LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door queenfan »

Kijk ikbenik je kan het wel :wink: :wink: .
Dat Apple zo standvastig is, moet je de winkelier daar niet op afrekenen.
Ben ik het helemaal mee eens, maar dat is met alles zo neem maar eens een monteur die bij de mensen iets moet installeren en de klant heeft een probleem o.i.d. gehad dan is de montuer ook de l*l ookal is het niet zijn schuld.
Maar dat terzijde.

Moet wel zeggen dat de 2e gen iPod een echte flop is de wiel was geen clickwheel maar iets op gevoel ging heel vaak stuk.

De 5e gen vind ik persoonlijk beter heb ik zelf ook (in geruild met de 2e gen).

Hoop dat de TS iets aan mijn links heeft.

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

De wens van de consument is heel duidelijk.

Dus veel fabrikanten zijn heel coulant bij problemen na de garantieperiode en binnen de verwachte levensduur.

Echter zijn er ook fabrikanten (Apple en ook HP kan er wat van) die heel duidelijk aangeven dat zij de baas zijn en dat zij het voor het zeggen hebben.

Zij zijn dan heel standvastig en rekenen na 1 jaar de volle prijzen.
Het probleem hiervan dan is dat de winkelier dan eigenlijk de dupe is.
Door de idiote lage winstmarges van de winkelier, kan hij deze problemen financieel niet opvangen. Wat ik zelf zeer jammer vind.

Want ik ben van mening dat de degene die iets fabriceren of produceren dat die de eindverantwoordelijkheid hebben.
Dus als er iets mankeert, dat zij dan ook de kosten op zich nemen.

Steeds meer fabrikanten doen dat gelukkig ook, maar er zijn nog verschillende fabrikanten die er heel anders over denken.

Vergeet niet dat de winkelier hier een hele zwakke positie heeft en tussen twee grootmachten in zit. Aan de ene kant de consument en aan de andere kant de fabrikant.


Mijn mening in het geval van de TS is het volgende:

De verwachte levensduur van de Ipot is 24 maanden.
Na 14 maanden is de iPot total loss.

Nu kan het twee kanten op:
- Als de schade aan de TS te wijten is, dan dient hij alle kosten zelf te betalen.
- Als blijkt dat de schade niet aan de TS te wijten is dan dient het volgende te gebeuren:
De verwachte levensduur is 24 maanden en na 14 maanden is het product kapot.
Aangezien de garantieperiode verlopen is, heeft de TS géén recht op een kosteloze reparatie of vervanging.

Dus de TS dient dan 24/14 deel zelf te betalen, wat uitkomt op €181,42.
De overige €129,58 dient Apple voor zijn rekening te nemen.

Als het bovenstaande uitgevoerd wordt, dan gaat dat precies volgens de regels.

jijbak
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 dec 2006 19:22

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door jijbak »

Om nu eindelijk ikbenik eens te overtuigen:

Wettelijke garantie

U heeft wettelijk gezien altijd recht op een deugdelijk product. De eerste zes maanden na aanschaf profiteert u bovendien van een verlichting van bewijslast.

Als het product binnen zes maanden na de aanschaf kapot gaat of een mankement vertoont, dan moet de verkoper aantonen dat dat door uw schuld gekomen is. Anders hebt u recht op herstel of vervanging van het product of, als dat niet mogelijk is, op teruggave van de aankoopprijs.

Met een tegoedbon hoeft u geen genoegen te nemen.

Verkopers- of fabrieksgarantie

Daarnaast kan de verkoper of de fabrikant u een speciale garantietermijn geven. Hij garandeert hiermee dat u een bepaalde periode goed gebruik zou kunnen maken van wat hij aan u heeft geleverd.

Ook dan heeft u recht op herstel of vervanging of als dat onmogelijk is, teruggave van de aankoopprijs gedurende de hele garantietermijn.

Soms bestaat de mogelijkheid van bijkopen van extra verkopers- of fabrieksgarantie.

Koopovereenkomst met de verkoper

Bij aanschaf van een product gaat u een koopovereenkomst aan met de verkoper. Die is degene die u een deugdelijk product moet leveren; hij mag u bij een slecht (ondeugdelijk) product niet doorverwijzen naar de fabrikant. De verkoper moet zelf voor een oplossing zorgen.

De verkoper kan op zijn beurt vervolgens wel zelf aankloppen bij de producent, maar daar hebt u als consument niets mee te doen.

Geen overeenkomst met de fabrikant

Met de fabrikant hebt u geen overeenkomst gesloten. Gaat u met uw ondeugelijk product toch direct naar de fabrikant, dan is deze vrij om aan de garantie allerlei beperkingen te verbinden. U moet dan bijvoorbeeld arbeidsloon betalen als een product moet worden gerepareerd.

Fabrieks- of verkopersgarantie kunnen overigens nooit afbreuk doen aan uw rechten volgens de wet; die gelden altijd.

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Wettelijke garantie

U heeft wettelijk gezien altijd recht op een deugdelijk product. De eerste zes maanden na aanschaf profiteert u bovendien van een verlichting van bewijslast.

Als het product binnen zes maanden na de aanschaf kapot gaat of een mankement vertoont, dan moet de verkoper aantonen dat dat door uw schuld gekomen is. Anders hebt u recht op herstel of vervanging van het product of, als dat niet mogelijk is, op teruggave van de aankoopprijs.

Met een tegoedbon hoeft u geen genoegen te nemen.

Verkopers- of fabrieksgarantie

Daarnaast kan de verkoper of de fabrikant u een speciale garantietermijn geven. Hij garandeert hiermee dat u een bepaalde periode goed gebruik zou kunnen maken van wat hij aan u heeft geleverd.

Ook dan heeft u recht op herstel of vervanging of als dat onmogelijk is, teruggave van de aankoopprijs gedurende de hele garantietermijn.

Soms bestaat de mogelijkheid van bijkopen van extra verkopers- of fabrieksgarantie.


Heb ik ooit anders beweerd dan?

Dacht het niet!
Die is degene die u een deugdelijk product moet leveren; hij mag u bij een slecht (ondeugdelijk) product niet doorverwijzen naar de fabrikant.
Soms verwijzen wij klanten naar de fabrikant door, omdat de fabrikant de producten via hun zelf omruilt bij de klanten thuis.
De reden hiervan is heeft 2 doelen:
- De tijd van het ongemak wordt hiermee tot het minimum beperkt.
- De klant kan beter met de fabrikant zelf de afspraken maken wanneer dat de koerier van de fabrikant bij de mensen thuis kan komen. Als dat via mij zou moeten gaan is dat behoorlijk omslachtig, vandaar.

Ik wil hierbij zeer duidelijk vermelden dat het een extra dienst is van de fabrikant, echter ben ik in de garantieperiode wel het aanspreekpunt en de verantwoordelijke partij.
Je moet het niet zien dat ik de klant doorverwijs naar de fabrikant, maar dat ik de fabrikant inschakel om het probleem op te lossen. Dat zijn twee hele verschillende zaken! (sommige mensen hier willen dat niet inzien, jammer)
Met de fabrikant hebt u geen overeenkomst gesloten. Gaat u met uw ondeugelijk product toch direct naar de fabrikant, dan is deze vrij om aan de garantie allerlei beperkingen te verbinden. U moet dan bijvoorbeeld arbeidsloon betalen als een product moet worden gerepareerd.


Ik eis van de klanten ook dat als er problemen zijn dat ze als eerste bij mij komen.
Gaan ze buiten mijn weten rechtstreeks naar de fabrikant toe en er onstaat dan schade, dan moeten ze niet achteraf bij mij komen dat ik de schade wil vergoeden.

Om nu eindelijk ikbenik eens te overtuigen:
Wat wil je hiermee zeggen jijbak?


Voor alle duidelijkheid:
Eigen schade en normale slijtage valt nooit onder garantie.


Het valt me wel op jijbak, dat jij mij aanvalt met onzinzaken.
Doe je dit om mij aan te pakken, terwijl dat daar géén aanleiding voor is?

Of zeg je maar wat om mij maar de les te kunnen lezen, maar het maakt niet uit waarmee?

Als je moeite met mij hebt, zeg dat dan gewoon en zeg dan ook waarom, maar gedraag je niet idioot tegen mij!

jijbak
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 dec 2006 19:22

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door jijbak »

Enige mededelingen ikbenik
We leven in een wegwerpmaatschappij.
De consumenten eisen van de fabrikanten de laagste prijzen, waardoor de fabrikanten de producten zo goedkoop mogelijk gaan produceren zonder rekening te houden dat de producten gerepareerd moeten kunnen worden.
Als het kapot is, dan gooi je het weg en koopt een nieuwe.

Dat heet wegwerpproducten! (voor de degene die dat nog niet wisten) Wink

Quote:
Nou, waar blijven die mensen met adagia als "je mag verwachten dat het ding langer meegaat dan...."



Die mogen van mij heeeeeeeel lang wegblijven!

Quote:
Het enige wat in het verleden gewerkt blijkt te hebben, is het schrijven van een brief op poten aan de winkelier (zo te horen Mediamarkt) op briefpapier van een advocaat. En je hebt binnen een week een nieuwe (schijnt).


Tja, de winkelier is weer de pispaal!

Om langere fabrieksgaranties af te dwingen en te dwingen dat de fabrikant langere garantieperiodes gaat hanteren en dat de fabrikant ook betere services gaat bieden, moet je niet de winkelier aanpakken maar de fabrikanten zelf.

Wanneer leren de consumenten dat eens een keer!

Als de fabrikant iets fout doet, dan wordt de winkelier aangepakt!

Op deze manier verbeterd er niets. De winkelier en de consument zijn dan de gedupeerden!
De fabrikant en de consumenten zijn de boeven en de zielige winkelier is de dupe. Die verdient helemaal niets aan een product en moet wel alle kosten betalen. Huilebalk.
Dus de TS dient dan 24/14 deel zelf te betalen, wat uitkomt op €181,42.
De overige €129,58 dient Apple voor zijn rekening te nemen.
Nee, de winkelier moet het voor zijn rekening nemen en die moet naar Apple om het verder te regelen
Ik wil hierbij zeer duidelijk vermelden dat het een extra dienst is van de fabrikant, echter ben ik in de garantieperiode wel het aanspreekpunt en de verantwoordelijke partij.
In de garantieperiode kan een consument de fabrikant én de winkelier aanspreken, na de garantie de winkelier
Dus veel fabrikanten zijn heel coulant bij problemen na de garantieperiode en binnen de verwachte levensduur.

Echter zijn er ook fabrikanten (Apple en ook HP kan er wat van) die heel duidelijk aangeven dat zij de baas zijn en dat zij het voor het zeggen hebben.

Zij zijn dan heel standvastig en rekenen na 1 jaar de volle prijzen.
Het probleem hiervan dan is dat de winkelier dan eigenlijk de dupe is.
Door de idiote lage winstmarges van de winkelier, kan hij deze problemen financieel niet opvangen. Wat ik zelf zeer jammer vind.
Overweging voor de winkelier: stoppen met het verkopen van de producten van fabrikanten die onwillig zijn? Maar nee, blijkbaar is het nog steeds lonend dus niet klagen!
Dat Apple zo standvastig is, moet je de winkelier daar niet op afrekenen.
Zie hierboven

Ikbenik, u bent een draaikont eerste klas. Als u al uw berichten terug leest, ziet u zelf ook wel dat u in het begin riep dat na de garantie de consument kon opkrassen (het is namelijk zijn eigen schuld omdat hij goedkope producten wil dus jammer Edammer, helaas pindakaas) maar als er argumenten komen begint u langzaam de andere kant op te draaien.

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

ziet u zelf ook wel dat u in het begin riep dat na de garantie de consument kon opkrassen (het is namelijk zijn eigen schuld omdat hij goedkope producten wil dus jammer Edammer, helaas pindakaas)
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik na het verstrijken van de garantieperiode niets meer voor de klant doe!

Wat wel een feit is dat na het verstrijken van de garantieperiode, dat de consument géén aanspraak kan maken op de garantieregelingen.
Dan komen andere wettelijke regelingen aan te pas.

Dus wat ik gezegd heb is wel waar:
Na het verstrijken van de garantieperiode heeft de consument géén recht meer op gratis reparatie of vervanging.
De fabrikant en de consumenten zijn de boeven en de zielige winkelier is de dupe. Die verdient helemaal niets aan een product en moet wel alle kosten betalen. Huilebalk.


Vervelend he? De waarheid!

Quote:
Dus de TS dient dan 24/14 deel zelf te betalen, wat uitkomt op €181,42.
De overige €129,58 dient Apple voor zijn rekening te nemen.



Nee, de winkelier moet het voor zijn rekening nemen en die moet naar Apple om het verder te regelen
Waarop baseer jij dat dan?
Mijn uitspraak is precies volgens de Nederlandse wetboeken.

In de garantieperiode kan een consument de fabrikant én de winkelier aanspreken, na de garantie de winkelier
Het is dus niet zo als een consument zonder medeweten van de winkelier rechtstreeks naar de fabrikant gaat en de fabrikant verpruts het dan, dat de winkelier dan voor alle schade moet opdraaien.

Want de winkelier kan er dan totaal niets aan doen.

Als de consument met medeweten van de winkelier naar de fabrikant gaat en de fabrikant verprutst het dan, dan is de winkelier wel aansprakelijk. Omdat dan de winkelier de fabrikant heeft ingeschakeld.
Overweging voor de winkelier: stoppen met het verkopen van de producten van fabrikanten die onwillig zijn? Maar nee, blijkbaar is het nog steeds lonend dus niet klagen!
Sorry dat ik nu negatief woord spreek.
Maar als ik kies voor de producten waarvan de fabrikant hele goede nazorg heeft en daardoor duurder zijn, laat de consument mij links liggen. Omdat ik dan te duur ben.

Een keiharde feit is dat wat jij zegt de consument het tegenovergestelde doet.

jijbak
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 dec 2006 19:22

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door jijbak »

Waarop baseer jij dat dan?
Mijn uitspraak is precies volgens de Nederlandse wetboeken.
Een fabrikant is aan te spreken op basis van de garantie die hij vrijwillig geeft. Die loopt bv 1 jaar en daarna kan een consument niet meer rechtstreeks naar de fabrikant.
Een winkelier is aan te spreken op basis van de verplichtingen die voortvloeien uit de koopovereenkomst. Die houden in dat hij gedurende de verwachte levensduur dient in te staan voor de conformiteit (het voldoen aan gerechtvaardigde verwachtingen) van het product.

Staat ergens in boek 7 BW (uit mijn hoofd in de buurt van artikel 20)
Sorry dat ik nu negatief woord spreek.
Maar als ik kies voor de producten waarvan de fabrikant hele goede nazorg heeft en daardoor duurder zijn, laat de consument mij links liggen. Omdat ik dan te duur ben.

Een keiharde feit is dat wat jij zegt de consument het tegenovergestelde doet.
Kortom, u verkoopt slechtere spullen dan u zou willen maar u probeert dat een beetje goed te praten? Ik weet genoeg en ga hier niet meer reageren, u bent onverbeterlijk en hebt een enorme plank voor uw hoofd. Succes met het verkopen van rommel en het klagen over zeurende consumenten.

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Kortom, u verkoopt slechtere spullen dan u zou willen maar u probeert dat een beetje goed te praten? Ik weet genoeg en ga hier niet meer reageren, u bent onverbeterlijk en hebt een enorme plank voor uw hoofd. Succes met het verkopen van rommel en het klagen over zeurende consumenten.
Nee.

Ik lever gewoon kwaliteitsproducten.

Echter consumenten kopen vrijwel alleen die producten die veel minder van kwaliteit zijn, omdat de prijs daarvan veel lager is.

Daarom hebben die winkels die troep verkopen het ook zo druk en ik niet.
Omdat ik weiger troep te verkopen wordt ik daarop afgestraft.

Een rare wereld.

Een fabrikant is aan te spreken op basis van de garantie die hij vrijwillig geeft. Die loopt bv 1 jaar en daarna kan een consument niet meer rechtstreeks naar de fabrikant.
Wat praat jij een onzin zeg.
De consument moet zich altijd eerst tot de winkelier wenden.
Een fabrikant is aan te spreken op basis van de garantie die hij vrijwillig geeft. Die loopt bv 1 jaar en daarna kan een consument niet meer rechtstreeks naar de fabrikant.
Een winkelier is aan te spreken op basis van de verplichtingen die voortvloeien uit de koopovereenkomst. Die houden in dat hij gedurende de verwachte levensduur dient in te staan voor de conformiteit (het voldoen aan gerechtvaardigde verwachtingen) van het product.
Zoals jij het zegt heb je eerst recht op de fabrieksgarantie en als die voorbij is dan gaat pas de garantie in van de winkelier.

En dat is niet juist.

De winkelier geeft jouw garantie. Deze mag gelijk zijn of langer dan de fabrieksgarantie. Dat is aan de winkelier om dit te bepalen.

Na het verstrijken van de garantietermijn die je van de winkelier gekregen hebt, heb je dus géén recht op gratis reparatie of vervanging.

Die houden in dat hij gedurende de verwachte levensduur dient in te staan voor de conformiteit (het voldoen aan gerechtvaardigde verwachtingen) van het product.

Dus jij zegt hier dat de winkelier gratis reparatie of vervanging moet doen gedurende de tijd van de verwachte levensduur?

En dat met een winstmarge die ligt tussen de 5% en de 15%?

Daarbij krijg jij nooit de keiharde garantie dat het product in de verwachte levensduur nooit kapot zal gaan!

En dat is logisch.

Jij wilt dus levenslange garantie, en die krijg jij niet.

Nogmaals, wat ik gezegt heb is geheel comforn de Nederlandse wetboeken.

jijbak
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 dec 2006 19:22

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door jijbak »

Ook al zou ik niet meer reageren: lees de afdelingen 2 en 3 van boek 7 BW door (bv via wetten.nl) en kom dan nog maar eens terug. Nu echt einde wat mij betreft

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Een winkelier is aan te spreken op basis van de verplichtingen die voortvloeien uit de koopovereenkomst. Die houden in dat hij gedurende de verwachte levensduur dient in te staan voor de conformiteit (het voldoen aan gerechtvaardigde verwachtingen) van het product.
Als de fabrikant dat niet kan garanderen, hoe moet de winkelier dat dan garanderen?


De praktijk:
Een fabrikant zegt over een product:
Gedurende de eerste 12 maanden garanderen wij een goede werking.
Na die 12 maanden kunnen wij de goede werking niet garanderen.

Dan kan de winkelier dan toch niet zeggen:
De fabrikant kan na de 12 maanden niet garanderen dat het product goed zal werken, maar wij garanderen gedurende de 36 maanden de goede werking.


De winkelier hoort in dit geval te zeggen:
De fabrikant kan na de 12 maanden niet garanderen dat het product goed zal werken, dus ik zeg als winkelier dat ik na de 12 maanden niet garanderen dat het product goed zal werken.


In zulke gevallen hoort de winkelier precies hetzelfde te zeggen als de fabrikant.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door queenfan »

gaaaaaaaaaaaaaap,

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Wat ik niet begrijp jijbak, is dat wat ik beschreven heb in de wetboeken staat.

En jij valt mij aan op wat ik in de wetboeken lees.

Jij geeft mij een uitbrander en zeg dan je zegje.
En daarbij zeg je heel vaak dingen die ik ook heel vaak zeg.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door Jan9 »

Apple is een duur merk, dan mag je verwachten dat hun producten lang meegaan. Het is geen noname product van de MM of drogist.
Een mp3 speler van een goed merk moet 5 jaar mee kunnen gaan.
Er zitten geen/nauwelijks bewegende delen in dus wat kan er kapot aan gaan?

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Een mp3 speler van een goed merk moet 5 jaar mee kunnen gaan.
Er zitten geen/nauwelijks bewegende delen in dus wat kan er kapot aan gaan?
Het is bepaald dat deze producten een verwachte levensduur van 2 jaar hebben.

De economische levensduur is ook 2 jaar.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door Jan9 »

TS kan dus beter een mp3speler bij de supermarkt kopen met 3 jaar garantie.

jijbak
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 dec 2006 19:22

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door jijbak »

Het is bepaald? Door de koningin? Door Apple? Door UNETO/VNI?

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Door Apple, Door UNETO/VNI

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door magel725 »

iPod's kunnen best gerepareerd worden maar dan moeten ze een paar honderd euro meer kosten omdat het anders niet op te brengen is.

leg maar een iPod van 300 euro neer en daarnaast één van 1000 en dan kan ik je wel vertellen welke het hardst verkoopt. Als het grootste verkoopargument de prijs is, dan is dat ook het enige waar je op moet letten als het stuk gaat. was het goedkoop, dan is het duur om te maken en goedkoop om nogmaals te kopen.

Op dit forum heb je altijd 2 kanten. De winkeliers en de klanten en ook in dit topic wordt standaard de winkelier onderuitgehaald door de klant en de klant door de winkelier. Jammer dat er 2 volle pagina's nodig zijn om elkaar maar weer eens zwart te maken en daarna te eisen dat de discussie moet stoppen. 13 in een dozijn topic wat dat betreft.

Kijk nou voortaan gewoon eens naar wat je koopt en vraag eens hoe de garantie in elkaar zit. Je hebt namelijk vervelend merken met 3 jaar garantie en super merken met 1 jaar. Toch kun je beter vaak voor het betere merk gaan, maar dat zal er voorlopig niet in gaan. Ik koop liever een A merk zonder garantie, zoals Apple, dan een B merk met 10 jaar. Ik heb 2 iPods en één ervan is op eigen kosten gerepareerd. De accu was stuk. Ik wist echter wel dat ik voor een paar tientjes een uitgebreide garantie + verzekering had gehad, net als bij een mobieltje, maar heb er bewust niet voor gekozen. Ik wist het wel van tevoren en ik kan me er dus niet druk om maken. Mensen, vraag nou eens een keer iets vooraf, in plaats van achteraf tegen problemen aan te lopen!!

ikbenik

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dus als ik troep zou gaan verkopen tegen bodemprijzen, dan heb ik heel druk.

Echter wordt je dan ook weer als winkelier afgemaakt omdat je troep verkoopt.

Ik begrijp wat dat betreft totaal niets meer van sommige consumenten.
Ze zijn zo tegenstrijdig.

En goede kwaliteit producten tegen troep bodemprijzen is een utopia, maar wel eentje die de consumenten graag werkelijkheid zien worden.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: iPod stuk en ouder dan 1 jaar? Jammer, nergens recht op!

Ongelezen bericht door Jan9 »

Je kan de consument de schuld geven maar wie maakt die dingen?
Onlangs waren er nog de problemen met de batterijen van laptops, ook de schuld van de consument zeker?
Dit is gewoon trollen :roll:

Gesloten