goed werkt op de DVD recorder, kan je Philips toch niet kwalijk nemen?


Als je ook zo'n rare klachtomschrijving aan E-care hebt gegeven, kan ik me voorstellen dat ze je niet goed kunnen helpen. Verder is het natuurlijk fantastische service dat ze tot twee keer toe het toestel bij jou thuis kostenloos komen ophalen! Maar dankbaarheid ho maar.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo philips heeft zelf gezegd tegen mij dat het probleem aan de dvdrec ligt.Ze zeggen zelfs dat als E-care het probleem niet kan oplossen ik een nieuwe dvdrec krijg.

Hoi, Jos Hamers

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

:lol: Vandaag weer contact gehadmetE-care en philips. Er wordt nu bekeken of ik waarschijnlijk een nieuwe dvdrec krijg want het ziet er naar uit dat E-care het probleem niet kan oplossen.

Hoi, Jos hamers.
e-mail [email protected]

Claimertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2005 11:09

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Claimertje »

Zelf heb ik al onvoorstelbaar veel ellende doorgemaakt met mijn Phikips DVD recorder 725H. Natuurlijk ook al kapot geweest en lange tijd in reparatie. Het ding begin 2005 gekocht voor toen nog 700 eurootjes.
Nu kan ik weer de foto's niet afspelen welke ik met mijn digitale camera gemaakt heb. Joost mag weten wat ik fout doe. Een kennis heeft een (merkloze) DVD speler van 3 tientjes, waar alles het wel ineens goed op doet. Mijn foto's zie ik wel goed op Windows Media Player, en zijn in JPEG bestand.
Wie weet a.u.b. goede raad?
Alvast bedankt.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

:twisted: hallo hier weet ik ook geen antwoord op omdat ik hem nog niet zo lang heb. Hij is nu al de tweede keer bij de firma E-care in Duiven.een slechte firma waar je altijd het standaard antwoord krijgt "is in behandeling'.Ik heb de firma E-care aangekaagd bij radar en genomineerd voor een koude douche.Heb hen vanmiddag ook weer gebeld en weer het standaard antwoord gekregen. Heb boos de telefoon opgelegd. Ook bij Fhilips kom je er niet doorheen. Zeer slechte service. Schuiven alles af op E-care. Dus van het kastje naar de muur ik als consument. Heb er de balen van. Hoi, Jos Hamers. E-mail [email protected]

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

:D Hallo Eindelijk nieuws van de firma E-care.De 725 H is niet te maken.
Ik krijg nu van hen het nieuwe model DVDR7300H/19. Hopenlijk zijn nu de problemmen opgelost.PS heeft iemand van jullie al ervaringen met deze rec aangezien hij volgens de firma E-care pas deze maand op de markt komt.
Groetjes Jos Hamers.

e-mail [email protected]

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

:( Hallo Afgelopen dinsdag van E-care een telefoontje gekregen dat ikvandaag (vrijdag) terug kon bellen om een afspraak te maken wanneer de nieuwe Philips dvdrh73O0/19 komende week gebracht werd. Dit als vervanger van de 725 die ze niet meer konden maken. Tot mijn grote teleurstelling was er vertraging opgelopen met het aanleveren van dvdrec.
het gaat nu nog weer + 2 weken duren. En dit al dat ik al vanaf 9 dec de 725 kwijt ben.En dit al de tweede keer.Het wordt nu een verhaal zonder einde.We zitten dan al in februari.
Hoi.Jos Hamers
[email protected]

:evil: :twisted:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Al met al zit je nu ongeveer 6 weken te wachten en dat is echt niet bovengemiddeld lang voor een reparatie.

Stuur maar eens een digitale camera op, dat duurt standaard al 6 week en kan oplopen tot 2 maand.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo Captain Pervet,
Bedankt voor de reactie.
Ik wilde even zeggen dat de duur langer is dan dat jij zegt.
Ik zal het even uitleggen. Ik heb de 725 op 24-09-05 gekocht.Problemen direct m.b.t afstandsbediening. Na telefoniosch overleg div.dingen gedaan o.a andere scartkabels. Op andere tv aangesloten firmware geinstaleerd. Op 02-11-05 weer opgestuurd.Op 21--11-2005 weer terug gekregen. Reactie op papier van E-care ligt aan tv maar niet aan de725.
Ben zelf met een vriend aan de slag gegaan en hebben het probleem gevonden. Het betrof de ingang an de dvd Stond op RGB+CVBS. Wij hebben hem op CVBS+YPR gezet en toen was het probleem met de afstandsbediening van de tv opgelost.Er onstond toen weer een ander probleem.het beeld was byzonder slecht.Op 08-12-05 weer opgestuurd.Op 09-01-06 een remplace voorstel gekregen dat inhield dat de 725 niet te maken was en of ik de 7300h/19 wilde.Dit geaksepteerd.
Dus hierin kun je alaflezen dat ik weinig lol beleeft heb aan de dvd rec van Philips n de romslomp eromheen,telefoontjes ed naar philipsen E-care. dus nu maar afwachten wanneerde 7300 komt en of deze dan zonder problemen is, want op internet circuleren al de nodige problemen met de7300.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door skippy »

e-care is toch echt geen slecht bedrijf veel van de dvd (hd) recorders
worden bij terugkomende problemen omgeruid voor een nieuwer type
omgeruild en dit duurt door de afhandeling bij philips altijd wat langer
een normale reparatie duurt 7-10 dagen bij e-care, mits er natuurlijk geen moeilijk verkrijgbare onderdelen moeten worden besteld.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo Skippy
nou bij mij ben ik toch al lang bezig met E-care, al de nodige maanden.
Telefonisch krijg je standaard altijd hetzelfde antwoord ïs in behandeling""
daar krijg je toch op het laatst een punthoofd van.
Ook haden ze vorige week gebeld dat ik afgelopen vrijdag kon bellen wanneer de nieuwe dvd 73O0 gebracht werd.Dus gebeld. Reactie weer vertraging.Nu weer 14dagen wachten.ben al vanaf begin Dec zonder dvdrec .En ervoor ook al de nodigeweken

hoi, Jos Hamers

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door skippy »

misschien een tip op het ontvangstbewijs van e-care staat een ordernummer, met dit ordernummer kan men ook bij philips consumentenbelingen informatie vragen hoe het er voor staat met de reparatie.en zoals ik al vermeld had omruilingen bij philips kunnen langer duren!

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo skippy, Zowel bij philips als E-care heb ik het al zover geschopt dat ze me een tijd niet te woord wilden staan.De laatste tijd gaat het wel weer als ik bel. Maar ja nog weinig resultaat.Zij hebben het voor het zeggen en daar doe je niks aan.Wanneer ze hem afsturen bepalen zij toch zelf, ondanks de toezegging dat ik voorrang zou krijgen.
Hoi. Jos Hamers

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo, Ik heb de afgelopen dagen weer eens contact gehad met philips en E-care wat betreft de levering van de 7300h/19. Philips zegt dat het nog 10 tot 14 dagen zal duren.Op mijn vraag a.waarom dat het zo lang duurde kon hij geen antwoord geven. Op mijn vraag of er soms problemen met de7300 waren zei hij dat dit niet het geval was.Hem erbij gezegd dat als het nog duurt ik dan al sowieso 3 maanden aan het wachten ben los van de tijd met de pooblemen van de725.Hij zei dat hij er niks aan kon doen.De dag erna E-care gebeld.Zij zeggen nu standaard dat ik Philips moet bellen.Op mijn vraag of er soms problemen waren met de7300 zeiden ook zij dat dit niet het geval was.
Wie heeft er nu gelijk?. Philips.E-care.Of kiijken de mensen die problemen met de 73000 niet goed .Dat ze en ander type dvdrec hebben.Ik sta er versteld van hoe dit allemaal mogelijk is. Durft niemand meer eens de waarheid te vertellen (Philips, E-care).Opdie manier lopen toch alle klanten weg van hun..Maar ja, het zal wel zo moeten. Hoi Jos :evil: :twisted: :twisted: :evil: :evil:

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Vandaag 14-02-06 weer eens contact gehad met philips over de 7300.Dit wanneer ik hem verwachten kon.Antwoord nog helemaal niks duidelijk wanneer dit gaat gebeuren.De man gezegd dat ik nu al vanaf sept bezig ben eerst de 725 en nu de wachttijd op de 7300.Dat iknu al naar een half jaar ga en dat dit toch eigenlijk belachelijk is.De andere kant kwam er niet van onder de indruk. Kort en zakelijk antwoord nog niks bekend.Ben benieuwd of we hem voor de zomer hebben.Op de725 had ik 3 jaar garantie. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Heb al ongeveer 6 maanden geen dvd rec. hoi. Jos

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waarschijnlijk weten ze zelf ook niet wanneer die dingen komen. Ik werk in een winkel waar veel DVD recorders worden verkocht, en momenteel zijn levertijden enorm lang, of dingen zijn niet meer leverbaar. In het voorjaar zijn beurzen en worden veel modellen vervangen door nieuwe, en soms zijn de oude niet meer leverbaar terwijl de nieuwe er nog niet zijn. Dat is voor klanten erg vervelend.

Ook is iedereen bang om teveel oude voorraad te hebben die je dan ineens tegen dumpprijzen weer moet verkopen...


Maar je wacht ook wel erg lang inderdaad, maar was dat wel nodig? Kan je dit verhaal niet neerleggen bij de winkel waar je hem hebt gekocht? Laat hen je maar een nieuw apparaat leveren (neem dan niet weer een Philips!) en laat hen het reparatiegebeuren maa uitknokken met ecare en Philips.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo captain.
Daar heb ik ook al aan gedacht. Maar de 725 heb ik gekocht bij Ven D.\
De prijs was toen voor de725 299 euro.
Ik krijg nu van Philips een veel duurdere de 7300. Als ik jouw voorstel bij Ven D zou neerleggen en inderdaad een ander merk koop moet ik vele honderde euro's bijleggen.Ik denk dat dit geen optie is. En als ik op internet speur zie je dat andere merken ook problemen hebben.Een kennis van mij heeft op dezelfde dag in Sept ook een 725 gekocht. Deze draait ale een klokje, heeft er totaal geen problemen mee.
dus ik hoop dat Philips snel tot aktie over gaat. Ik kan het toaal niet vatten dat bedrijven zo een service leveren en dit nu de economie niet denderend draait.Het zou toch leuk voor hun zijn als op deze sitel lovende kritieken over hun merk stonden. Maar schijnbaar zijn ze daar niet gevoelig voor. Hoi Jos

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo mensen, eindelijk iets positiefs over Phlilps.Op de site staat het zipbestand van de7300 de z.g.n firmware. Ik heb het gedownload en uitgepakt en al op een cd gezet. Het staat bij philips bij productondersteuning.En dan sofware en drivers.Bestand is 15.88 mb groot. Diegene die het zou willen stuur je e-mailadres dan stuur ik het je op. E-mail naar [email protected].

Hoi, Jos :D :D :D :D :D

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo vandaag kontact gehad met philips n.a.v.het leveren van de 7300 van philips. Hij is vorige week weer uitgekomen probleemvrij zoals de juffr zei.Ook zou de nieuwe firmware er ook al op staan. Ze zei me bel maar met E-care wanneer hij bij U geleverd wordt.
E-care gebeld en U raad het al niks bekend van Philips.
Dus weer een spel van de een naar de ander.Maar weer enkele dagen wachten en weerbellen.
Hoi Jos :x :x :x :x :x

Gesloten